Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 82
  • Total: 83
  • fred
82 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur - FC Groningen zondag 29-10-23 12.15 uur

Gestart door grijskijker, oktober 23, 2023, 13:26:23

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

sunderland

Zullen zien wie daar op de bank zit als trainer

grijskijker

Bernardo

Citaat van: sunderland op oktober 23, 2023, 14:03:52
Zullen zien wie daar op de bank zit als trainer
Hangt van vanavond af, denk ik. Al hoewel een contract afkopen van meer dan 2,5 jaar zal Groningen ook een hele hoop geld kosten.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 23, 2023, 14:04:14
We winnen deze
Als Henk de ruimte tussen onze middenvelders en  verdedigers beter laat invullen en tevens de vleugelspelers aan het verstand brengt dat ze hun rechtstreekse tegenstander niet laten lopen bij een tegenaanval, kunnen we heel wat puntjes pakken en te beginnen a.s zondagmiddag. |:)

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op oktober 23, 2023, 14:24:41
Hangt van vanavond af, denk ik. Al hoewel een contract afkopen van meer dan 2,5 jaar zal Groningen ook een hele hoop geld kosten.
Zijn die grunningers nu al klaar met Lukien? Lijkt mij juist een no nonse trainer met grote kwaliteiten die de tijd moet krijgen net als bij ons.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op oktober 23, 2023, 14:30:05
Zijn die grunningers nu al klaar met Lukien? Lijkt mij juist een no nonse trainer met grote kwaliteiten die de tijd moet krijgen net als bij ons.
mijn broer heeft daar een seizoenskaart en het is een grote puinhoop. De meesten zijn al klaar met lukkien. Hij is populair bij supporters en bestuur anders was ie al weggeweest.

sunderland

Citaat van: Bernardo op oktober 23, 2023, 14:24:41
lui hebben een begroting van 17.5 miljoen euro. De 6/7 van heel Nederland. Ze MOETEN promoveren

De Gast

Zal Henk doorgaan met het duo Uldrikis-Smit? Ik denk het wel eigenlijk.

Ow ja wel k** heeft het topic mvv cambuur nou weer verwijderend? Sunderland ook weer zeker?

Bankzitter

In het interview op OF na MVV leek het alsof Smit wel eens vervangen kon worden door De Jong.
Iets met meer voetbal op het middenveld.

Het haar begint alweer wat te langer te worden bij Uldrikis... dat is een goed voorteken :P

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op oktober 23, 2023, 16:55:41
Ow ja wel k** heeft het topic mvv cambuur nou weer verwijderend? Sunderland ook weer zeker?

:_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Deze wedstrijd heeft de knvb aangewezen van der Kooi?.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: De Gast op oktober 23, 2023, 16:55:41
Zal Henk doorgaan met het duo Uldrikis-Smit? Ik denk het wel eigenlijk.

Ik weet t ! Was niet Sundertje en ook niet ik. Is niet zwart maar ook niet wit.

grijskijker