Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur

Gestart door De Gast, maart 18, 2024, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Supporters worden al weggejaagd, gezien de vele lege plekken. Na deze wedstrijd zullen die ook wel miet snel terugkomen. Wat een verschrikkelijke wedstrijd

michello

Het is wel duidelijk dat het geen enkele zin meer heeft om Anello op te stellen. Die gozer brengt niks extra?s als huurspeler. Dan kun je in alle opzichten beter een Kooistra of Nartey opstellen. Die hebben wel meer gif in hun spel en bovendien je eigen kapitaal.

Bankzitter

Helemaal me eens. Altijd eigen jeugd kiezen boven spelers die hier niet blijven als ze niet echt meerwaarde hebben.
Anello heeft genoeg kansen gehad om zichzelf te laten zien.

De Gast

Ze willen de eigen jeugd ook niet voor de leeuwen gooien. Niet onlogisch dat Anello speelt.

papier

Citaat van: De Gast op maart 24, 2024, 09:07:28
Ze willen de eigen jeugd ook niet voor de leeuwen gooien. Niet onlogisch dat Anello speelt.

Is ook zo. Een zwaluw maakt ook nog geen zomer, soms verwachten we ook teveel en zorgt dat voor teveel (negatieve) druk op spelers. Boutzamar kan ik me ook nog wel herinneren, daar was ik best enthousiast over na z'n debuut.

Bankzitter

Je moet ook weer niet te lang wachten... de goeden komen echt wel bovendrijven zoals met Monteiro ,Bangura en Smidt.
Kooistra heeft een aantal kwaliteiten die missen in de selectie (oa een passeractie).
Nartney is fysiek ook sterk (1.85) en dat mist het middenveld nu.

Als je ze nu niet een kans geeft, wanneer dan wel?

sunderland

Je blijft kijken omdat het jou club is maar wat wou ik graag weg onder de wedstrijd omdat het zo waardeloos slecht was. Voor en na de wedstrijd was het weer ouderwets gezellig

sunderland

Citaat van: papier op maart 24, 2024, 10:15:17
Is ook zo. Een zwaluw maakt ook nog geen zomer, soms verwachten we ook teveel en zorgt dat voor teveel (negatieve) druk op spelers. Boutzamar kan ik me ook nog wel herinneren, daar was ik best enthousiast over na z'n debuut.
is ook zo maar de basis spelers maken al helemaal geen zomer. Zet de jonkies erin want het kan nooit minder en word veel meer gewaardeerd

Vlampiep

Het is veelzeggend dat bv een Nartey meer weet te brengen dan De Jong of Van Kaam.
Wat mij betreft spelen we de komende wedstrijden met het inbrengen van meerdere jeugdspelers zodat de amusementswaarde gaat toenemen.
Vond van Osch dit keer een zeer betrouwbare indruk maken.

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2024, 11:51:36
Het is veelzeggend dat bv een Nartey meer weet te brengen dan De Jong of Van Kaam.
Wat mij betreft spelen we de komende wedstrijden met het inbrengen van meerdere jeugdspelers zodat de amusementswaarde gaat toenemen.
Vond van Osch dit keer een zeer betrouwbare indruk maken.
Een half uurtje mee doen tegen een vermoeide tegenstander, is natuurlijk veel zwaarder dan een hele wedstrijd bikkelen.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op maart 24, 2024, 11:55:51
Een half uurtje mee doen tegen een vermoeide tegenstander, is natuurlijk veel zwaarder dan een hele wedstrijd bikkelen.
Zie jij De Jong en Van Kaam wel eens bikkelen ? Maar je ziet al snel of een speler iets extra's weet te brengen en dat doet niets af of je nu invalt of vanaf de basis speelt.

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2024, 12:20:42
Zie jij De Jong en Van Kaam wel eens bikkelen ? Maar je ziet al snel of een speler iets extra's weet te brengen en dat doet niets af of je nu invalt of vanaf de basis speelt.
Met bikkelen bedoel ik meters maken. Je bent je roeping als TD/TM misgelopen als je zo hoor praten :X :_schater

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op maart 24, 2024, 12:26:14
Met bikkelen bedoel ik meters maken. Je bent je roeping als TD/TM misgelopen als je zo hoor praten :X :_schater
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat bij jou een chronische drang is om de wijsneus uit te hangen met dingen recht te lullen waarvan zelfs een blinde kan zien dat bepaalde spelers ernstig te kort komen.
Wat dat betreft zou jij uiterst geschikt zijn als bijvoorbeeld kabinetsvoorlichter oid.  :_schater

CambuurArnhem

Ik ben blij dat ik gegaan ben, al was het wel heel slecht. Ik zit er gek genoeg toch aan te denken om weer eens een SK te kopen. Het is wel een gedoe vanaf hier, maar ik mis het ook wel. Grappig genoeg zat ik naast een oud-Arnhemmer die al heel lang bij Cambuur komt. Wat een toeval. Goed dat Nartey werd ingebracht, hopelijk mag die vaker meedoen, die speler heeft iets.

denistel

Citaat van: Naastismis op maart 24, 2024, 08:14:33
Supporters worden al weggejaagd, gezien de vele lege plekken. Na deze wedstrijd zullen die ook wel miet snel terugkomen. Wat een verschrikkelijke wedstrijd

heeft ook te maken met amateurvoetbal natuurlijk die soms ook
pas 17.00 of 18.00 uur spelen.