Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur

Gestart door De Gast, maart 18, 2024, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Balkie  |:)

Verder was het vrij weinig vanavond. Maar goed, je mist behoorlijk scorend vermogen en wint weer eens een keer  :proost

EdsjeSCC

Nogmaals;

Positief; niks weggegeven (qua 100 procent kansen voor goeroekijkert weer langs komt)

Negatief; weinig gecreeerd (balk = goal, sylla gaat er 1 op de 3/4 in misschien)

Ik opteerde al voor deze formatie want ik denk dat er gewoon niet meer in zit bij deze selectie dus prima. Geen vermaak, wel de punten! Hatsaa

grijskijker

Citaat van: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 22:04:39
Nogmaals;

Positief; niks weggegeven (qua 100 procent kansen voor goeroekijkert weer langs komt)

Negatief; weinig gecreeerd (balk = goal, sylla gaat er 1 op de 3/4 in misschien)

Ik opteerde al voor deze formatie want ik denk dat er gewoon niet meer in zit bij deze selectie dus prima. Geen vermaak, wel de punten! Hatsaa
Eensch, ben benieuwd hoe het gaat als Breij, Smit en Uldrikis er weer bij zijn...

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Trainert! op maart 23, 2024, 20:53:03

Altijd maar negatief en gezeur! Geef je positieve comment kleur!!  :devil
We gaan winnen. 1-0!

Bullshit! De waarheid. Het is nu even niet anders, maar dit zijn geen wedstrijden waar je voor naar het stadion komt. Heb me positief opgesteld voor jouw beeldvorming kijk maar ff mijn voorspelling in de pool,.maar ben wel realistisch.

Blij met de overwinning  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op maart 23, 2024, 22:16:24
Bullshit! De waarheid. Het is nu even niet anders, maar dit zijn geen wedstrijden waar je voor naar het stadion komt. Heb me positief opgesteld voor jouw beeldvorming kijk maar ff mijn voorspelling in de pool,.maar ben wel realistisch.

zo zit het kerel :thumbsup

Trainert!

Citaat van: Destroyer op maart 23, 2024, 22:16:24

Ik bedoel: als ik het had getypt kwam het negatief over. Vanaf wedstrijddag 1 heb ik als 1 van de weinigen hier geroepen dat het niet veel zou worden dit seizoen. Mooi om te zien dat het REALISME de overhand krijgt. Proost! :proost

Noordcambuur

De jeugdspelers maakte het verschil met een prachtige assist :thumbsup

denistel

3 belangrijke punten en narty hoort gewoon in de basis te staan
feller bewegelijker en sterker aan de bal dan alle andere middenvelders
met de tikjes breed te hard te zacht pffff.

Tanjajeah

Citaat van: Noordcambuur op maart 23, 2024, 22:42:54
De jeugdspelers maakte het verschil met een prachtige assist :thumbsup

Heerlijk balletje van Nartey inderdaad. Toen hij en Kooistra er in kwamen zag je gelijk meer dreiging.
Ik zou gewoon eens starten met deze 2. Kooistra is een klasse beter dan Anello. Al is dat niet zo moeilijk. Anello heeft eigenlijk nog niets laten zien.

EdsjeSCC

Nartey valt eigenlijk altijd wel goed in, die zou ik ook wel eens durven opstellen.

Dan tegen Eindhoven Smit - Balk in de spits, middenveld met Nartey, Van Kaam en Van Mullem. Middenvelders brengen allemaal niks maar De Jong zou toch goals en assists moeten brengen als de meest aanvallende

okkele

Citaat van: Trainert! op maart 23, 2024, 22:40:51

Ik bedoel: als ik het had getypt kwam het negatief over. Vanaf wedstrijddag 1 heb ik als 1 van de weinigen hier geroepen dat het niet veel zou worden dit seizoen. Mooi om te zien dat het REALISME de overhand krijgt. Proost! :proost
pffffffff
:_schater :_schater
dat blaat je ieder seizoen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Moment van de wedstrijd ; Narthy simpele aanname en direct geweldige pass op Balk!!! # Kwaliteit!!!!      |:)  Verder niks te melden # Narthy basis beter dan de rest?..

Bankzitter

Zo simpel kan voetbal zijn... aanname waarbij je de tegenstander kwijt bent en de bal op maat geven.

Genoeg momenten in de wedstrijd waarbij we eindelijk wat ruimte hebben en daar niks mee doen door met een verloren duel, verkeerde aanname of onzuivere passing.   

Verder zag ik maar weinig structuur in ons spel met de nieuwe speelwjze. Weinig lichtpuntjes. Balk deed het best knap als je bedenkt dat hij werkelijk helemaal niks aan zijn medespelers had.

De Gast

Maximaal haalbare. Perfect gedaan dus.

Maar.. wat een treurnis op de zaterdagavond naar een wedstrijd op amateur niveau te kijken. Je kijkt naar de mensen en de sfeer om je heen en dan moet je toch constateren dat de ziel er zolangzamerhand uit is. Dit had niks met een avondje Cambuur van doen.

Over het voetbal; ik zie Anello stuntelen en dan word ik heel treurig. Bijna alles mislukt waarna een domme overtreding volgt om dat te maskeren. Van onze aanvoeder word ik ook heel triest. Een simpele pass lukt vaak al niet eens. Verdient het niet de band te dragen. Ik zie ook geen toekomst voor hem bij ons na de zomer.

Gelukkig zijn er ook lichtpuntjes in de vorm van Nartey. Die wil wel. Heel simpel. Een jongen die wil voetballen en ook nog eens wat kan. Daar kun je mee vooruit.

Voor de rest heel snel vergeten dit avondje.