Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur - FC Groningen zondag 29-10-23 12.15 uur

Gestart door grijskijker, oktober 23, 2023, 13:26:23

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 28, 2023, 10:39:59
Dat hadden jij en ik ook nog wel aangekund kerel.
Hij heeft immers geen reet te doen gehad die 2e helft. Het enige wat hij moest doen was ballen bij van Osch vandaan halen en die een linie naar voren passen  :_schater
Als ik met mijn scootmobiel op het veld mag misschien maar anders :_schater Hij speelde de tweede helft Boere en die andere spits totaal uit de wedstrijd, kijk maar eens terug.

oost

Citaat van: Grijskijkert op oktober 28, 2023, 11:51:11
Als ik met mijn scootmobiel op het veld mag misschien maar anders :_schater Hij speelde de tweede helft Boere en die andere spits totaal uit de wedstrijd, kijk maar eens terug.

De 2e helft is Nac niet eens op onze helft geweest :_schater

sunderland

Tol maar even een kans geven, eigenlijk vind ik het helemaal niks. Als hij net zo speelt als tegen Willem 2 ist goed. De belich er op en niet lukraak ballen over de zijlijn rossen. Hij weet wat Henk wil. Er is nu al 8 x op getraind dus dan weet ie hoe het moet

Destroyer

Citaat van: sunderland op oktober 28, 2023, 14:29:33
Tol maar even een kans geven, eigenlijk vind ik het helemaal niks. Als hij net zo speelt als tegen Willem 2 ist goed. De belich er op en niet lukraak ballen over de zijlijn rossen. Hij weet wat Henk wil. Er is nu al 8 x op getraind dus dan weet ie hoe het moet

Tweede helft NAC speelde het gros Henk voetbal. Ben benieuwd!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Niet verliezen om ervoor te zorgen dat het niet helemaal een grafstemming wordt.

En maak Breij eens aanvoerder. De enige die het waar maakt en de band mag dragen imo.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 28, 2023, 15:04:55
Niet verliezen om ervoor te zorgen dat het niet helemaal een grafstemming wordt.

En maak Breij eens aanvoerder. De enige die het waar maakt en de band mag dragen imo.
alweer negatief gedacht  :zucht

sunderland

Moeten wij nu bang zijn voor Groningen? Spelen die nu zo goed? Hou toch op.

De Gast

Met de afstraffingen van de laatste tijd is praktisch al het zelfvertrouwen wel weg. Zie dat maar eens terug te krijgen.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 28, 2023, 20:49:42
Met de afstraffingen van de laatste tijd is praktisch al het zelfvertrouwen wel weg. Zie dat maar eens terug te krijgen.
en dat is voor Groningen heel anders ?De negatieve Gast? ?

De Gast

Daarvoor moet je bij hun zijn 'schijnheil sunderland'.

Geelblauwstiens

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost

Ach de titel kunnen we sws vergeten, laten we hopen op aantrekkelijk voetbal en af en toe een leuk resultaat  |:)

Specuveter

Specuveter

De Gast en Sunderland zijn uitgesloten van deze discussie!! :zweep