Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Cambuur L. - De Graafschap vrijdag 8 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 05, 2024, 09:43:26

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Van Kaam bankzitter inmiddels? Kan dan z'n band ook wel inleveren.

Dan.. wie moet in vredesnaam de band morgen dan wel dragen?

Bankzitter

v Osch ?

Drikus niet want dan scoort 'ie nooit meer.

grijskijker

Citaat van: De Gast op maart 07, 2024, 12:47:15
Van Kaam bankzitter inmiddels? Kan dan z'n band ook wel inleveren.

Dan.. wie moet in vredesnaam de band morgen dan wel dragen?
Bergsma...

Nancai

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 11:53:39
Even bij de training geweest, de vermoedelijke opstelling, van Osch, Ottesen, Tol, Bergsma, Sylla, van Mullem, de Jong, Smit, Balk, Uldrikis, Anello. Breij afwezig, Wormgoor trainde appart.
weer bijna hetzelfde en de gene die niet door het ijs zakte nu op de wissel. Poll . Had verwacht dat er wel eens wat ging gebeuren na die klote vertoning van maandag. Wel met 4 aanvallers dus. Van Mullem traag en brengt helemaal niks extra?s. Wiebe en Narty zou ik er in zetten

denistel

Citaat van: sunderland op maart 07, 2024, 14:18:48
weer bijna hetzelfde en de gene die niet door het ijs zakte nu op de wissel. Poll . Had verwacht dat er wel eens wat ging gebeuren na die klote vertoning van maandag. Wel met 4 aanvallers dus. Van Mullem traag en brengt helemaal niks extra?s. Wiebe en Narty zou ik er in zetten

smit op 10 denk ik

sunderland

Citaat van: denistel op maart 07, 2024, 14:27:17
smit op 10 denk ik
zeker weten. Dat was maandag ook de bedoeling maar naar 12 min was dat voorbij. Henk zei zondag al dat hij daar naar toe wou om de rest van het seizoen zo te spelen.

grijskijker

Citaat van: sunderland op maart 07, 2024, 15:36:31
zeker weten. Dat was maandag ook de bedoeling maar naar 12 min was dat voorbij. Henk zei zondag al dat hij daar naar toe wou om de rest van het seizoen zo te spelen.
Met De Jong en van Mullem in de controle...

Bankzitter

Punt naar voren? dan is Henk van zijn geloof afgevallen.

Maar goed , het doel (PO) heiligt de middelen. Er moet iets gebeuren om de wisselvalligheid eruit te krijgen.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op maart 07, 2024, 16:56:19
Punt naar voren? dan is Henk van zijn geloof afgevallen.

Maar goed , het doel (PO) heiligt de middelen. Er moet iets gebeuren om de wisselvalligheid eruit te krijgen.
Henk speelt veel meer systemen dan met de punt naar voren, ze trainende vandaag druk zetten in een 5-3-2 systeem ;)

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 12:51:59
Bergsma...

In een notendop ons probleem.

Ben benieuwd naar Smit vanavond. Van spits naar linksbuiten naar 10. Maarja het is toch ook geen 10.
Gerommel tegen beter weten in of een geniale uitvinding.

grijskijker

Citaat van: De Gast op maart 08, 2024, 08:43:49
In een notendop ons probleem.

Ben benieuwd naar Smit vanavond. Van spits naar linksbuiten naar 10. Maarja het is toch ook geen 10.
Gerommel tegen beter weten in of een geniale uitvinding.
Het is geen 10 als je hem vergelijkt met b.v. Sandor v/d Heide, dus geen spelverdeler maar een scorende en veel lopende 10. Reken maar dat het vervelend is voor een tegenstander..

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 08, 2024, 08:49:53
Het is geen 10 als je hem vergelijkt met b.v. Sandor v/d Heide, dus geen spelverdeler maar een scorende en veel lopende 10. Reken maar dat het vervelend is voor een tegenstander..
idd. Denk dat hij dit zeker kan. Als je hem ziet nu en in september dan is ie al veel sterker aan de bal. We moeten ook eens ophouden met dat negatieve gedoe. Alles word steeds zo negatief neergezet terwijl we er met zijn allen achter moeten gaan staan. Dat negativisme hangt mij de strot uit. Merk dat er na maandag de meesten het constant van de negatieve kant benaderden. Denk daar maar eens over na en ik bedoel hier niemand mee want het is de algemene tendens

sunderland

In december zeiden we steeds dat als ze samen spelen we het beste zijn toch.