Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur- Top oss

Gestart door nee,wel?, januari 22, 2024, 23:54:15

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

In deze wedstrijd bleek overduidelijk het gemis van die lange in de punt vd aanval. Die man is zo belangrijk in het spelletje dat wij spelen. Door koppen en vasthouden  van ballen, zodat de middenvelders aan kunnen sluiten. Dit beheerst Smit niet. Vond deze pot nog slechter dan Hercules. De pijp lijkt wat leeg te zijn. Jammer.

wiekie1969

Citaat van: denistel op januari 29, 2024, 23:22:23
zit gewoon veel te weinig spirit in lokken van de tegenstander lukt niet en
we hebben niet de spelers er voor om dat te kunnen,

geen opkomende backs geen lopende middenvelders met of zonder
bal cv.s die niet indribbelen of dat te angstig en traag doen,
bij balverlies altijd achter uit lopen dan roep je het over je zelf
af,,vlieg gewoon op je tegenstander af en pak em aan.
1e goal vent kan aannemen bal nog ff goed leggen en uithalen
mag natuurlijk nooit kunnen.
verder veldspel ook zeer matig tot slecht op een veld waar je
elke dag op staat.

De tegengoals ontstaan omdat het veel te stil is in het veld. Niemand seit wat. Hopelijk ken die Wormgoor daar wat aan veranderen.

wiekie1969

Citaat van: Leovardia op januari 29, 2024, 22:46:29
Kabouter Van Osch: nooit meer opstelle
Vlugge Japie Poll: nooit meer opstelle
Koorknaap Bergsma: nooit meer opstelle
?Bang om te koppen? Tol: nooit meer opstelle
?Tis een skat van een jongen? vd Meer: nooit meer opstelle en andere sport zoeken
Van Nullem : nooit meer opstelle
Fedde ?ik plas in mijn broek bij een duel? de Jong: nooit meer opstelle

Bist Ren je Rot Balk nog vergeten. Voor het overige, EENS..

Bankzitter

Een heel groot probleem was gebrek aan creativiteit (naast alles wat al genoemd is).
Alles is zo voorspelbaar dat elk team eenvoudig kan verdedigen. We hebben 2 wapens: lange bal op Uldrikis en omschakeling. Als dat niet kan, staat er niemand in het veld die een oplossing bedenkt.

Vlampiep

Heb de wedstrijd via omrop Abe moeten volgen en Geert was de enige die zijn nivo haalde, dus dat zegt voldoende.70 % van de spelers beschikt over een waardeloze mentaliteit en dat wreekt zich in wedstrijden waarin je een kerel moet zijn.
We verkeren in een situatie waarin alles is gefocust op het nieuwe stadion, maar wat op e grasmat moet plaats vinden is opzij geschoven.
Hopelijk is de club zo verstandig om snel mogelijk van De Jong, Van Kaam, Balk, Bergsma, Tol, Smit en Poll af te komen. Ook in de TS grote opruiming houden en dan komend seizoen met veel jeugd en wat geroutineerde spelers op te gaan bouwen.
Henk is opgezadeld met een waardeloze selectie en een bestuur bestaande uit boekhouders die niets met topsport hebben.
Hier ga je niet verder mee komen en dat zal zich bij geen verandering ook gevolgen gaan geven in de verkoop van seizoen kaarten.

De Gast

Net maar eens even de goals teruggezien. Daar ziet ons keepertje, Smand en bij de tweede tegengoal Tol er toch slecht uit zeg. Smand dekt even mooi op 10 meter bij de eerste  :? en v Osch in de goeie hoek maar kan 'm niet pakken  :wall

Kop op nu richting vrijdag. We wisten dat het zo'n seizoen zou gaan worden.

oost

Wat ben ik geschrokken van het niveau van deze selectie, ik dacht dat hercules een incident was maar dat was het dus absoluut niet.
Van Osch speelde redelijk geen grote fouten.
Tol als back degelijk als centrale verdediger  ;(
Bergsma tsja wat moet ik daar van vinden grijpt slap in en weet zelden de vrije man te vinden
Poll. Hij heeft een hele aardige trap in de benen maar dat is dan ook gelijk het enige.
Breij Gewoon prima doet zijn best en daardoor heeft die rendement
Van Mullem (gelukkig is het een huurling want die voegt 0,0 toe
Kaam  en De jong zelfde pak en laken, Leuk kappen en draaien maar 0 rendement 0 technisch inzicht en net als Bergsma slap in de duels
Balk speelde redelijk maar had constant dubbele dekking
Smit Overschat en is duidelijk een klasse minder dan onze Let
Anell Lijk op het eerst gezicht een prima voetballer, gisteren weinig tot geen ballen gehad.

Als je het mij vraagt moet je in de zomer deze spelers laten gaan

Tol
Bergsma
Poll
Van der Meer
Kaam
Van Mullem
Van osch

Er is erg veel werk in de zomer te doen, hopelijk mag Henk zich daarmee gaan bemoeien.
Zelden een elftal gezien bij Cambuur wat zo uit balans is. De Jeugd spelers stemmen mij wel positief.
Maar dat kan komen door het gebrek aan inzet en kwaliteit bij de beoogde basis spelers.

De TS met uitzondering De jong

sunderland

Citaat van: oost op januari 30, 2024, 09:52:02
Wat ben ik geschrokken van het niveau van deze selectie, ik dacht dat hercules een incident was maar dat was het dus absoluut niet.
Van Osch speelde redelijk geen grote fouten.
Tol als back degelijk als centrale verdediger  ;(
Bergsma tsja wat moet ik daar van vinden grijpt slap in en weet zelden de vrije man te vinden
Poll. Hij heeft een hele aardige trap in de benen maar dat is dan ook gelijk het enige.
Breij Gewoon prima doet zijn best en daardoor heeft die rendement
Van Mullem (gelukkig is het een huurling want die voegt 0,0 toe
Kaam  en De jong zelfde pak en laken, Leuk kappen en draaien maar 0 rendement 0 technisch inzicht en net als Bergsma slap in de duels
Balk speelde redelijk maar had constant dubbele dekking
Smit Overschat en is duidelijk een klasse minder dan onze Let
Anell Lijk op het eerst gezicht een prima voetballer, gisteren weinig tot geen ballen gehad.

Als je het mij vraagt moet je in de zomer deze spelers laten gaan

Tol
Bergsma
Poll
Van der Meer
Kaam
Van Mullem
Van osch

Er is erg veel werk in de zomer te doen, hopelijk mag Henk zich daarmee gaan bemoeien.
Zelden een elftal gezien bij Cambuur wat zo uit balans is. De Jeugd spelers stemmen mij wel positief.
Maar dat kan komen door het gebrek aan inzet en kwaliteit bij de beoogde basis spelers.

De TS met uitzondering De jong
van Osch geen grote fouten? En die eerst goal dan. Die heeft iedere keeper

oost

Citaat van: sunderland op januari 30, 2024, 10:07:07

Ik vind niet dat je hem dat kan aanrekenen.
Het centrale due daarintegen.
Maar ik vind hem als keeper erg wisselvallig en te klein. Daarom mag die van mij wel vertrekken

sunderland

Citaat van: oost op januari 30, 2024, 10:11:54
Ik vind niet dat je hem dat kan aanrekenen.
Het centrale due daarintegen.
Maar ik vind hem als keeper erg wisselvallig en te klein. Daarom mag die van mij wel vertrekken
was bijna door de midden en van 18 meter

michello

Ga de statistieken maar eens na. Onder Henk zijn we elk seizoen uit beter dan thuis. Geen toeval meer. Hoe dat komt hebben we gister kunnen zien.

Zo slecht dat het gisteren was kan ik me niet heugen overigens.

oost

Citaat van: sunderland op januari 30, 2024, 10:16:04
was bijna door de midden en van 18 meter

Ik heb het even terug gekenen vanaf Oost leek het een lastige bal. Maar ik vrees dat ik je echt gelijk moet geven. Echt wel een fout van van osch. Maar ik vraag mij nu ook af wat tol daar probeerde te doen ? :_schater

Trainert!

Citaat van: sunderland op januari 30, 2024, 10:07:07

Deze keeper kan er geen klote van. Vriendje van Ultee, en wij zitten er nog 2.5 jr aan vast.

AL

Er wordt maar gesproken over verdedigers dit en dat.
Maar probleem zit toch echt veel meer op het ontbreken van creativiteit.
Spelers als Maulun en Paulissen mis ik zo erg.
Als een ploeg de bus parkeert hebben we gewoon een probleem.

oost

Citaat van: AL op januari 30, 2024, 10:39:08
Er wordt maar gesproken over verdedigers dit en dat.
Maar probleem zit toch echt veel meer op het ontbreken van creativiteit.
Spelers als Maulun en Paulissen mis ik zo erg.
Als een ploeg de bus parkeert hebben we gewoon een probleem.

Het is een combinatie van gebrek aan creativiteit en kwaliteit.
Omdat onze backs zwak zijn en er nooit overheen gaan en verdedigende zwak durven de CV's niet in de stappen. Als ze dat wel doen kunnen ze aan niemand hem kwijt. Waardoor de bal constant terug moet. Een creatieve speler kan er ook voor zorgen dat de achterhoede minder onderdruk komt te staan.
Nee Het grote probleem is Onze keeper matige CV's en geen creatieve middenvelder.

Wat mij ook ergerde: als je niet zo goed kan voetballen zorg en dan voor dat je met 200% inzet speelt (schuim op de bek) de passieve houding die veel spelers laten zien ben ik echt klaar mee  :rodekaart