Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur - FC Groningen zondag 29-10-23 12.15 uur

Gestart door grijskijker, oktober 23, 2023, 13:26:23

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: Galdiano op oktober 29, 2023, 16:49:09
Uldrikis 100 duels aan gegaan en volgens mij zeker 97 gewonnen. Lekker hoor! Die komt er weer helemaal in!  |:)
Je bedoelt dat ie 97 duels heeft verloren zeker en 3 gewonnen?

sunderland

Citaat van: R058 op oktober 29, 2023, 16:14:36
Ik denk dat Van Kaam en De Jong beide beter spelen als er gewoon een nummer 6 staat. Ik vond dat met de Jong al meteen toen Van Mullem erin kwam. Ik vond Balk verder trouwens ook vrij matig. Tactisch zo onnozel in het drukzetten en snapt ook niet hoe hij ruimte moet maken en wanneer hij diep moet gaan.
compleet mee eens

sunderland

Citaat van: Galdiano op oktober 29, 2023, 16:49:09
Uldrikis 100 duels aan gegaan en volgens mij zeker 97 gewonnen. Lekker hoor! Die komt er weer helemaal in!  |:)
dit was zijn beste wedstrijd vanaf januari. Nu moet ie nog wat dichterbij de goal spelen. Ook verdedigend heeft ie wel 10 weggehaald.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op oktober 29, 2023, 16:51:18

Echt he. Ik zit er bijna aan te denken de wedstrijd morgenavond even terug te kijken.

En dan let ik ook even op Kooij ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EdsjeSCC

Henk (en ik ook overigens maar dat maakt niet zoveel uit) is niet echt fan van 442, maar zonder buitenspelers zou ik dat dan toch eens gaan spelen. Uldrikis en Smit voorop, Uldrikis aanspeelpunt en Smit maar draven. Kan Van Mullem op 6, Breij en Van Kaam op de zijkanten en De Jong op 10

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op oktober 29, 2023, 16:51:18
must niet alleen maar toeschouwers tellen maar ook op ut voetbal letten

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 29, 2023, 16:57:57
Henk (en ik ook overigens maar dat maakt niet zoveel uit) is niet echt fan van 442, maar zonder buitenspelers zou ik dat dan toch eens gaan spelen. Uldrikis en Smit voorop, Uldrikis aanspeelpunt en Smit maar draven. Kan Van Mullem op 6, Breij en Van Kaam op de zijkanten en De Jong op 10
dat zal Henk nooit doen. Dan kan hij zijn trainingen ook overboord gooien. Daar is alles op ingericht. Hij had wel even een omzetting na 65 min door Smit naar binnen te zetten omdat we daar compleet werden overspeelt. Dus toen hadden we even geen buiten aan die kant en ging Balk zweven en die was ook nog paar x gevaarlijk . En opstelling en veldbezetting kun je ook vaak dingen mee doen. Dus openlaten en komen.

hobbes

Citaat van: Poetser op oktober 29, 2023, 15:40:34
Ik heb ook weer genoten van de grote Joey Kooij Show.

Het lukt 'm gewoon iedere wedstrijd weer en dat is knap.

Hij floot soms wat makkelijk maar liet ook een paar keer goed door voetballen om vervolgens geel te geven. Niet de slechtste en niet de beste die we gehad hebben.

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op oktober 29, 2023, 17:02:12
dat zal Henk nooit doen. Dan kan hij zijn trainingen ook overboord gooien. Daar is alles op ingericht. Hij had wel even een omzetting na 65 min door Smit naar binnen te zetten omdat we daar compleet werden overspeelt. Dus toen hadden we even geen buiten aan die kant en ging Balk zweven en die was ook nog paar x gevaarlijk . En opstelling en veldbezetting kun je ook vaak dingen mee doen. Dus openlaten en komen.

Dat snap ik, maar ben benieuwd hoe hij het dan gaat oplossen. In principe was het toen even 442 ;)

Enige andere optie die ik zo 123 zie is dan met Smit links en De Jong hangend rechts, kan Gaschili dr overheen denderen

Zuid1991

Citaat van: sunderland op oktober 29, 2023, 16:58:26
must niet alleen maar toeschouwers letten :_schater maar ook op ut voetbal letten
Must oek een keer voetbal inhoudelijk letten tiedens de wedstried ipv hier op forum bitsje dom te reageren op iedereen.
Uldrikis is 2.20 maar is qua timing suh slecht in duels....
Siest dat niet juh?
Bijna alles verloren eerste helft. Tweede helft iets beter maar suh matig in duels. Dat heet kwaliteit.

sunderland

Even Henk zijn interview bij omrop Fryslan horen. Legt ie ook uit waarom ie dingen doet zoals laat wisselen enz enz. Prachtig en wat een genot met die pratende pop.

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op oktober 29, 2023, 17:27:28
Must oek een keer voetbal inhoudelijk letten tiedens de wedstried ipv hier op forum bitsje dom te reageren op iedereen.
Uldrikis is 2.20 maar is qua timing suh slecht in duels....
Siest dat niet juh?
Bijna alles verloren eerste helft. Tweede helft iets beter maar suh matig in duels. Dat heet kwaliteit.
voetbalinhoudelijk :_schater als je 85 % van je duels wint en als sommigen alleen die 15 % onthouden omdat ze supporters tellen ja dan houd ut op.

Zuid1991

Citaat van: sunderland op oktober 29, 2023, 17:32:35
voetbalinhoudelijk :_schater als je 85 % van je duels wint en als sommigen alleen die 15 % onthouden omdat ze supporters tellen ja dan houd ut op.
Dat geeft in mien optiek dien voetbal inhoudelijk nivo aan...
We kenne van mening verskillen maar dan oek WEER maar met supporters tellen te kommen...suurtsje.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 29, 2023, 17:32:35
als sommigen alleen die 15 % onthouden omdat ze supporters tellen ja dan houd ut op.

:O :O :O
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur