Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 82
  • Total: 83
  • fred
82 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur - FC Groningen zondag 29-10-23 12.15 uur

Gestart door grijskijker, oktober 23, 2023, 13:26:23

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op oktober 25, 2023, 18:48:27
Schijnt nog boos te zijn over zijn wissel..

Soms moet het ook even botsen als het niet goed gaat. De zaak moet wakker geschud worden.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2023, 20:27:11
Soms moet het ook even botsen als het niet goed gaat. De zaak moet wakker geschud worden.
helemaal eens. Opgeklopt zaakje denk ik. Zijn hamstring is zeer gevoelig daarom deed ie niet mee

grijskijker

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2023, 22:05:12
helemaal eens. Opgeklopt zaakje denk ik. Zijn hamstring is zeer gevoelig daarom deed ie niet mee
Van een blessure is geen sprake, als je verantwoordelijk bent voor zo'n 8 a 10 tegen doelpunten door je man elke keer te laten lopen en het niet wil zien dan is er wat mis en goed ook..

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 26, 2023, 10:50:58
Van een blessure is geen sprake, als je verantwoordelijk bent voor zo'n 8 a 10 tegen doelpunten door je man elke keer te laten lopen en het niet wil zien dan is er wat mis en goed ook..
overdrijven is ook een vak. Maar het klopt dat daar te veel goals weg komen en dus moet je ingrijpen. Nog 1 x en je komt op ut bankje

weestwel

Citaat van: Grijskijkert op oktober 25, 2023, 18:48:27
Schijnt nog boos te zijn over zijn wissel..

Zou ik ook zijn. Ben je de duurste aankoop in de club historie, word je als oud vuil gewisseld   8P

Vlampiep

Citaat van: weestwel op oktober 26, 2023, 13:15:52
Zou ik ook zijn. Ben je de duurste aankoop in de club historie, word je als oud vuil gewisseld   8P
Nou,mgeef dan eens aan waar onze duurste aankoop in uitblinkt en of hij deze investering waar maakt.
En ja een speler waarvan je mag verwachten dat hij zich aan de opdrachten houdt, maar verzuimd dit te doen, behoren verwezen te worden naar het bankje.

grijskijker

Citaat van: sunderland op oktober 26, 2023, 12:18:54
overdrijven is ook een vak. Maar het klopt dat daar te veel goals weg komen en dus moet je ingrijpen. Nog 1 x en je komt op ut bankje
2x tegen Emmen en NAC, en dan Jong PSV, Jong Utrecht, MVV, den Bosch nog en zal nog een aantal keer vergeten zijn. En als je boos wordt als je terecht wordt gewisseld, wat moet het worden als hij wordt gepasseerd?

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 26, 2023, 15:13:31
2x tegen Emmen en NAC, en dan Jong PSV, Jong Utrecht, MVV, den Bosch nog en zal nog een aantal keer vergeten zijn. En als je boos wordt als je terecht wordt gewisseld, wat moet het worden als hij wordt gepasseerd?
boos werd heb ik niet gezien. Teleurgesteld is alleen maar goed. MVV was die witkop nergens te bekennen dus ja dan kun je wel aan de gang blijven. Niet om hem te beschermen maar hij heeft iets extra?s en dat heb je tegen Groningen wel nodig

richard

Vd water zien we voorlopig even niet en denk als er een club komt dat ie weg mag??heeft het goed verpest begreep ik?.

grijskijker

Citaat van: richard op oktober 26, 2023, 16:34:13
Vd water zien we voorlopig even niet en denk als er een club komt dat ie weg mag??heeft het goed verpest begreep ik?.
Dat is ook wat ik v/d week hoorde... :thumbsup

rudie

Andor Faber
@Andor_F
?
1 m
BREAKING: Silvester van der Water is uit de eerste selectie gezet door #Cambuur. Een vertrek van de recordaankoop uit Leeuwarden lijkt aanstaande. Zo meer
@OmropSport
...

daar was het al

AL

sunderland

sunderland

Maar weer over tot de order van de dag. We winnen zondag. Vd water heeft nu niet iets extra?s betekent. Dat moet een ander ook kunnen invullen