Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: cambuurlegend op mei 29, 2013, 11:49:45
Ik vind Fernandez een hele beperkte spits , waarvan je zeker weet dat hij tekort gaat komen . Snelheid is allemaal leuk en aardig maar als je daarnaast geen balaanname hebt, geen techniek, geen overzicht , geen rust aan de bal en ook nog eens niet kan afwerken dan kan die snelheid gewoon de prullenbak in ...

Heb je het nu over Barto?  :devil

Vind het allemaal wel wat meevallen. Heeft het gewoon goed gedaan bij Excelsior in een campingelftal.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

Citaat van: michello op mei 29, 2013, 10:17:13
Kwam dit op Twitter tegen:

@tjerkstramedia
28 mei  23:58

'SC Cambuur lijkt zich te gaan versterken met Guyon Fernandez en Jarchinio Antonia. De Friese club neemt afscheid van Michiel Hemmen.'

Iedereen weet op zijn manier wat er gaat gebeuren
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lwdscc

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2013, 11:46:43
Overigens is het een pre om een spelmaker aan te trekken met scorend vermogen. In de huidige selectie hebben we die niet.

Waar is Hadouir?  :D

Die scoorde ook maar 1 keer in 21 wedstrijden bij NAC hoor...

poelie-lwd

Citaat van: Lwdscc op mei 29, 2013, 11:58:43
Die scoorde ook maar 1 keer in 21 wedstrijden bij NAC hoor...

Dat lag in mijn beleving meer aan NAC dan aan hem. Die slaan hun middenveld over en rammen alles lang op Hooi en Lurling.

Daarnaast stond hij vaak om de vleugel. Doodzonde.

Chipke

Citaat van: dit is mien club op mei 29, 2013, 11:57:57

Jij weet zeker dat ze gaan komen?

cambuurlegend

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2013, 11:55:45
Heb je het nu over Barto?  :devil

Vind het allemaal wel wat meevallen. Heeft het gewoon goed gedaan bij Excelsior in een campingelftal.

Hahaha had inderdaad ook over Barto kunnen gaan , vraag me af of ze Barto ook een 3 jarig contract hadden aangeboden als ze wisten dat we zouden promoveren. Ik had het namelijk logischer gevonden om afscheid te nemen van Barto dan van Hemmen. Wat betreft Fernandez die begon prima bij Excelsior zoals heel Excelsior prima begon , scoorde 5 x in de eerste 4 wedstrijden (waaronder 2 tegen Feyenoord) en daarna nog maar 5 ( waaronder 2 penalty's ) in de overige 30 wedstrijden.

poelie-lwd

Eensch. Maar dat kwam ook deels dat het verrassende spel van Excelsior vrij snel werd onderkend door tegenstanders en ze daarna vaak tegen hun eigen 16 aan liepen te spelen.

Tel daarbij de spelopvatting van hun toenmalige trainert op en je hebt een verklaring waarom het ook minder ging met Fernandez  ;)

Toegegeven, het blijft een koe in de kont kijken.

Chipke

In navolging van doelman Nick Marsman wil Go Ahead Eagles ook verdediger Xandro Schenk meenemen naar de Eredivisie. De twintigjarige verdediger werd de tweede seizoenshelft gehuurd van Ajax. De club uit Deventer heeft echter concurrentie van SC Cambuur, weet VoetbalPrimeur.

In Amsterdam heeft Schenk, die zowel links centraal als linksachter kan spelen, voorlopig geen zicht op speelminuten. Daley Blind, Mitchell Dijks, Nicolai Boilsen en Stefano Denswil staan boven hem in de hiërarchie. De Amsterdammers zijn daarom bereid om mee te werken aan een vertrek van Schenk.

Naast Go Ahead is ook promovendus SC Cambuur geïnteresseerd in Schenk. Zaakwaarnemer Chiel Dekker bevestigt dat tegenover deze site. "Het klopt dat Xandro door beide teams gewild is. Momenteel zijn we met Cambuur en Go Ahead in gesprek."

Het contract van Schenk bij Ajax loopt tot de zomer van 2014 door. De Amsterdammers hebben een optie om de verbintenis met een seizoen te verlengen.

Galdiano

Zou een goede speler zijn en heeft het zeer goed gedaan bij de eagles!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Chipke

Op Twitter gaat het gerucht dat het al rond is en Antonia voor drie jaar tekent bij Cambuur.

AL

Citaat van: cambuurlegend op mei 29, 2013, 12:10:29
Hahaha had inderdaad ook over Barto kunnen gaan , vraag me af of ze Barto ook een 3 jarig contract hadden aangeboden als ze wisten dat we zouden promoveren. Ik had het namelijk logischer gevonden om afscheid te nemen van Barto dan van Hemmen. Wat betreft Fernandez die begon prima bij Excelsior zoals heel Excelsior prima begon , scoorde 5 x in de eerste 4 wedstrijden (waaronder 2 tegen Feyenoord) en daarna nog maar 5 ( waaronder 2 penalty's ) in de overige 30 wedstrijden.

Ik blijf erbij dat ik meer zie in barto dan in hemmen en al helemaal in de eredivisie. Hemmen komt in mijn ogen tekort voor eredivisie, waar alles toch een stuk sneller gaat.

Lore

Citaat van: Chipke op mei 29, 2013, 12:37:52
Op Twitter gaat het gerucht dat het al rond is en Antonia voor drie jaar tekent bij Cambuur.

Dat zou niet slecht zijn!

Clint

Citaat van: dit is mien club op mei 29, 2013, 11:57:57

Juist. en zoals het gezegde is: Seek those who are seeking the truth, run from those who claim to have found it. You know nothing.

:devil :clint

mescc

Citaat van: Chipke op mei 29, 2013, 12:37:52

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Hilversum voor Cambuur

Wat Marco Timmer net op VI Radio zegt is wel van essentieel belang: je kan in de eredivisie beter op de counter met snelle buitenspelers spelen! Dan lijkt de keuze voor Antonia en eventueel Fernandez ideaal?