Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Seizoen 2024-2025

Gestart door grijskijker, maart 07, 2024, 08:31:25

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Bankzitter

Citaat van: sunderland op juni 23, 2024, 20:34:27
nee Kallou. Wist je dat dan niet?

8P
Drunk typing ?
Ik was al een tikje vroeg begonnen vandaag  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op juni 23, 2024, 22:28:53
8P
Drunk typing ?
Ik was al een tikje vroeg begonnen vandaag  :proost
:_schater :proost
Henk, held, bedankt

upweer

Voorstopper

michello

Het is waar, maar ze gaan het ook alsnog redden via het hoger beroep tenzij de nieuwe beoogd investeerder wordt afgewezen door KNVB. Mag toch wel hopen dat ze gestraft worden op een andere manier, want alsnog gewoon alles te laat ingeleverd.

Bernardo

Als ze het redden krijgen ze vast forse punten in mindering vanwege alles te laat aanleveren

Bankzitter

Het is vrijwel zeker over. De deadline is voorbij.
En er zijn nog meerdere voorwaarden niet voldaan.

Er is simpelweg geen reden voor een geldschieter om er geld in te steken omdat  de uitgave zo hoog zijn dat je nooit iets terug gaat verdienen. Dan is het liefdadigheid en de lokale ondernemers en gemeente hebben hun hander er al vanaf getrokken, net als die stadioneigenaar.

Sneu voor de supporters, maar wat een grootheidswaanzin en wanbeleid daar al sinds Karel Alberts.

AL

Citaat van: Bankzitter op juni 25, 2024, 09:59:39

Er is simpelweg geen reden voor een geldschieter om er geld in te steken omdat  de uitgave zo hoog zijn dat je nooit iets terug gaat verdienen. Dan is het liefdadigheid en de lokale ondernemers en gemeente hebben hun hander er al vanaf getrokken, net als die stadioneigenaar.

Sneu voor de supporters, maar wat een grootheidswaanzin en wanbeleid daar al sinds Karel Alberts.

Die gaan het 100% zeker wel redden. Ze gaan in beroep en er is inmiddels een akkoord en een enorme geldschieter.
Ik vrees dat ze straks de ene na de andere goede (dure) spelers gaan halen.

nee,wel?

Citaat van: AL op juni 25, 2024, 10:18:43
Die gaan het 100% zeker wel redden. Ze gaan in beroep en er is inmiddels een akkoord en een enorme geldschieter.

kan allemaal wel dure spelers op het veld staan hebben ,echter als het geen eenheid/team word heb je er niks aan
verder mochten ze het niet redden sneu voor de aanhang,ik lig er niet wakker van

sunderland

Citaat van: AL op juni 25, 2024, 10:18:43
helemaal eens! Wat zullen de mensen in Veendam wel niet denken

Voorstopper

Citaat van: Bankzitter op juni 25, 2024, 09:59:39

Zou wel klote zijn. Ik ben zeker geen fan van Vitesse maar wat komt er dan voor in de plaats. Weer een jong ploeg  :R

papier

Citaat van: sunderland op juni 25, 2024, 10:42:36
helemaal eens! Wat zullen de mensen in Veendam wel niet denken

Daar is ook hard aan getrokken destijds maar uiteindelijk niet voldoende draagvlak in supporters/sponsoren. Bij Twente/Vitesse kom je in eenzelfde situatie (intrekken licentie nav jaren mismanagement) maar is denk ik wel voldoende draagvlak om te blijven bestaan aan bezoekers/sponsoren (al dan niet op een lager niveau). Ik zie dat Veendam in haar laatste seizoen zo'n 3000 mensen trok en Vitesse 16.000.

Overigens zie ik hetzelfde als Twente en waarschijnlijk Vitesse nog wel gebeuren bij Ado. Die gaat hard die kant op met hun uitgavenpraktijken maar zijn te groot om failliet te gaan. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Den Bosch die teveel concurrentie hebben.

sunderland

Citaat van: Bernardo op juni 25, 2024, 09:55:50
Als ze het redden krijgen ze vast forse punten in mindering vanwege alles te laat aanleveren
wat denk je zelf?,