Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Fc Denbosch-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, december 18, 2023, 17:07:26

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: De Gast op december 22, 2023, 22:07:18
Het is wat met de Mambimbi?s en El Hilali?s.. topscouting hoor.

Pff ja idd ik weet niet wie daar verantwoordelijk voor is? Maar die mogen ook wel rap vervangen worden zeg  :y :rodekaart

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 22, 2023, 22:05:14
En weer Kooistra in de 88e minuut. Waarom laat hij die jongen steeds max 5 min spelen? Breng hem of eerder, of niet.
ben ik met je eens waarom altijd laatste minuten.

Wanneer krijgen onze jeugdspelers nu echt eens de kans om een wedstrijd te spelen .

James

Balen. Uiteraard heb je een veel te smalle selectie om serieus mee te kunnen doen bovenin. Cambuur heeft een paar aardige O21 spelers maar dat moeten niet de nr. 10 t/m 14 zijn. Wat wel erg jammer blijft is dat je van Jong AZ en Den Bosch verliest. Je hoopt op vier en ook wel een beetje op zes punten. Dan was er misschien (bv. via geldschieters) nog wat mogelijk geweest.

Dan moet er wel bij gezegd worden dat de eigen supporters onze ploeg vorige week een hele slechte dienst hebben bewezen. Je voelde dat Cambuur wou en waarschijnlijk ook door kon drukken en nadat de wedstrijd stil lag was de angel eruit. Win je die dan ga je er vandaag ook volle bak in.

Maar goed zoals gezegd de selectie is te smal. Waar ik maar al te blij mee ben is dat Henk de Jong terug is want wat een held. Een toptrainer voor Cambuur en had hij niet als een provinciaal overgekomen had ie al lang een grote club gehad. Die heeft de schwung teruggebracht in de club en met een betere selectie gaat Cambuur volgend seizoen in een nieuw stadion gewoon meedoen met deze trainer.

Wat een motivator en toptrainer heeft Cambuur |:)

oost

Citaat van: Noordcambuur op december 22, 2023, 22:10:53
ben ik met je eens waarom altijd laatste minuten.

Wanneer krijgen onze jeugdspelers nu echt eens de kans om een wedstrijd te spelen .

Schaapman speelde toch bijna 35 min?
8P

D.H.Skolten

Alvast fijne feestdagen iedereen, hopen op een gezond en sportief 2024.

PePe

De bezuiniging en de verjonging komt harder aan dan gewenst.
Breij werd gemist, goede keeper van den bosch, rood van Smand.
Het grote verlies van den bosch tegen de graafschap speelde ook mee.
Deze week gaf den bosch 200% en Cambuur met het hoofd bij het kerstdiner.
Jammer, volgend jaar beter.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 22, 2023, 22:00:07
deze spelers worden niet beter afscheid van nemen zo snel mogelijk?.
eens en dat zie je al binnen 5 minuten. Hoopte anders maar toch zie je het

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 22, 2023, 21:29:46
Nou onze back is ook een hele verbetering :(
Graspol.
gewoon een zeer beperkte techniek en is een spring in het veld. Dat Reijnen ooit bij deze speler kwam. Hoop niet via het scoutingsapparaat van van de heide cs . Daar heb ik totaal geen vertrouwen in namelijk

sunderland

Heb gedeeltes gezien en wat mij opviel is dat als niet iedereen zijn nivo haalt of niet iedere linie deugd of goed speelt het niks is over het hele veld

Delfzijl/Cambuur

Je ziet het gelijk aan het begin al. Lopen wat te lopen en te kijken met een soort van Air aan de Kont.
Maar om heel eerlijk te zijn, deze selectie speelt voor een playoffticket. We verwachten ook teveel. Kan alles, als het loopt. Ado Gra.... Helemaal niks  als je denkt dat je wat bent jAz dBos.
Zo ging Ajax ook de bietenbrug op in de beker.
We doen mee, maar vergeet de bovenste plekken maar. Of er moet geld bij in de winterstop. Waaraan al een gruwelijk tekort is.
Mijn visie.... rustig beetje doorgaan zo, we zien t wel. Idiote investeringen helpt niet. Bouwen met de jeugd en met een paar centjes over naar ons nieuwe huis.

denistel

Citaat van: oost op december 22, 2023, 22:12:53
Schaapman speelde toch bijna 35 min?
8P

ja maar we hadden beukers nodig en dat is hij niet en op breij en caschili na hebben
we die ook niet geen leiders en allemaal te lief vind ik

wiekie1969

Citaat van: sunderland op december 23, 2023, 00:16:07
Heb gedeeltes gezien en wat mij opviel is dat als niet iedereen zijn nivo haalt of niet iedere linie deugd of goed speelt het niks is over het hele veld

Van Mullem....wat is die verschrikkelijk slecht.... :zucht :zucht :zucht

wiekie1969

Citaat van: oost op december 22, 2023, 20:55:55
Dit duel legt pijnlijke de zwakheden bloot van dit cambuur. Geen links buiten (smit doet het naar zijn kunnen prima, maar is geen buitenspeler)
Geen creatieve middenvelder allemaal 1 pot nat. En de back positie mag ook wel naar gekeken worden. Bij sylla komen 8 van de 10 goals vandaan.
Zou dat kunnen komen omdat we geen links buiten hebben?

2e helft tandje erbij en kan het nog rechttrekken  |:)

Zit geen leven in dit elftal. Stel suurten met elkaar. Playoffs halen zal nog een hele toer worden na de winterstop. Henk haalt meer dan het maximale eruit. Maar weet niet of dat genoeg zal zijn. We gaan het zien.

Destroyer

Eigenlijk was dit elftal onder Ultee al afgeschreven. Henk maakt het er nog het beste van maar kom op mensen met deze jongens is de PO echt het maximaal haalbare. Paar versterkingen er bij en ik zie er nog heil in maar dan wel in elke linie .
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Trainert!

Wat doet Bergsma bij de 1-0. Man man sluit even aan naar de rand van je 16 meter ipv op je eigen 5 meter staan te kijken en nog worden afgetroefd.