Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Jong PSV - Cambuur maandag 04/03/2024 - 20:00 uur

Gestart door Huizen, februari 28, 2024, 12:02:30

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Josli op maart 04, 2024, 22:04:53
Ik ben gek op Henk, maar het slaat echt nergens op dat dit Henk niet aangerekend kan worden. Rare wissels, een waardeloos systeem, geen inzet. Dat zijn toch zaken waar een trainer invloed op heeft en duidelijk gaat dat niet goed.
Van Kaam, Smit, Breij, de Jong, Kooistra, Smand, Sylla zijn eerder slechter dan beter geworden onder Henk.
en die waren eerder wel goed?

Trainert!

1-5-3-2 niet meer en niet minder. Op deze manier heb ik nog vertrouwen om de play offs te halen

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2024, 22:00:58
We kunnen iedereen wel bij langsgaan, want niemand is goed. Maar ik denk dat een groot probleem voorin ligt.

We hebben niemand met ook maar iets van creativiteit. Fedde verstopt zich altijd; wil nooit de bal hebben/halen. We spelen zonder linksbuiten, dus via die kant kunnen we niks. Balk is een zeer beperkte voetballer, zeker qua slimheid. Dan moet de bal eigenlijk altijd lang naar Uldrikis. Die kan daar 95 van de 100x niks mee. Doorkoppen heeft geen nut en vasthouden a la Mark de Leeuwarder; Hemmen; Muhren kan hij niet.
Dan heb je dus in no-time die bal weer terug achterin en kom je nooit onder de druk uit. Dan komen de fouten vanzelf. En als je dan zoals nu ook nog in een negatieve spiraal zit dan gaat alles mis..

Su ist. Kom je achter dan ist momenteel ook gelijk gebeurd.

wiekie1969

Die speelden ook niet beter onder Ultee. Ze kunnen niet beter, dit is het niveau

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op maart 04, 2024, 22:06:18
Er is bij Cambuur nog veel meer een mentaliteits probleem dan een tekort aan kwaliteit.

Je draait mentaliteit en kwaliteit om  :)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Citaat van: Josli op maart 04, 2024, 21:53:45
Jullie willen het niet horen misschien, maar Smit is de aller slechtste van het hele stel. Dat hij zo veel loopt, is omdat hij telkens veel te laat reageert. Die doet al weken helemaal niks goed. Hij mag blijven staan omdat er blijkbaar de hoop is dat hij een doelpuntje maakt. Verder speel je met 10 man.

Ben ik het mee eens hoor, voetballend is het niet veel.

Harry L.

Ik ben gek op Henk, maar het slaat echt nergens op dat dit Henk niet aangerekend kan worden. Rare wissels, een waardeloos systeem, geen inzet. Dat zijn toch zaken waar een trainer invloed op heeft en duidelijk gaat dat niet goed.
Van Kaam, Smit, Breij, de Jong, Kooistra, Smand, Sylla zijn eerder slechter dan beter geworden onder Henk.

Mensen denken terug aan de goede jaren, verlangen daar weer naar en dat heb ik zelf ook. Maar ik ben er niet van overtuigd dat Henk daar nog de juiste man voor is.

AL

Waarom speelt Anello ipv Kooistra?
Waarom vasthouden aan Van Mullem die gewoon vreselijk te kort komt (zie liever Pichel)?
Waarom Smit blijven opstellen op 10 of op links?
Waarom continue de lange bal?

Henk is een held en zal dat altijd blijven voor mij.
Alleen snap ik zijn keuzes niet(de laatste tijd).

Feit is dat deze selectie gewoon niet goed genoeg is om PO te halen.
Geen 6, geen creatieve middenvelder en geen snelle buitens.

wiekie1969

Die Hbo student was vandaag wissel. Komt erin voor Breij, maar het is 1 en al plichtmatigheid. Heel snel afscheid van nemen. Sfeer verzieker pur sang.

HansKazan

Amen!

oost

Citaat van: D.H.Skolten op maart 04, 2024, 22:06:18
Er is bij Cambuur nog veel meer een mentaliteits probleem dan een tekort aan kwaliteit.

Een trainer heeft tot bepaalde hoogte invloed op inzet tactiek etc. Ik noem even uit de losse pols wat namen die het gehele seizoen of contract periode er niks van bakken.

Van Kaam moest hoedemakers doen vergeten   :_schater. Bakt er niks van Mees vorige seizoen ook nie6 btw
De jong moest maulun vervangen ? De jong zelden aanspeelbaar laat staan een goed spel inzicht of passing.
Bergsma fantastisch 1e half jaar speelt nu al 1.5 jaar met poep in de broek.
Smant geweldig talent die al 1.5 jaar stilstaat
Balk meer kaarten dan goals if assist
Onze backs lijken wel wat beter te worden.

Maar dit is allemaal Henk aan te wrijven?
Lijkt mij niet. Sws gigantische non discussie dit.
Ik ben blij dat dit seizoen straks  voorbij is. Hopelijk straks in het nieuwe stadion nieuw fris begin

Mike SCC

Wat ik het meest teleurstellende vind aan vanavond, is dat je van te voren al kunt uittekenen dat ze totaal zielloos en zonder strijd de wedstrijd ingaan. Het is erg zorgelijk dat dat stelselmatig gebeurt tegen op papier mindere tegenstanders. Gebrek aan kwaliteit? Mentaliteit? Arrogantie, zelfoverschatting? Hoe dan ook, je speelt ook zonder leider in het team dat de boel op sleeptouw neemt. De playoffs moet je misschien niet eens willen halen met dit FC Knudde-team

Josli

Citaat van: sunderland op maart 04, 2024, 22:07:38
en die waren eerder wel goed?

Nee, het zijn allemaal spelers (op Breij en misschien Kooistra na) waar ik nooit echt gecharmeerd van ben geweest. Maar ik had wel de hoop dat Henk meer uit hun zou halen, maar ze worden eigenlijk alleen maar slechter. Van Kaam voorop. In niets is dat nog de speler die in jong oranje speelde (zelfde met de Jong).
Overigens vind ik helemaal niet dat Henk weg moet. Maar om alles en iedereen de schuld te geven behalve Henk is ook onzin.

EdsjeSCC

Citaat van: AL op maart 04, 2024, 22:11:03
Waarom speelt Anello ipv Kooistra?
Waarom vasthouden aan Van Mullem die gewoon vreselijk te kort komt (zie liever Pichel)?
Waarom Smit blijven opstellen op 10 of op links?
Waarom continue de lange bal?

Henk is een held en zal dat altijd blijven voor mij.
Alleen snap ik zijn keuzes niet(de laatste tijd).

Feit is dat deze selectie gewoon niet goed genoeg is om PO te halen.
Geen 6, geen creatieve middenvelder en geen snelle buitens.

Kooistra is leuk voor een kwartier. Pichel is lachwekkend.
Smit omdat er geen alternatief is. De lange bal is echt niet de opdracht hoor, alleen is het vanuit achteren opbouwend zo matig dat ze uiteindelijk wel iets moeten.

Tis gewoon een hele matige selectie

De Gast

Citaat van: Harry L. op maart 04, 2024, 22:10:20
Mensen denken terug aan de goede jaren, verlangen daar weer naar en dat heb ik zelf ook. Maar ik ben er niet van overtuigd dat Henk daar nog de juiste man voor is.

Deze club is in ??n ding heel sterk.. de verkeerde spelers en de verkeerde trainers halen (op Henk na).
Henk is prima. Henk is onze Guy Roux. Onze Foppe. En ook onder Henk kan het eens niet lopen.