Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur - FC Groningen zondag 29-10-23 12.15 uur

Gestart door grijskijker, oktober 23, 2023, 13:26:23

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 29, 2023, 16:49:09
Uldrikis 100 duels aan gegaan en volgens mij zeker 97 gewonnen. Lekker hoor! Die komt er weer helemaal in!  |:)
klopt nu nog ff scoren? |:)

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 17:44:05
klopt nu nog ff scoren? |:)
Hewe jum een andere wedstrijd gezien? Oi, oi, Drikes eerste helft ALLES verloren in duel.

D.H.Skolten

Bij ons gaat het slecht, maar je zal maar Groningen fan zijn, dat is helemaal dramatisch. Ik hoop dat Henk de boel snel weer op de rails krijgt, hopelijk geeft de verwinning op Groningen het team weer wat zelf vertrouwen.

Vlampiep

Citaat van: Zuid1991 op oktober 29, 2023, 17:50:38
Hewe jum een andere wedstrijd gezien? Oi, oi, Drikes eerste helft ALLES verloren in duel.
Ast denkst dat sien te hewwen, hest voor de wedstried te feul paddo's hat.

sunderland

V-man

Uldrikus speelde een prima wedstrijd (of mag ik dat niet segge). Goede assist en bijna zelf scoren. Zijn inzet was prima. Procentueel zat hij qua positieve acties boven onvoldoende.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op oktober 29, 2023, 17:54:10
Ast denkst dat sien te hewwen, hest voor de wedstried te feul paddo's hat.
haha  _O_

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 18:08:26
haha  _O_
Ik sien wat ik sien, zeer beperkte speuler die duels verliest en een 'harde poat' het en dus totaal gien gevoel.
Zeer beperkt.
Dat jum hem "ophemelen" seit wat over hoe we er voor staan op dit moment....

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op oktober 29, 2023, 18:19:00
Ik sien wat ik sien, zeer beperkte speuler die duels verliest en een harde poat het en dus totaal gien gevoel.
Zeer beperkt.
Dat jum "ophemelen" seit wat over hoe we er voor staan op dit moment....
zuid1991 heb je vandaag Kevin v/d Veen zien spelen die was nog vele malen minder.
We speelden vandaag met Smit als buiten en dat is geen buitenspeler en dat is vandaag weer gebleken.
Een spits heeft aanvoer nodig vanuit de buitens?.

Vlampiep

Citaat van: Zuid1991 op oktober 29, 2023, 18:19:00
Ik sien wat ik sien, zeer beperkte speuler die duels verliest en een harde poat het en dus totaal gien gevoel.
Zeer beperkt.
Dat jum hem "ophemelen" seit wat over hoe we er voor staan op dit moment....
We hemelen niks op mar geve an wat we sien hewwe en sommigen siene dingen die wij niet sien. 

V-man

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 18:24:48
zuid1991 heb je vandaag Kevin v/d Veen zien spelen die was nog vele malen minder.
We speelden vandaag met Smit als buiten en dat is geen buitenspeler en dat is vandaag weer gebleken.
Een spits heeft aanvoer nodig vanuit de buitens?.
Ik kijk naar Uldrikis en niet naar van Veen.
Ik zie vooral een Uldrikis die vooral in eerste helft zo beperkt timed en niet meedoet/komt in duels.
Tweede helft wat beter.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op oktober 29, 2023, 18:30:38
Ik zie vooral een Uldrikis die vooral in eerste helft zo beperkt timed en niet meedoet/komt in duels.
Tweede helft wat beter.
elke supporter heeft een andere bril op Zuid 1991 maar laten we genieten van deze uitslag.
Fijne avond  :koffie

denistel

Citaat van: Zuid1991 op oktober 29, 2023, 18:30:38
Tweede helft wat beter.

mee eens hoor wint wel wat duels maar zo slecht aan de bal su traag als wat,,
dat ie geen aanvoer krijgt klopt maar als er bal voor de goal komt is ie er niet

janou

Kapot ge?rgerd aan die scheids. Zat er echt vaak naast, fluit die hele wedstrijd dood.

Hele goede pot van Uldrikis, Tol, Bergsma. Centrum was vandaag prima. Ook keepert maakte een zekere indruk. Geflatteerde maar niet minder fijne overwinning. Sfeer vond ik trouwens echt heel matig. Maar zal ook wel met tijdstip teaken hebben.