Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Jong PSV - Cambuur maandag 04/03/2024 - 20:00 uur

Gestart door Huizen, februari 28, 2024, 12:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

en door  |:)

PePe

Bankzitter

Als spelers in de nacompetitie weer zo?n gekkenhuis mee willen maken, dan moeten ze dit soort potjes niet meer verprutsen.

denistel

je moet ze niet laten voetballen dan ben je de klos,
afgelopen maandag alle jong teams verloren dus we
moeten gewoon scherp zijn

sunderland

Citaat van: PePe op februari 28, 2024, 12:55:14
Na NEC moeten we jong PSV wel aan kunnen toch?
henk moet toe naar vaste basis wat ie ook probeert en niet meer jongen als ?.. gaan gebruiken die veel te kort komen in mijn ogen. En wie faalt eruit. Het zijn profs die 90 min scherp moeten zijn. Sylla weer terug en aangeven dat ie niet moet dromen anders de volgende

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 29, 2024, 08:06:09
henk moet toe naar vaste basis wat ie ook probeert en niet meer jongen als ?.. gaan gebruiken die veel te kort komen in mijn ogen. En wie faalt eruit. Het zijn profs die 90 min scherp moeten zijn. Sylla weer terug en aangeven dat ie niet moet dromen anders de volgende
Sylla voor wie ?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 29, 2024, 11:30:34
wat denk je zelf
Een plausibele vraag denk ik want op zijn plaats is vervanging echt niet aan de orde.

Mike SCC

Citaat van: Bankzitter op februari 28, 2024, 16:46:56
Als spelers in de nacompetitie weer zo?n gekkenhuis mee willen maken, dan moeten ze dit soort potjes niet meer verprutsen.

Dit is precies wat ik ook dacht vanochtend haha. Dat gepruts tegen Oss etc. moet nu wel klaar zijn, gewoon alles eraan doen om zo hoog mogelijk te eindigen om playoffs te halen en een gunstige uitgangspositie te krijgen. En niet onbelangrijk, een beetje goede flow te krijgen ipv dat wisselvallige.

Noordcambuur

Klopt helemaal zet een serie neer van overwinningen en je staat er heel goed voor.

Vlampiep

Het kan nu twee kanten op, de spelers hebben een mentale deuk op gelopen die na blijft dreunen, of hebben zo veel realisme in zich dat de giga mooie ambiance en hun vechtvoetbal van dinsdagavond  zo inspirerend heeft gewerkt dat ze nu iedereen  de KKD afbluffen.
Zou het laatste het geval zijn, dan gaan we nog mooie weken tegemoed waarin we de tegenstanders warm kunnen onthalen in de hel van Liwwadden 

Holwerd voor Cambuur

Noem me een pessimist, maar ik acht de kans groot dat we maandagavond weer fijn kunnen klagen.
PSV was hier thuis misschien wel de best voetballende ploeg. Nu scheelt het dat vDuiven daar niet meer speelt, maar toch.
Ik zie ons niet winnen daar.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 29, 2024, 18:32:04
Noem me een pessimist, maar ik acht de kans groot dat we maandagavond weer fijn kunnen klagen.
PSV was hier thuis misschien wel de best voetballende ploeg. Nu scheelt het dat vDuiven daar niet meer speelt, maar toch.
Ik zie ons niet winnen daar.

Ik vond Roda eigenlijk de beste ploeg die ik hier heb gezien. Overigens had ik bij Jong PSVnog wel vrede met een verliespartij. De wedstrijden tegen Top oss, FC Den Bosch uit en Emmen uit daar ging het ook gepaard met zelf niks doen zonder dat de tegenstander nou per se beter was.

Inferno-058