Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 1 lid
zeewolde

De Graafschap-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, december 03, 2023, 11:33:51

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 08, 2023, 22:24:56
Fantastisch resultaat :thumbsup

Heel bijzonder dat we in elke wedstrijd dit seizoen gescoord hebben, maar ook dat we in 17 van de 18 wedstrijden tegengoals hebben gekregen.
Zolang we er elke keer ??n meer maken geen probleem!

Noordcambuur

Mooi mannen gefeliciteerd het weekend is begonnen  :proost

EdsjeSCC

Wel even 1, ooh 2 middelvingers naar de pendelcombi.

1. Parkeren op 1 of ander bedrijventerrein, vond ik al raar en onduidelijk maar goed. Iedereen de bussen in, wat ook noet duidelijk was welke bus. Moesten ineens auto's verplaatst worden ivm de bedrijven aldaar.... duurde best lang allemaal.

2. Het was ongeveer 10 minuten rijden. Ik weet niet waar wij in godsnaam langs zijn gereden de terugweg maar dat was zo'n 40 minuten.HUH!?

Echt waardeloos geregeld

sunderland

Was erbij, goede 1 e 30 minuten daarna 15 minuten compleet ondersteboven gespeeld. 2 e helft zoveel beter met kans op kans en z??r verdiend gewonnen. Paar momenten, Uldrikus die scoort in 1 e helft en telde niet echt ongelofelijk.  2 e helft 3 x handbal en overtreding op Balk dicht voor mij . Wat een schande deze scheidsrechter. Nu in de bus met 3 punten bij mij :proost :proost :proost :proost :proost

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op december 08, 2023, 22:50:26
Wel even 1, ooh 2 middelvingers naar de pendelcombi.

1. Parkeren op 1 of ander bedrijventerrein, vond ik al raar en onduidelijk maar goed. Iedereen de bussen in, wat ook noet duidelijk was welke bus. Moesten ineens auto's verplaatst worden ivm de bedrijven aldaar.... duurde best lang allemaal.

2. Het was ongeveer 10 minuten rijden. Ik weet niet waar wij in godsnaam langs zijn gereden de terugweg maar dat was zo'n 40 minuten.HUH!?

Echt waardeloos geregeld
ons burgemeester met hun burgemeester. Dan weet je het wel . Hun zeiden ook nooit wat aan de hand tussen beide supporters groepen Alle gevangenen zijn los gelaten volgens ons driehoek .

wiekie1969

Klasse overwinning gisteravond. Wat een passie in het elftal. En Henk het het geluk aan zijn reet hangen. Lekker zo doorgaan. Heerlijk wakker worden zonet.  |:) |:) |:)

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 08, 2023, 23:47:04
Was erbij, goede 1 e 30 minuten daarna 15 minuten compleet ondersteboven gespeeld. 2 e helft zoveel beter met kans op kans en z??r verdiend gewonnen. Paar momenten, Uldrikus die scoort in 1 e helft en telde niet echt ongelofelijk.  2 e helft 3 x handbal en overtreding op Balk dicht voor mij . Wat een schande deze scheidsrechter. Nu in de bus met 3 punten bij mij :proost :proost :proost :proost :proost
deze scheidsrechter is altijd tegen Cambuur is me vaker opgevallen.
Ik snap je helemaal Sunderland  :thumbsup

Eewal

3 uitoverwinningen achter elkaar, ADO, VVV en De Graafschap. Niet normaal hoe goed!

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 08, 2023, 23:50:15
ons burgemeester met hun burgemeester. Dan weet je het wel . Hun zeiden ook nooit wat aan de hand tussen beide supporters groepen Alle gevangenen zijn los gelaten volgens ons driehoek .
Die fiene boef Buma, kenne se mar beter burgemeester make van dat dorp 30 km feder op, hij is oanze club echt niet weert.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op december 09, 2023, 08:12:40
Klasse overwinning gisteravond. Wat een passie in het elftal. En Henk het het geluk aan zijn reet hangen. Lekker zo doorgaan. Heerlijk wakker worden zonet.  |:) |:) |:)
graafschap kon het gewoon niet meer bij benen. Het tempo en zuiverheid was zo goed 2 e helft. En Uldrikus was erg goed, er werd continu via hem gevoetbald. Smit werkte zich uit de naden en het viel ook op dat Breij het elftal wat power geeft en soms op sleeptouw neemt. Keeper matig

sunderland

Die linksbuiten van hun een geweldige voetballer die moeten we halen. De eerste helft voor mij, de moeilijkste ballen aan nemen en continu gevaarlijk. De 2 e helft stond het anders(Henk) en stond Johndly een prima pot te spelen tegen die linksbuiten. De eerste helft was er constant overlap en gevaar en 2 e helft niet meer. Heb vaak commentaar op Johndly maar deed het gisteren uitstekend. Ook Henk krijgt dus hem op de rit. |:)

Bankzitter

En ook mooi dat Henk de lat hoger gaat leggen na iedereen eerst vertrouwen te hebben gegeven. Er is toch wel hard ingegerepen in de rust,
Henk is een meester in het aanvoelen wat er in bepaalde fases nodig is om het team te blijven laten presteren.

grijskijker

Zo 3 punten erbij en fijn weekend toegewenst mensen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op december 09, 2023, 12:06:28
En ook mooi dat Henk de lat hoger gaat leggen na iedereen eerst vertrouwen te hebben gegeven. Er is toch wel hard ingegerepen in de rust,
Henk is een meester in het aanvoelen wat er in bepaalde fases nodig is om het team te blijven laten presteren.

Was Bergsma geblesseerd of was dat de ingreep
Henk, held, bedankt

Specuveter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2023, 12:14:35
Was Bergsma geblesseerd of was dat de ingreep
Hij had al geel.
En Hij wou Tol van de rechtsback af denk ik.