Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Emmen - SC Cambuur vrijdag 23-02-2024 20.00uur

Gestart door grijskijker, februari 17, 2024, 14:29:47

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2024, 11:41:51
Mooi
daarom is die wedstrijd voor a.s. Dinsdag ook heel belangrijk voor de penningmeester.
Haal je de finale dat levert je zoveel geld op dat je volgend seizoen veel meer geld in de selectie kan steken.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 24, 2024, 10:56:47
Dit is weer zo'n dooddoener, net zo iets als ooit gaan we allemaal dood...
Dat heeft niets te maken met dooddoeners oid, misschien ga jij net als het dkv publiek 3 x naar de zelfde slechte film, maar het iq ligt hier toch wel hoger mag ik hopen. Als de prestaties achterwege blijven vertaalt dit naar minder verkochte sk kaarten, sponsering. Misschien ben ik wat negatief hierin maar aan realisme ontbreekt het volgens mij niet.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 24, 2024, 11:01:14
Daarom gaat de spelers begroting komende zomer met ruim 1,5 miljoen omhoog in het nieuwe stadion. Realiteit van achter een schermpje...ik noem het ouderwets uit je nek kletsen :_schater
Kan ook zijn dat realiteit en het visuele waarnemen bij jou wat minder aanwezig is dan bij mij.  :)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 24, 2024, 12:10:21
Dat heeft niets te maken met dooddoeners oid, misschien ga jij net als het dkv publiek 3 x naar de zelfde slechte film, maar het iq ligt hier toch wel hoger mag ik hopen. Als de prestaties achterwege blijven vertaalt dit naar minder verkochte sk kaarten, sponsering. Misschien ben ik wat negatief hierin maar aan realisme ontbreekt het volgens mij niet.

Je scheldt hier heel veel echte fans uit voor dkv-publiek :?
Al kijk ik 10 jaar naar dezelfde film, ik blijf een SK kopen hoor.

*edit: en in de afgelopen 25 jaar heb ik die film ook al heel vaak gezien :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2024, 12:14:36
Je scheldt hier heel veel echte fans uit voor dkv-publiek :?
Al kijk ik 10 jaar naar dezelfde film, ik blijf een SK kopen hoor.
*edit: en in de afgelopen 25 jaar heb ik die film ook al heel vaak gezien :D
Ik heb aangegeven dat als de prestaties afnemen, er minder inkomsten worden verkregen uit verkoop van kaarten.
Je ziet nu al dat er in de thuiswedstrijden ( behalve de paar wedstrijden tegen de toppers) steeds minder stoelen van sk houders bezet zijn.
Slechte prestaties en minder publiek gaan hand in hand als dit jaar in jaar plaats vindt.
Ik weer dat onze supporters slecht voetbal niet accepteren dus vergelijk met dkv is uit de luchtgegrepen.

Holwerd voor Cambuur

Dat het hand in hand gaat met prestaties is natuurlijk wel logisch. Dat is overal.

Waar ik wel benieuwd naar ben, is wat de prijzen gaan doen. Velen zijn verwend met de Gouden Seizoenskaart en betalen nog steeds een lage sk-prijs. Wij zullen straks wel schrikken van de nieuwe prijzen? Zullen er ook veel supporters zijn die het straks gewoonweg niet meer kunnen betalen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Ik denk het niet. Je bent loyaal of niet. Kijk naar NAC. Jarenlang wanbeleid en eerste divisie. Toch altijd 18000 man op de tribune.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2024, 12:36:28
Dat het hand in hand gaat met prestaties is natuurlijk wel logisch. Dat is overal.

Waar ik wel benieuwd naar ben, is wat de prijzen gaan doen. Velen zijn verwend met de Gouden Seizoenskaart en betalen nog steeds een lage sk-prijs. Wij zullen straks wel schrikken van de nieuwe prijzen? Zullen er ook veel supporters zijn die het straks gewoonweg niet meer kunnen betalen?
ik zou de prijzen van de seizoenkaarten iets verhogen niet te gek.
Maar er zijn ook genoeg mensen die staan op de wachtlijst en kan er genoeg die willen graag een seizoenskaart kopen in het nieuwe stadion.

okkele

maar het iq ligt hier toch wel hoger mag ik hopen.

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

dit maakt mn dag weer wat draaglijk.
blijf hopen.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op februari 24, 2024, 13:19:56
Ik denk het niet. Je bent loyaal of niet. Kijk naar NAC. Jarenlang wanbeleid en eerste divisie. Toch altijd 18000 man op de tribune.
Het avondje NAC publiek is uniek te noemen, maar de keerzijde is wel dat het 2 x zoveel trainers en bestuurders verslijt als oans klupke, wel veel geld beschikbaar is, maar de prestaties niet groter zijn dan de onze.
Dus Cambuur terrecht de mooiste kutklup van Nederland.

Vlampiep

okkele

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2024, 13:21:02
ik zou de prijzen van de seizoenkaarten iets verhogen niet te gek.
Maar er zijn ook genoeg mensen die staan op de wachtlijst en kan er genoeg die willen graag een seizoenskaart kopen in het nieuwe stadion.
er zou toch ooit ook eens besef moeten komen van wat de club levert tov de seizoenskaart?
ik ben ook dit seizoen weer opgelicht als je kijkt naar de huidige selectie.
als je bij de garage betaalt voor een audi en je stapt na thuiskomen uit je nieuwe fiat multipla ga je daar ook nooit meer heen.
laat ze eerst maar eens wat leveren.

michello

Citaat van: okkele op februari 24, 2024, 13:45:51
er zou toch ooit ook eens besef moeten komen van wat de club levert tov de seizoenskaart?
ik ben ook dit seizoen weer opgelicht als je kijkt naar de huidige selectie.
als je bij de garage betaalt voor een audi en je stapt na thuiskomen uit je nieuwe fiat multipla ga je daar ook nooit meer heen.
laat ze eerst maar eens wat leveren.

Als dat zo was kun je net zo goed een potje FIFA spelen. Het omgekeerde maakt de sport juist zo mooi. Nergens heb je garantie voor je seizoenskaart.

okkele

ok, maar je mag van een club als cambuur toch wel wat verwachten?
zeker na de afgelopen succesvolle jaren?