Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Emmen - SC Cambuur vrijdag 23-02-2024 20.00uur

Gestart door grijskijker, februari 17, 2024, 14:29:47

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: De Gast op februari 24, 2024, 11:29:52
Ik lees hier veel over de energie die ontbreekt maar dit hele elftal straalt ook bijzonder weinig energie en spelvreugde uit. Van Bergsma tot Uldrikis, een grabbelaar op de goal en een koorknaap als aanvoerder. Dat interview gister ook weer van Bergsma. Man man man man man. Moeten we hiermee naar De Kuip? Zouteloos. Nee dan dat elftal van (nog maar) 2/3 jaar geleden.

Ook in die zin is de selectie niet in balans. Niet qua posities, niet qua spel types, niet qua leeftijd en ervaring en niet mentaliteit.

papier

Citaat van: okkele op februari 24, 2024, 13:45:51
er zou toch ooit ook eens besef moeten komen van wat de club levert tov de seizoenskaart?
ik ben ook dit seizoen weer opgelicht als je kijkt naar de huidige selectie.
als je bij de garage betaalt voor een audi en je stapt na thuiskomen uit je nieuwe fiat multipla ga je daar ook nooit meer heen.
laat ze eerst maar eens wat leveren.

Nou ja wat HvC zegt dat herken ik ook wel. Ik heb dan nog een gouden seizoenskaart dus een lagere prijs maar eerlijk waar.. hij is echt goedkoop tov andere clubs waar wij ons aan zouden kunnen/moeten spiegelen.

Midden lange zijde, ik betaal 226 dacht ik? normaal 265.
Emmen 315
Graafschap 310 (voor gemak halve verdubbeld)
Nac 304
Groningen 325
Willem II 355
ADO 270
Roda 259
Vvv 270

Do the math

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op februari 24, 2024, 12:10:21
Dat heeft niets te maken met dooddoeners oid, misschien ga jij net als het dkv publiek 3 x naar de zelfde slechte film, maar het iq ligt hier toch wel hoger mag ik hopen. Als de prestaties achterwege blijven vertaalt dit naar minder verkochte sk kaarten, sponsering. Misschien ben ik wat negatief hierin maar aan realisme ontbreekt het volgens mij niet.
Citaat van: Vlampiep op februari 24, 2024, 12:12:29
Kan ook zijn dat realiteit en het visuele waarnemen bij jou wat minder aanwezig is dan bij mij.  :)
Het verschil tussen jou en mij is dat jij het uit je dikke duim zuigt en ik het van de directie/RVC hoor...en is het maar net wat je/jullie betrouwbaarder vind(en)  ;)

michello

Citaat van: okkele op februari 24, 2024, 13:54:22
ok, maar je mag van een club als cambuur toch wel wat verwachten?
zeker na de afgelopen succesvolle jaren?

Het seizoen is nog niet over. Het gaat pas in mei om de knikkers. ( of voor ons op 21 april  :devil) Het is bij tijden verschrikkelijk slecht, maar we hebben ook genoeg kunnen juichen met wedstrijden waar veel goals zijn gevallen.
De laatste 12 jaar hebben we op enkele seizoenen na genoeg te genieten gehad. Wees blij dat je geen fan bent van DKV. Wat zal dat saai zijn zeg.

papier

Citaat van: Vlampiep op februari 24, 2024, 12:21:25
Ik heb aangegeven dat als de prestaties afnemen, er minder inkomsten worden verkregen uit verkoop van kaarten.
Je ziet nu al dat er in de thuiswedstrijden ( behalve de paar wedstrijden tegen de toppers) steeds minder stoelen van sk houders bezet zijn.
Slechte prestaties en minder publiek gaan hand in hand als dit jaar in jaar plaats vindt.
Ik weer dat onze supporters slecht voetbal niet accepteren dus vergelijk met dkv is uit de luchtgegrepen.

Er is voor alles wat te zeggen:
- op korte termijn is slecht presteren slecht voor de seizoenskaarten en sponsoren
- cambuur heeft wel een verhaal met het nieuwe stadion, los van de huidige prestaties is er wel perspectief voor de lange termijn. Zie Kooi, in feite hoopt hij (denk ik) ook goedkoop in te stappen. Eerste paar jaar relatief dure sponsoring. De laatste jaren goedkoop.

michello

Citaat van: papier op februari 24, 2024, 14:06:37
Nou ja wat HvC zegt dat herken ik ook wel. Ik heb dan nog een gouden seizoenskaart dus een lagere prijs maar eerlijk waar.. hij is echt goedkoop tov andere clubs waar wij ons aan zouden kunnen/moeten spiegelen.

Midden lange zijde, ik betaal 226 dacht ik? normaal 265.
Emmen 315
Graafschap 310 (voor gemak halve verdubbeld)
Nac 304
Groningen 325
Willem II 355
ADO 270
Roda 259
Vvv 270

Do the math

Ook een terugkomend iets. Als het even tegenzit gaan mensen lopen klagen over de prijzen van een seizoenskaart. :_schater

papier

Citaat van: michello op februari 24, 2024, 14:30:04
Het seizoen is nog niet over. Het gaat pas in mei om de knikkers. ( of voor ons op 21 april  :devil) Het is bij tijden verschrikkelijk slecht, maar we hebben ook genoeg kunnen juichen met wedstrijden waar veel goals zijn gevallen.
De laatste 12 jaar hebben we op enkele seizoenen na genoeg te genieten gehad. Wees blij dat je geen fan bent van DKV. Wat zal dat saai zijn zeg.

Hoge pieken, diepe dalen. En zo diep zitten we nog niet eens :P

papier

Citaat van: michello op februari 24, 2024, 14:31:53

Ook een terugkomend iets. Als het even tegenzit gaan mensen lopen klagen over de prijzen van een seizoenskaart. :_schater

Terwijl we dus echt goedkoop zijn, het is roepen met enkel het onderbuikgevoel as onderbouwing. We zijn feitelijk gezien goedkoop en presteren zo het lijkt wel een beetje naar wat we mogen verwachten. En dat werkt zich ook door in de begroting en het verhaal van Henk? je kan niet altijd een zes gooien. Roda is ook vaak zat kut geweest en nu eens boven verwachting.

michello

Citaat van: papier op februari 24, 2024, 14:34:41
Terwijl we dus echt goedkoop zijn, het is roepen met enkel het onderbuikgevoel as onderbouwing. We zijn feitelijk gezien goedkoop en presteren zo het lijkt wel een beetje naar wat we mogen verwachten. En dat werkt zich ook door in de begroting en het verhaal van Henk? je kan niet altijd een zes gooien. Roda is ook vaak zat kut geweest en nu eens boven verwachting.

Precies, wees re?el en kijk eens terug naar de afgelopen jaren. Op alle vlakken hebben we het gewoon uitstekend gedaan. Dit seizoen is er echt nog wel wat mogelijk en we staan aan de vooravond van de belangrijkste wedstrijd uit de historie.

sunderland

Citaat van: michello op februari 24, 2024, 14:30:04
misschien is ie dat wel. Kan mij niet voorstellen dat ik zou thuisblijven van Cambuur omdat het voetbal niet deugd. Zelfs onder Ultee kwam ik ondanks dat ik er totaal geen zin in had

okkele

Citaat van: michello op februari 24, 2024, 14:31:53

zolang je mij daar maar niet mee bedoelt want dat was mijn punt dus absoluut niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

papier

Citaat van: okkele op februari 24, 2024, 14:56:51
zolang je mij daar maar niet mee bedoelt want dat was mijn punt dus absoluut niet.

Wat is jouw punt dan? Want zoals ik het lees vind jij de seizoenskaart te duur tov de resultaten?

okkele

nee, ik koop ook geen auto voor de resultaten.
je neemt een seizoenskaart omdat je een echte supporter bent, dat op 1, maar je mag wel waar voor je geld verwachten in de zin van doelstellingen e.d.
als we nou 4 "overgangsjaren" nodig hebben vind ik dat niet terecht.
zo`n beetje zoals de situatie waarin marinus dijkhuizen hier genaaid werd, een aanstelling wanneer er een eredivisie-waardige selectie staat en op zijn eerste werkdag moet ie lions 2 opwaarderen, je mag als cambuur zijnde wel eens je echte aanhang belonen in de zin van een selectie hebben zoals in de 2 achtereenvolgende kampioensjaren.
en zeker niet in goedkopere kaarten want ook ik heb gewoon een gouden kaart, het gaat mij niet om geld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Die selectie was helemaal niet zo duur?
Voor Doke stonden de clubs niet in de rij, Jacobs en Hoedemakers kende niemand en Muhren had een paar heel moeizame jaren achter de rug.

In het seizoen waarin we wel extra investeerde,  zijn we gedegradeerd (vd Water, vKaam).

Scouting moet gewoon beter.