Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Lore op december 17, 2014, 14:39:53
Kan mij er eerlijk gezegd niet zo druk over maken. Dit moet je maar opvatten als een compliment. Wij moeten gewoon hetzelfde doen bij de teams onder ons!

En vol gaan voor een stadion wat ons commercieel meer ruimte geeft. Het is de tijdsgeest, maar zonder voldoende geld blijft het lastig om spelers te binden. Voor een paar knaken meer gaan ze ergens anders op de bank zitten.

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Cor op december 17, 2014, 16:37:18
En vol gaan voor een stadion wat ons commercieel meer ruimte geeft. Het is de tijdsgeest, maar zonder voldoende geld blijft het lastig om spelers te binden. Voor een paar knaken meer gaan ze ergens anders op de bank zitten.

Zo gaat dat in het moderne voetbal, het begrip 'clubliefde' bestaat niet meer. Als die jonge jongens geld zien gaan 3 van de 4 weg. Tuurlijk Groningen heeft een groter stadion, maar dat zit bijna nooit vol. Je kan kiezen tussen inderdaad geld en bankzitter of minder geld, basisspeler en een fantastische club met een mooie aanhang.
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Collingwood

Is het misschien een idee om in de winterstop Duarte te huren van Ajax? Komt daar niet aan de bak, maar was bij Heracles een uitstekende speler.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op december 17, 2014, 17:13:02
Is het misschien een idee om in de winterstop Duarte te huren van Ajax? Komt daar niet aan de bak, maar was bij Heracles een uitstekende speler.
Weet niet of Ajax wel zo'n zin heeft om op dit moment een speler aan Cambuur te verhuren. Zit die net zoals Meleg straks op de bank zullen ze denken.

Collingwood

Daar zit wel wat in, al vind ik dat meer aan Meleg liggen dan aan Cambuur. Ze kunnen ook terugdenken aan Lukoki, die ze dankzij Cambuur nog aan PEC hebben kunnen verkopen.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op december 17, 2014, 16:51:39
Zo gaat dat in het moderne voetbal, het begrip 'clubliefde' bestaat niet meer. Als die jonge jongens geld zien gaan 3 van de 4 weg. Tuurlijk Groningen heeft een groter stadion, maar dat zit bijna nooit vol. Je kan kiezen tussen inderdaad geld en bankzitter of minder geld, basisspeler en een fantastische club met een mooie aanhang.

Ik zou op de bank gaan zitten voor minimaal het dubbele salaris. Natuurlijk, die gasten moeten het in 10 jaar verdienen!

Cor

Citaat van: Lore op december 17, 2014, 17:46:44
Ik zou op de bank gaan zitten voor minimaal het dubbele salaris. Natuurlijk, die gasten moeten het in 10 jaar verdienen!

Dat snappen de meesten hier wel. Maar als liefhebber zou ik liever spelen voor 100.000 dan op de bank zitten voor 50 meer. Salarissen zijn volledig buiten proportie geraakt, en daardoor het voetbal ook. Met dank aan de megarijken. Against modern football is volledig verdedigbaar

sunderland

el haj

Ik zou op de bank gaan zitten voor minimaal het dubbele salaris.

Ik ook!

Natuurlijk, die gasten moeten het in 10 jaar verdienen!

Dit vind ik dan altijd weer zo'n dooddoener. Wat een flauwekul. Waarom zouden profvoetballers na hun 35e geen gewoon werk kunnen doen?

PePe

Lore

Citaat van: el haj op december 17, 2014, 19:21:20
Ik ook!

Dit vind ik dan altijd weer zo'n dooddoener. Wat een flauwekul. Waarom zouden profvoetballers na hun 35e geen gewoon werk kunnen doen?

Ai, en ik was al zo lekker bezig. Wat ik eigenlijk bedoel is dat de meerderheid van de spelers niet goed betaalde baantjes gaat krijgen na de carriere, terwijl zij wel gewend zijn om geld te hebben. Ik zou daarom wel willen zorgen dat ik in die 10 jaar het maximale uit de carriere haal. Tenzij ik zo goed zou zijn dat ik toch wel Multimiljonair zou worden, dan zou ik voor sportief het hoogste haalbare willen behalen

Cor

Citaat van: Lore op december 18, 2014, 08:44:48
Ai, en ik was al zo lekker bezig. Wat ik eigenlijk bedoel is dat de meerderheid van de spelers niet goed betaalde baantjes gaat krijgen na de carriere, terwijl zij wel gewend zijn om geld te hebben. Ik zou daarom wel willen zorgen dat ik in die 10 jaar het maximale uit de carriere haal. Tenzij ik zo goed zou zijn dat ik toch wel Multimiljonair zou worden, dan zou ik voor sportief het hoogste haalbare willen behalen

Dan hebben ze meer aan goeie loopbaan begeleiding  :y

dit is mien club

Peters zal waarschijnlijk komen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Delamere