Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

probleem lag toch nog niet zozeer bij aanbieding rusnak.. meer bij city zijn tramsferbedrag?

Collingwood

Volgens Van den Belt lag het aan de aanbieding voor Rusnak, volgens Rusnak zelf waren/zijn de clubs er nog niet uit.
Kalmte alleen kan u redden.

Voorstopper

Citaat van: pvanbuijtene op december 17, 2014, 11:40:40
probleem lag toch nog niet zozeer bij aanbieding rusnak.. meer bij city zijn tramsferbedrag?
Volgens mij niet, volgens mij moet de transfersom 80.000 per opleidingsjaar bij man. City worden. Dat zou dan afgerond 350.000 euro zijn. Dat moet volgens mij wel lukken. Ligt volgens mij meer aan de salariseisen van de heer Rusnak himself.

michello

Gaat gewoon naar Groningen. Bronnen hier in Grunn melden dat er alleen nog een handtekening gezet moet worden. Afscheidswedstrijd zaterdag, laat het voor aanvang maar bekend zijn anders is het ook zo vreemd.

pvanbuijtene

Citaat van: michello op december 17, 2014, 11:48:00
Gaat gewoon naar Groningen. Bronnen hier in Grunn melden dat er alleen nog een handtekening gezet moet worden. Afscheidswedstrijd zaterdag, laat het voor aanvang maar bekend zijn anders is het ook zo vreemd.

wie weet kunnen we m nog huren van grunn :insane

moodygrunn

Gaat gewoon naar Groningen. Bronnen hier in Grunn melden dat er alleen nog een handtekening gezet moet worden.

:y
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Ze wachten de laatste speelronde af. Zal na komend weekend wel bekend gemaakt worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Is allang in kannen en kruiken, hoop stiekem nog op een huurconstructie met Groningen, maar dat is hopen tegen beter weten in denk ik.

el haj

Citaat van: Voorstopper op december 17, 2014, 11:44:25
Volgens mij niet, volgens mij moet de transfersom 80.000 per opleidingsjaar bij man City worden. Dat zou dan afgerond 350.000 euro zijn. Dat moet volgens mij wel lukken. Ligt volgens mij meer aan de salariseisen van de heer Rusnak himself.

Nee, dat klopt helaas niet. Alleen bij het transfervrij overnemen (dus per juli) zou je opleidingskosten moeten vergoeden aan de latende club. Op dit moment heeft Rusnák nog gewoon een contract, dus als city drie miljoen euro vraagt moet je dat gewoon betalen. Ga er dus vanuit dat hij in íeder geval meer moet kosten dan alleen de opleidingskosten, dat krijgen ze namelijk sowieso wel.

dit is mien club

Henk de Jong naar Groningen
Rusnak naar Groningen
Henk de Jong vraagt Nijland hem nog een half jaar in Leeuwarden te stallen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Drumfather SCC

http://foxsports.nl/nieuws/250232-excelsior-volgt-emmen-topscorer-peters.html
Excelsior lijkt mij hier in af te troeven  8)
Samen met Marengo zou je hier een hele goede slag mee slaan!

sccambuurlwdd

Hij moet de vervanger worden van Chery. Als die niet weggaat in de winter, dan is er denk ik wel een kans dat Rusnák aan ons wordt verhuurd. Het lijkt mij niet goed voor zijn ontwikkeling om hem een halfjaar te laten banken.

Voorstopper

Baal daar wel van. Cambuur maar een beetje de talenten oppikken en in Nederland bekendheid geven en vervolgens gaat er een club met meer centjes mee vandoor. Zal wel het lot van een, NU NOG, kleinere club zijn maar vervelend blijft het wel.

Lore

Citaat van: Voorstopper op december 17, 2014, 14:32:26
Baal daar wel van. Cambuur maar een beetje de talenten oppikken en in Nederland bekendheid geven en vervolgens gaat er een club met meer centjes mee vandoor. Zal wel het lot van een, NU NOG, kleinere club zijn maar vervelend blijft het wel.

Kan mij er eerlijk gezegd niet zo druk over maken. Dit moet je maar opvatten als een compliment. Wij moeten gewoon hetzelfde doen bij de teams onder ons!

dit is mien club

Citaat van: Drumfather SCC op december 17, 2014, 14:04:18
http://foxsports.nl/nieuws/250232-excelsior-volgt-emmen-topscorer-peters.html
Excelsior lijkt mij hier in af te troeven  8)
Samen met Marengo zou je hier een hele goede slag mee slaan!

Logisch toch.
Maar als Cambuur belt dan weet hij echt wel waar hij heen wil.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it