Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
48 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

MVV - SC Cambuur vrijdag 20-10-23 20.00uur

Gestart door grijskijker, oktober 16, 2023, 10:17:57

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2023, 09:15:28
jaaa tuurlijk jong  :_schater

Ga maar eens goed opletten tijdens wedstrijden praten we later weer, zie Vd water afgelopen vrijdagen meerdere wedstrijden, ook vorig jaar.

grijskijker

Citaat van: richard op oktober 22, 2023, 08:23:31
Er lopen een paar in de selectie die bij balverlies terug wandelen ipv sprinten, en dat doen ze bewust daar ben ik van overtuigd!!!
Gelijk wisselen en aan iedereen die het wil horen vertellen waarom ze gewisseld zijn, voetballers zijn ijdeltuiten en het zal dan snel over zijn met het gewandel..

AL

Citaat van: richard op oktober 22, 2023, 10:10:36
Ga maar eens goed opletten tijdens wedstrijden praten we later weer, zie Vd water afgelopen vrijdagen meerdere wedstrijden, ook vorig jaar.

Had hem al lang op het bankje gezet.
Loopt nooit mee en is direct schuldig aan een handvol goals tegen door domweg zijn man te laten lopen.
Heeft ook ontzettend veel balverlies.
Mooi met Kooistra beginnen op die positie.

grijskijker

Citaat van: AL op oktober 22, 2023, 11:23:33
Had hem al lang op het bankje gezet.
Loopt nooit mee en is direct schuldig aan een handvol goals tegen door domweg zijn man te laten lopen.
Heeft ook ontzettend veel balverlies.
Mooi met Kooistra beginnen op die positie.
Na 10 minuten wisselen heeft meer effect lijkt me...

AL

Vlampiep

Citaat van: richard op oktober 22, 2023, 10:10:36
Vd Water is voor mij geen maatstaf voor de rest van de selectie. Toen hij werd gehaald had de club kunnen weten dat deze jongen zijn karakter zijn spel en sfeer binnen een team erg kan be?nvloeden. Hopelijk kan de club in de winterstop hem slijten.

oost

Citaat van: Vlampiep op oktober 22, 2023, 11:56:19
Vd Water is voor mij geen maatstaf voor de rest van de selectie. Toen hij werd gehaald had de club kunnen weten dat deze jongen zijn karakter zijn spel en sfeer binnen een team erg kan be?nvloeden. Hopelijk kan de club in de winterstop hem slijten.

Een fitte en een in vorm zijnde Van der Water is gewoon buiten categorie voor cambuur. Helaas is hij veel geblesseerd em wanneer die wat een vorm komt schiet het weer ergens erin bij hem, erg zonde.
Dat hij niet meeloopt klopt wel, echter moeten wij zo dominante worden dat de back niet mee durft op te komen. Helaas zijn wij nog lang niet zover

sunderland

Citaat van: Vlampiep op oktober 22, 2023, 11:56:19
jij kent hem heel goed lees ik. Dat hij zijn man laat lopen is een feit. Balk doet dat ook heel vaak. Vd water gokt ook wel eens , maar daar is ons achterhoede te zwak voor

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 22, 2023, 12:21:12
jij kent hem heel goed lees ik.

Vlampiep zegt dat zo ongeveer elke keer als het over VdWater gaat, maar echt onderbouwen doet hij het nooit.
Let wel dat het best zo kan zijn, want ik kan het tegendeel ook niet bewijzen, maar ik zou wel eens willen weten of het ook echt zo ?s.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

De vedette en veelverdiener. Maar lijkt zn beste tijd wel te hebben gehad. Echter zit Bertje ook wel eens op de tribune en zal er niet mee blij mee zijn als zijn tonnen door de plee worden gespoeld door hem niet meer op te stellen.

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 22, 2023, 12:32:45
Vlampiep zegt dat zo ongeveer elke keer als het over VdWater gaat, maar echt onderbouwen doet hij het nooit.
Let wel dat het best zo kan zijn, want ik kan het tegendeel ook niet bewijzen, maar ik zou wel eens willen weten of het ook echt zo ?s.
Heb dit van twee personen van Heracles en een oud speler, maar persoonlijk ken ik hem niet.  Bij zijn mislukte acties of bij het maken van verkeerde keuzes spiegelt hij zijn frustraties op zijn mede spelers door verongelijkt zijn armen te heffen e.d. en daarna gefrustreerd blijft kijk en reageren . Deze jongen heeft 0,0 zelfreflectie en lijkt mij vaker in zijn hoofd fe zijn geblesseerd dan fysiek. Overigens jammer dat hij zich zelf en de club hiermee te kort doet, want met een betere instelling en karakter had hij op een aanzienlijk hoger niveau kunnen voetballen.

V-man

Van de Water is typisch weer zo'n SCC speler die voor velen een "pispaal" is. Net als Peersman destijds. Zin in Zondag volgende week. MVV gelijkspel. Maar 1 goal tegen en hadden naast die ene er nog wel een keer meer mogen maken. 2 November herhaling vd beker. Cambuur komt eraan :proost

denistel

Citaat van: V-man op oktober 22, 2023, 17:03:26
Van de Water is typisch weer zo'n SCC speler die voor velen een "pispaal" is. Net als Peersman destijds. Zin in Zondag volgende week. MVV gelijkspel. Maar 1 goal tegen en hadden naast die ene er nog wel een keer meer mogen maken. 2 November herhaling vd beker. Cambuur komt eraan :proost

hadden uiteraard meer kunnen maken maar ook meer tegen kunnen krijgen,vd water voor mij geen pispaal maar
toch meer zijn man op moeten pakken want daar komen gewoon te veel tegen goals weg.je moet ook van fouten leren.
net als balk ook elke wedstrijd weer van die domme dingen meer kaarten dan goals dat moet er uit en anders op het bankje

moodygrunn

Toch wel vreemd dat Peersman ook bij FCG pispaal is h?? (Samen met nog 3 anderen trouwens)
In Henk en Sandor we trust

grijskijker

Als v/d Water cruciale fouten maakt mag dat benoemd worden vind ik...