Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 1 lid
zeewolde

Willem 2 - Cambuur Vrijdag 2 Februari 20.00 uur

Gestart door Specuveter, januari 30, 2024, 09:15:33

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op februari 03, 2024, 10:03:54
En dan al tevreden met een punt bij de koploper!? Schandalig!!! Geen ambitie!!
:X  :X

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op februari 03, 2024, 04:33:35
Heel knap een punt pakken in Tilburg maar wat hewwe we dur aan. Niks. We hewwe evenveel punten als Mvv wat we 2 keer op rolden. 23 wedstrijden, 10 keer gewonnen dus 13 keer niet. Doen we toch wat fout. En dat heeft allemaal te maken met het feit dat we in alle linies kwaliteit tekort komen. Henk haalt er echt het maximale uit. Gvd wat misten we die lange weer vanavond als aanspeelpunt. Met Sylla en Wormgoor komt er kwaliteit bij. Nog 15 wedstrijden. Daarvan mutte we denk ik nog wel 8 winnen om de playoffs te halen. Wut nog een hele zware toer. Kom aan.
dit hoort bij algemeen wat jij schrijft Wiekie?Niet bij deze wedstrijd. Je kunt gewoon niet ontkennen dat een punt bij de koploper erg goed is. Wat mij opviel is dat wij eigenlijk ook nog veel beter positie spel hadden. Bij hun was het erg traag en van schijf naar schijf. We hebben het eerste halfuur constant hun onder druk gezet op hun helft. Ipv de negatieve dingen zien zie ik de goeie. Henk blijft puur bij um zelf, zelfs bij de koploper

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 03, 2024, 10:31:28
Knap en onverwacht zeker, maar wat Wiekie zegt klopt eigenlijk wel: je hebt er zo weinig aan door dat verlies van maandag :|

Sorry maar ik vind dat altijd lulkoek. Zo kun je alles wel downgraden. Een maand terug hebben we ook verloren. Gister een punt gepakt met een half fitte selectie en dat is gewoon een prima resultaat. We gaan met een iets beter gevoel de bekerwedstrijd in en dat is ook wat waard. Op naar woensdag.  :proost

Destroyer

Citaat van: okkele op februari 03, 2024, 02:26:03
dit is het?
blij zijn dat we niet verliezen?
een topprestatie natuurlijk na het verlies tegen top  oss!
wat een kutselectie hebben we !

We hebben idd gewoon een heel middelmatige selectie met een slechte achterhoede. Hopen dat wormgoor meer gaat brengen. Maar echt het wordt nog duimen voor PO
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Daar ben ik het mee eens. We gaan die bekerpot winnen. Met pennels.  :y

wiekie1969

Citaat van: Destroyer op februari 03, 2024, 11:16:18
We hebben idd gewoon een heel middelmatige selectie met een slechte achterhoede. Hopen dat wormgoor meer gaat brengen. Maar echt het wordt nog duimen voor PO

Laatste 4 wedstrijden 1 punt gepakt. Dan red je het niet.

michello

Citaat van: Destroyer op februari 03, 2024, 11:16:18

Het niveau is in de breedte van de competitie toch ook niet best. PO is gewoon mogelijk. We staan nu waar we horen en moeten staan, dat verwacht ik ook aan het eind van de competitie.

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op februari 03, 2024, 11:17:20
Laatste 4 wedstrijden 1 punt gepakt. Dan red je het niet.
Mvv(5-2)Hercules(3-4)Oss(1-2)W2(1-1) :?

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op februari 03, 2024, 11:24:02
Grijskijkert sommige mensen kunnen niet rekenen :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op februari 03, 2024, 10:40:24
Ook als dit de opmaat is naar een ongeslagen serie?

Zeg je dit weer als we 16 feb van Utrecht verliezen en 19 feb een punt pakken bij NAC?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

grijskijker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 03, 2024, 11:27:34
Zeg je dit weer als we 16 feb van Utrecht verliezen en 19 feb een punt pakken bij NAC?
Neu, want die winnen we allebei :zweep

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op februari 03, 2024, 11:07:14
Sorry maar ik vind dat altijd lulkoek. Zo kun je alles wel downgraden. Een maand terug hebben we ook verloren. Gister een punt gepakt met een half fitte selectie en dat is gewoon een prima resultaat. We gaan met een iets beter gevoel de bekerwedstrijd in en dat is ook wat waard. Op naar woensdag.  :proost

Dat laatste klopt wel, maar wat heb je aan een puntje bij de koploper als je er 3 verliest tegen de nummer laatst? Iedereen had liever 3 tegen Oss gepakt en hier verloren, niet dan?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op februari 03, 2024, 11:24:02

Nouja Hercules mag je niet meerekenen qua punten pakken, maar dan alsnog klopt de rekensom niet nee :koffie

grijskijker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 03, 2024, 11:31:04
Nouja Hercules mag je niet meerekenen qua punten pakken, maar dan alsnog klopt de rekensom niet nee :koffie
Hij had het over de laatste wedstrijden 8P

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op februari 03, 2024, 11:29:15
Neu, want die winnen we allebei :zweep

NAC wel, maar die potjes thuis tegen dat soort ploegen?

Ik ben blijkbaar heel erg geschrokken maandag. Ik had niet verwacht dat onze ondergrens z? laag zou liggen. Hopelijk ligt die grens wat hoger met Vito, Uldrikis en Sylla er weer bij.