Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Cambuur L. - De Graafschap vrijdag 8 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 05, 2024, 09:43:26

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: wiekie1969 op maart 05, 2024, 12:28:55
Het seizoen is na gisteravond voorbij. Met zo'n instelling win je niet een pot meer. 3e periode hebben we twee potjes gewonnen man. Te triest voor woorden.

Heeft niets met instelling te maken. Gewoon niet goed genoeg 2e helft en een jong PSV dat beter was en prima voetbalde. Play offs is nog prima haalbaar, hebben niet voor niets een lange ongeslagen reeks gehad onder Henk. Kan zomaar zijn dat we er straks weer een paar achter elkaar winnen.

Vlampiep

Citaat van: janou op maart 05, 2024, 13:34:11
Heeft niets met instelling te maken. Gewoon niet goed genoeg 2e helft en een jong PSV dat beter was en prima voetbalde. Play offs is nog prima haalbaar, hebben niet voor niets een lange ongeslagen reeks gehad onder Henk. Kan zomaar zijn dat we er straks weer een paar achter elkaar winnen.
Heeft inderdaad weinig te maken met instelling, maar veel meer met gebrek aan kwaliteit bij teveel selectie spelers.
Afgelopen dinsdag heb ik geweldig kunnen genieten met de wetenschap dat het tegen Jong PSV wel weer dramatisch kan zijn en tegen de Graafschap weer spektakel krijgen te zien.

janou

Citaat van: Vlampiep op maart 05, 2024, 14:25:22
Heeft inderdaad weinig te maken met instelling, maar veel meer met gebrek aan kwaliteit bij teveel selectie spelers.
Afgelopen dinsdag heb ik geweldig kunnen genieten met de wetenschap dat het tegen Jong PSV wel weer dramatisch kan zijn en tegen de Graafschap weer spektakel krijgen te zien.

Ja zo is het dit seizoen gewoon. Ben allang blij dat we genoeg leuke potjes hebben gezien dit jaar met aanvallend voetbal.

Ik denk dat we vooral in de breedte te kort komen dit seizoen. De bank is op het middenveld en in de aanval niet goed genoeg. Wiebe heeft af en toe een leuke actie en is een publiekslieveling maar is gewoon nog lang geen basisspeler. In het kampioensjaar hadden we Oratmangoen, Antonio en Doodeman als wissels om in te brengen.

PePe

Henk moet ze blijkbaar alles voor kauwen? (door het drukke programma komt hij bijna niet aan voor kauwen toe)

denistel

Citaat van: PePe op maart 05, 2024, 16:56:55
Henk moet ze blijkbaar alles voor kauwen? (door het drukke programma komt hij bijna niet aan voor kauwen toe)

we hadden toch 6 dagen tussen de beker en gister dus alle tijd om de spelers
ff rust te geven lijkt mij.

Bankzitter

Citaat van: Ollie op maart 05, 2024, 13:13:38
De spelers en staf moeten zich eens ten rade gaan deze week... Hoe kan je tegen al die Jong ploegen verliezen, tegen de onderste 5 ploegen van de ranglijst 5 keer verliezen, terwijl je tegen de bovenste zes NUL keer verliest!?!?! Onbegrijpelijk

D't moet toch wat eergevoel bij spelers zitten dat je bepaalde wedstrijden niet wilt verliezen en je ook niet rond plek 9 wilt staan...
blijkbaar zit het niet in de selectie om zichzelf te motiveren en zelf te snappen wat een wedstrijd nodig heeft.

denistel

Citaat van: Bankzitter op maart 05, 2024, 18:29:14
D't moet toch wat eergevoel bij spelers zitten dat je bepaalde wedstrijden niet wilt verliezen en je ook niet rond plek 9 wilt staan...
blijkbaar zit het niet in de selectie om zichzelf te motiveren en zelf te snappen wat een wedstrijd nodig heeft.

komt soms ook omdat alles wordt voorgekauwd en ze zelf niet mee denken of situaties herlennen
als een wissel er in komt krijgt ie eerst nog 3 a 4tjes aanwijzingen maar dat moet je als speler
zelf allemaal al zien tijdens de wedstrijd lijkt mij.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op maart 05, 2024, 17:16:50
we hadden toch 6 dagen tussen de beker en gister dus alle tijd om de spelers
ff rust te geven lijkt mij.
en van de week maar 3 dagen?

V-man

Ik ga der Vrijdag heen maar het vertrouwen heeft wel een grote deuk opgelopen.

sunderland

Citaat van: denistel op maart 05, 2024, 18:42:33
komt soms ook omdat alles wordt voorgekauwd en ze zelf niet mee denken of situaties herlennen
als een wissel er in komt krijgt ie eerst nog 3 a 4tjes aanwijzingen maar dat moet je als speler
zelf allemaal al zien tijdens de wedstrijd lijkt mij.
tuurlijk juh . Het zijn net kinderen tegenwoordig. Persoonlijkheden zie je ook bijna niet meer. De laatsten waren Muhren en Schouten . Aan de andere kant zijn er trainers die helemaal niks meer dulden en zelf alles willen bepalen zoals ?ns vorige trainer.

sunderland

Gewoon eigen plan en durven. Henk moet het loslaten en gewoon aan zijn plan werken. In Doetinchem zette hij het tactisch om in de rust en waren we de 2 e helft heel goed. Nu Henk er zo erg bovenop zit door soms zelfs te roepen waar die pass heen moet ziet ie de rest niet meer. Het is al 2 maanden geleden dat we tactisch sterker waren dan de tegenstander

denistel

Citaat van: sunderland op maart 05, 2024, 21:00:37
Gewoon eigen plan en durven. Henk moet het loslaten en gewoon aan zijn plan werken. In Doetinchem zette hij het tactisch om in de rust en waren we de 2 e helft heel goed. Nu Henk er zo erg bovenop zit door soms zelfs te roepen waar die pass heen moet ziet ie de rest niet meer. Het is al 2 maanden geleden dat we tactisch sterker waren dan de tegenstander

tuurlijk en voetballers er in zetten Narty ken oek wel eens basis goeie techniek
diepgang vrij snel ideale speler achter en rond uldrikis,

Inferno-058

Citaat van: janou op maart 05, 2024, 15:21:01
Ja zo is het dit seizoen gewoon. Ben allang blij dat we genoeg leuke potjes hebben gezien dit jaar met aanvallend voetbal.

Ik denk dat we vooral in de breedte te kort komen dit seizoen. De bank is op het middenveld en in de aanval niet goed genoeg. Wiebe heeft af en toe een leuke actie en is een publiekslieveling maar is gewoon nog lang geen basisspeler. In het kampioensjaar hadden we Oratmangoen, Antonio en Doodeman als wissels om in te brengen.
Dan ben je snel blij, feit blijft plaats 10. Een club als SCC hoort gewoon top 5 te staan in de KKD. Ik merk weinig ambitie bij de club en dat is enorm jammer.

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op maart 06, 2024, 20:10:23
Dan ben je snel blij, feit blijft plaats 10. Een club als SCC hoort gewoon top 5 te staan in de KKD. Ik merk weinig ambitie bij de club en dat is enorm jammer.
ben vooral teleurgesteld in dat ze het hebben laten gebeuren. Vooral Foeke heeft er een potje van gemaakt in zijn laatste 1.5 jaar. Noem een paar dingen ( verkeerde trainer , niet doorpakken met spelers Sarahoui, Seuntjes, wieffer zomaar een paar waar hij niet doorpakte en daar zijn nog veel meer voorbeelden op te noemen)

oost

Foeke heeft het niet heel best gedaan de laatste 2 transfer periodes. Maar op het moment dat je denkt dat het niet slechter kan komt rijnen er nog even overheen. Nee het huidige elftal is eigelijk gewoon failliet. Je betaald een paar spelers en veel te hoog loon naar wat ze hebben gepresenteerd.
Het is te hopen dat deze zomer afscheid genomen gaat worden van de halve selectie en dat alle aandacht naar de selectie gaat ivp van het stadion.
Straks 15 duizend plekken en een bezetting van nog geen 5 of 6 duizend. Niet alle betalend fans zijn die hard supporters. Veel willen ook gewoon leuk en goed voetbal zien. En dat is al 2 jaar ver te zoeken