Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Ok, duidelijk! Lijkt me dat Cambuur heel voorzichtig zal zijn nu met spelers verkopen, ook al mochten we van Zwolle winnen. Laat die 50.000 voor makrini maar zitten, liever met hem het seizoen afmaken..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op december 18, 2014, 17:19:49
Ok, duidelijk! Lijkt me dat Cambuur heel voorzichtig zal zijn nu met spelers verkopen, ook al mochten we van Zwolle winnen. Laat die 50.000 voor makrini maar zitten, liever met hem het seizoen afmaken..

:thumbsup
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Eewal op december 18, 2014, 17:19:49

De enige situatie waarin je Mo zou moeten laten gaan in de winterstop is:

- je krijgt nu een bod van > 500K
EN
- je kunt de vervanger per direct ophalen

Anders kun je net zo goed de zomer afwachten. We hebben de eerste seizoenshelft goed doorstaan ondanks 5 mutaties in de basisselectie. Nu ook nog een deel van de as verkopen wordt misschien wat veel van het goede
In Henk en Sandor we trust

Eewal

Citaat van: moodygrunn op december 18, 2014, 17:27:52
De enige situatie waarin je Mo zou moeten laten gaan in de winterstop is:

- je krijgt nu een bod van > 500K
EN
- je kunt de vervanger per direct ophalen

Anders kun je net zo goed de zomer afwachten. We hebben de eerste seizoenshelft goed doorstaan ondanks 5 mutaties in de basisselectie. Nu ook nog een deel van de as verkopen wordt misschien wat veel van het goede
transfersom voor makrini met nog half jaar contract zal echt niet hoog zijn. Iets met lengte contract en zijn salaris en zo. Denk dat het dan tussen de 50 en 100 duizend zal zijn. Daarmee het risico lopen dat elftal in zou kunnen storten? Niet doen lijkt me..

moodygrunn

Citaat van: Eewal op december 18, 2014, 17:32:01
transfersom voor makrini met nog half jaar contract zal echt niet hoog zijn. Iets met lengte contract en zijn salaris en zo. Denk dat het dan tussen de 50 en 100 duizend zal zijn. Daarmee het risico lopen dat elftal in zou kunnen storten? Niet doen lijkt me..

Volgens mij is dat alleen bij 'gewone' arbeidscontracten zo. Volgens mij kan Cambuur een ongelimiteerd bedrag vragen, tenzij daarover iets in het contract staat. Het kan wel zo zijn dat de speler dit vervolgens aankaart bij de knvb, zoals toen met suarez gedaan is:

http://www.fcgroningen.nl/home/nieuws/nieuwsbericht/artikel/suarez-wil-via-arbitrage-naar-ajax/

Eewal

Citaat van: moodygrunn op december 18, 2014, 17:35:20
Volgens mij is dat alleen bij 'gewone' arbeidscontracten zo. Volgens mij kan Cambuur een ongelimiteerd bedrag vragen, tenzij daarover iets in het contract staat. Het kan wel zo zijn dat de speler dit vervolgens aankaart bij de knvb, zoals toen met suarez gedaan is:

http://www.fcgroningen.nl/home/nieuws/nieuwsbericht/artikel/suarez-wil-via-arbitrage-naar-ajax/
ok, wist ik niet, thanks! 500.000 lijkt me dan een mooi minimum  :devil

Yellow Army

Citaat van: moodygrunn op december 18, 2014, 17:35:20

Wanneer Cambuur serieus de optie voor verkoop overweegt dan is 500K natuurlijk een onrealistisch bedrag en dat heeft wel degelijk met de lengte van het contract en het salaris van de speler te maken. Maw een Makrini met een doorlopend contract en een vet salaris kan je een hogere transfervergoeding verwachten dan dat nu het geval is.
Area 58

pvanbuijtene

Citaat van: Voorstopper op december 18, 2014, 12:45:26
Dan proberen Schaken te huren of Locadia? Dit zitten oek mar wat de bank warm te houwen

schaken verdiend richting de miljoen.....

Eewal

Citaat van: pvanbuijtene op december 18, 2014, 18:08:53
schaken verdiend richting de miljoen.....
en ik hoef um hier ook niet...

moodygrunn

Citaat van: Yellow Army op december 18, 2014, 17:58:01
Wanneer Cambuur serieus de optie voor verkoop overweegt dan is 500K natuurlijk een onrealistisch bedrag en dat heeft wel degelijk met de lengte van het contract en het salaris van de speler te maken. Maw een Makrini met een doorlopend contract en een vet salaris kan je een hogere transfervergoeding verwachten dan dat nu het geval is.

Volgens mij is alleen de contractduur van belang bij het bepalen van de transfersom. Kijk bv naar die Kevin van Veen van FC Oss. Daar wordt 3-4 ton voor gevraagd. Het kan wel zijn dat bij onrealistische bedragen er geen kopers zijn, maar dan is de vraag: wil je verkopen voor een minimaal bedrag of wil je liever de speler in kwestie behouden?

Drumfather SCC

SCCRulez

Citaat van: Drumfather SCC op december 18, 2014, 19:46:05
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/14370/cambuur-aast-op-emmen-revelatie-topscorers-zijn-interessant-.html
Daar was het al; Via RTV Oost
Hij is welkom hoor  :thumbsup
zou mooie aanwinst zijn, maar alleen als Hemmen van de hand kan worden gedaan. 4 centrumspitsen btje teveel van het goede

Marc S

Citaat van: SCCRulez op december 18, 2014, 23:15:29
zou mooie aanwinst zijn, maar alleen als Hemmen van de hand kan worden gedaan. 4 centrumspitsen btje teveel van het goede

Is een buitenspeler

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Marc S op december 18, 2014, 23:20:19
Is een buitenspeler

Speelt hij bij Emmen ook op de buiten? Want dan is 14 doelpunten wel heel erg veel....