Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Fc Denbosch-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, december 18, 2023, 17:07:26

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Emmen verloren.
Roda gelijk.
We hadden een mooie slag kunnen doen :zucht

sunderland

Citaat van: denistel op december 23, 2023, 17:45:29
daarom kan je een bal toch nog wel normaal naar elkaar spelen ??gemak zucht straalde
er vanaf vond ik had niks met die wedstrijd te maken
de jongens met de beste techniek konden niet eens een bal aannemen

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op december 23, 2023, 16:59:26
Dit is 1 wedstrijd, hij pakt het wel weer op, reken maar dat Henk hem(en de rest) achter de broek gaat zitten...
is ook zo. Vind hem veel sterker in de duels dan Bergsma. Was 2x dom met geel. In de uitwedstrijden bij Venlo, Den Haag en Graafschap was ie heel sterk. Van de week bij Dord speelde hij die lange uit de wedstrijd die eerder dit seizoen Ultee de das omdeed

okkele

Citaat van: sunderland op december 23, 2023, 16:22:08
We hebben hele beste weken gehad en nu een week heel slecht. Henk begon uitstekend met ook prima duidelijk voetbal met een idee. Dat het dan in 1 week word weggooit door gewoon slecht voetbal in iedere linie is zo jammer. Had echt het idee dat we de 2 e plek konden aantikken maar dat is nu voorbij. Thuis is het heel lastig spelen omdat iedere ploeg nog verder inzakt dan halverwege eigen helft. Al met al zitten we weer flink in de lift (okkele dit zijn feiten en die zie jij ook op het veld) en dat was met ons vorige trainer absoluut niet gelukt. Wat okkele noemde is dat achterin weer de zelfde fouten worden gemaakt en dat is zeker waar. Vond Smand zulke grote stappen maken vooruit maar nu is ie weer op het nivo Ultee
je hebt gelijk hoor.
ik moest alleen wat frustratie wegschrijven. :proost
waar ik het meest last van heb is het feit dat we wel zien wat er op het veld staat(geen top) maar dat de club dit niet wil erkennen of ons ons WEER in een overgangsjaar ziet.
in mijn ogen zijn wij qua ambitie niks minder dan go ahead en ZEKER almere,we hadden allang een stabiele eredivisieclub moeten zijn.
hier haal je toch geen sk voor?
de lift die je noemt sunderland blijft ook wel s steken maar in den bosch en tegen jong-az is ie toch weer een end naar beneden gelazerd.
ook frustrerend is de stand zoals ie nu is, we moeten niet 8e maar 3e of 4e staan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

nee,wel?

ach ja......ut is su at ut is,en ut komt su at ut komt,at we nou allemaal met de mindset de tweede seizoenshelft ingaan van po hale we niet en promoveren doen we al helemaal niet......dan ken het alleen nog maar met valle :y 8P

Fijne dagen allemaal

grijskijker

Citaat van: sunderland op december 23, 2023, 22:38:01
is ook zo. Vind hem veel sterker in de duels dan Bergsma. Was 2x dom met geel. In de uitwedstrijden bij Venlo, Den Haag en Graafschap was ie heel sterk. Van de week bij Dord speelde hij die lange uit de wedstrijd die eerder dit seizoen Ultee de das omdeed
Precies en als 20 jarige kan je deze fouten nog maken als hij er maar van leert.. :thumbsup

De Gast

Citaat van: okkele op december 24, 2023, 00:18:07
je hebt gelijk hoor.
ik moest alleen wat frustratie wegschrijven. :proost
waar ik het meest last van heb is het feit dat we wel zien wat er op het veld staat(geen top) maar dat de club dit niet wil erkennen of ons ons WEER in een overgangsjaar ziet.
in mijn ogen zijn wij qua ambitie niks minder dan go ahead en ZEKER almere,we hadden allang een stabiele eredivisieclub moeten zijn.
hier haal je toch geen sk voor?
de lift die je noemt sunderland blijft ook wel s steken maar in den bosch en tegen jong-az is ie toch weer een end naar beneden gelazerd.
ook frustrerend is de stand zoals ie nu is, we moeten niet 8e maar 3e of 4e staan.

Een stabiele eredivisieclub in het huidige stadion? Dat kan toch helemaal niet.
Bovendien hebben wij de mazzel dat we al 10 jaar Henk hebben. Zonder Henk speelden we nu middenmoot kkd of lager met een half gevuld stadion. Tel je zegeningen zou ik zeggen.

Bankzitter

Normaal zou je hem wisselen in de rust maar er zat niks op de bank. En Sylla kon ook niet blijven staan. Het is niet verrassend dat de smalle selectie punten ging kosten.

Leovardia

Citaat van: okkele op december 24, 2023, 00:18:07
hier haal je toch geen sk voor?.

Ik haal een sk voor Cambuur. Omdat ik Cambuur wil si?n speule. Bestuur en divisie is van totaal ondergeschikt belang wat mij betreft.

okkele

Citaat van: De Gast op december 24, 2023, 11:57:16
Een stabiele eredivisieclub in het huidige stadion? Dat kan toch helemaal niet.

nee.
ook dat had allang gebeurt moeten zijn.

okkele

Citaat van: Leovardia op december 24, 2023, 12:09:55
Ik haal een sk voor Cambuur. Omdat ik Cambuur wil si?n speule. Bestuur en divisie is van totaal ondergeschikt belang wat mij betreft.
|:)
daarom hebben en hadden we altijd een hoog gemiddeld aantal toeschouwers.
:proost

denistel

Citaat van: Leovardia op december 24, 2023, 12:09:55

idd zo is het,

Westerpark

Drama was dit. Vier dikke fouten kosten je de kop.
- Smand met z?n domme vasthouden
- Sylla stom balverlies in opbouw waar de lucky 1-0 uit valt.
- Van Osch die een bal die uitgaat voor een doeltrap probeert binnen te houden voor een keepersbal maar zo een corner weggeeft waar uiteindelijk de 2-0 uit gescoord wordt. Tussendoor nog wel een goede save, maar toch.
- Poll die als een amateur dol gedraaid wordt bij de 3-1

Nieuw jaar, nieuwe kansen.

sunderland

Citaat van: Westerpark op december 24, 2023, 13:52:52
Drama was dit. Vier dikke fouten kosten je de kop.
- Smand met z?n domme vasthouden
- Sylla stom balverlies in opbouw waar de lucky 1-0 uit valt.
- Van Osch die een bal die uitgaat voor een doeltrap probeert binnen te houden voor een keepersbal maar zo een corner weggeeft waar uiteindelijk de 2-0 uit gescoord wordt. Tussendoor nog wel een goede save, maar toch.
- Poll die als een amateur dol gedraaid wordt bij de 3-1

Nieuw jaar, nieuwe kansen.
allemaal waar. Even een positieve draai( omdat het kerst is :D) we hebben toch nog 5 kansen gecre?erd en hun keeper keepte de wedstrijd van zijn leven.

Inferno-058

Matig jaar met een handjevol hoogtepunten. Mooiste is de terugkeer van Henk. Op naar een goed 2024.