Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

SC Cambuur - FC Groningen zondag 29-10-23 12.15 uur

Gestart door grijskijker, oktober 23, 2023, 13:26:23

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op oktober 24, 2023, 18:19:52
Dwaas is een nettere term. Excuus.

vVeen staat 1 wedstrijd wissel en wil al naar een andere club en loopt te zeuren dat 'ie waardering mist bij Groningen.
Hij scoort inderdaad scoort soms uit het niks maar is verder vrij beperkt als voetballer. Geen team speler.
Maar goed, iedereen heeft zo z'n voorkeur of antipathie tegen een bepaald type speler, maar geen warme herinneringen aan zijn tijd hier.
Wil wel nog even zeggen dat ik geen fan was van Kevin. Was een eenling in de selectie.

Stiens

Je moet voor de grap die Van veen z'n X (Twitter) account eens opzoeken. Verstand van een goudvis die gozer.  :_schater

Poetser

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 24, 2023, 19:01:16
Helemaal gelijk Stiens, beste Poetser zou je a.u.b. hier op dit forum op je taalgebruik willen letten. Hier wordt ik ook niet blij van. Waarschuwing deze keer.

Iedereen van slag hier door een metafoor  :_schater

sunderland

V veen was een topper hier maar mede door de trainer en een blessure kwam het er niet helemaal uit maar je zag zeker dat hij iets had. Zelfde had ik met Johnson vorig seizoen, die had ik er dit jaar zeer graag bij gehad. Die 2 van nu zijn zoveel minder. Ultee maakte hem iedere weds slechter en slechter zoals met iedereen vorig seizoen

sunderland

Citaat van: Poetser op oktober 24, 2023, 21:41:32
Iedereen van slag hier door een metafoor  :_schater
must gewoon een beetje op dien woorden letten. Nare dingen zeggen is geen probleem maar gebruik dan andere woorden

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 24, 2023, 22:24:39
Zelfde had ik met Johnson vorig seizoen, die had ik er dit jaar zeer graag bij gehad

Ja, ik ook. Die past hier wel.
Zo snel ik kan zien speelt hij weinig in Seoul en 0 goals. Maar ja, geld he....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

vd Water en Gaschili zitten niet bij de selectie vandaag tegen Bremen, blessures?

hobbes

Citaat van: Bernardo op oktober 25, 2023, 13:40:44
vd Water en Gaschili zitten niet bij de selectie vandaag tegen Bremen, blessures?

Misschien geen risico voor aankomend weekend

JKSCC

Iemand nog belangstelling bij een kaart voor Noord?

Specuveter

grijskijker

Bernardo

oost

Ik denk dat ze gewoon geen risico met hem Willen nemen, gezien zijn blessure verleden.