Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

MVV - SC Cambuur vrijdag 20-10-23 20.00uur

Gestart door grijskijker, oktober 16, 2023, 10:17:57

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Trainert! op oktober 21, 2023, 14:33:19
En meisje tol die in de 1e helft staat te zwaaien met z?n hand voor buitenspel en daardoor dus niet meer mee loopt.
Minuut 47 laat hij z?n man vrij inschieten. En ligt zelf op de grond. Triest!
Ja omdat hij door zijn tegenstander naar de grond werd getrokken, in een interview met Bergsma werd verteld dat als het goal was het afgekeurd zou worden van wege de overtreding op Tol, ouwe (korfbal)trainert

grijskijker

Citaat van: Harry L. op oktober 21, 2023, 14:36:04
En als Henk zegt dat er chocolademelk uit een bruine koe komt geloof jij dat ook.. Hij gaat echt niet roepen dat we een hele matige selectie hebben, hij is zelf deels verantwoordelijk voor dit zooitje en zou daarmee alleen maar onrust cre?ren binnen de club en de selectie
Tuurlijk juh, je hebt gelijk.... :_schater

Bankzitter

En als Henk zegt dat er chocolademelk uit een bruine koe komt geloof jij dat ook.. Hij gaat echt niet roepen dat we een hele matige selectie hebben, hij is zelf deels verantwoordelijk voor dit zooitje en zou daarmee alleen maar onrust cre?ren binnen de club en de selectie

Het gaat er niet om wat Henk zegt. Het gaat erom wat hij in het verleden al bewezen heeft. Spelers waar niemand wat in zag, maakte hij wat van (Monteiro, Bangura maar ook Leeuwin of Muhren).

sunderland

is dat dan niet waar dat een bruine koe chocolademelk geeft?

De Gast

Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2023, 14:59:22

Het gaat er niet om wat Henk zegt. Het gaat erom wat hij in het verleden al bewezen heeft. Spelers waar niemand wat in zag, maakte hij wat van (Monteiro, Bangura maar ook Leeuwin of Muhren).

Dit elftal heeft vorig jaar en dit jaar al zoveel tikken gekregen dat ik denk dat zelfs Henk dat niet meer kan repareren. Tol Bergsma Kaam Water Uldrikis. Op het 2de niveau niet eens spelers die zich kunnen onderscheiden. Totaal uitgeblust.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op oktober 21, 2023, 19:59:09
Dit elftal heeft vorig jaar en dit jaar al zoveel tikken gekregen dat ik denk dat zelfs Henk dat niet meer kan repareren.
Wedden van wel?
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2023, 12:39:22
Hoopvol altijd, maar dat laatste deel klopt helemaal. Geen enkele speler "waar je voor naar het stadion komt". Ik was geen Kallon-fan, maar als je dan nu zo'n Balk ziet spelen... ;(
Geen Makrini's; geen VdLaan's; geen MarkdeLiwwadder's/Muhren's en z?ker geen Byrne's/Rusnak's.

Eigen jeugd is helemaal prima, maar er lopen nauwelijks jongens bij waar zij zich aan kunnen optrekken.

;( Wiebe maakt geen actie meer????
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2023, 14:59:22

Kijk even naar het eerste jaar dat onze promotie niet doorging:

Jacobs en Hoedemakers nooit van gehoord
M?hren mislukt bij AZ en NAC
Kallon net bij Emmen weg nnb
Enz...

Ik had vooraf absoluut niet gedacht dat we ?berhaupt al mee zouden doen in de top drie toen.

Geef Henk toch nog eens de tijd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 21, 2023, 19:59:09
Dit elftal heeft vorig jaar en dit jaar al zoveel tikken gekregen dat ik denk dat zelfs Henk dat niet meer kan repareren. Tol Bergsma Kaam Water Uldrikis. Op het 2de niveau niet eens spelers die zich kunnen onderscheiden. Totaal uitgeblust.
hou us op azijn te zuipen man. Drink eens limonade dat zal je goed doen

Mike SCC

Met dit team wonnen we toch op strijdlust en bij vlagen redelijk goed voetbal (en met enig fortuin) van Willem II, dat wint bij Roda en nu gedeeld eerste staat. In potentie zou ons team toch goed genoeg moeten zijn om bovenin mee te draaien. Ik geef Henk in elk geval de tijd om er wat automatismen in te slijpen en dan zullen we zien hoe het zich gaat ontvouwen.

De Gast

Citaat van: sunderland op oktober 21, 2023, 23:32:04
hou us op azijn te zuipen man. Drink eens limonade dat zal je goed doen

Daar kest niet tegen he dat iemand een andere mening het. Ongelooflijke hypocriet. Iedereen hier is nog aan het bijkomen van een jaar lang Ultee bashen door jou..

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 22, 2023, 07:55:32
Daar kest niet tegen he dat iemand een andere mening het. Ongelooflijke hypocriet. Iedereen hier is nog aan het bijkomen van een jaar lang Ultee bashen door jou..
dat was terecht   :devil tis zo ongelofelijk negatief wat jij hier steeds neerkalkt. Of je bent ongesteld of je zit in een zeer neerwaartse spiraal of in een diepe depressie. Kan allemaal maar probeer daar uit te komen dan word het leven een stuk leuker  :devil :devil

richard

Er lopen een paar in de selectie die bij balverlies terug wandelen ipv sprinten, en dat doen ze bewust daar ben ik van overtuigd!!!

Noordcambuur

Citaat van: richard op oktober 22, 2023, 08:23:31
Er lopen een paar in de selectie die bij balverlies terug wandelen ipv sprinten, en dat doen ze bewust daar ben ik van overtuigd!!!
jaaa tuurlijk jong  :_schater