Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
102 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

Zijn er hier daadwerkelijk mensen die denken dat we met Fernandez beter af zijn als met Hemmen? Laten we even de meest belangrijke eigenschappen van een spits naast elkaar leggen.

- Afwerken
- Tactisch inzicht
- Balaanname
- Techniek
- Zelfbeheersing
- Concentratie
- Anticipatie
- Kracht
- Snelheid
- Kopppen
- Dribbelen

Alleen op het gebied van Snelheid in Fernandez beter , maar snelheid is niets waard zonder techniek en  een goede balaanname. Daarnaast heeft Fernandez het afgelopen seizoen wel geteld 6,5 uur voetbal gespeeld en daarin 0 goals gemaakt. Heeft 1 aardig seizoen gehad bij Excelsior waarin hij 15 goals maakte in 20 wedstrijden maar dat was toendertijd ook in JL.

Galdiano

Die foto is in ieder geval niet in het stadion van cambuur gemaakt aan de omgeving te zien!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papagaaiensoep

Antonie su ik prima fiene. Moeilijk kereltsie maar de laatste wedstriiden stond ie steeds as eerste bij de supporters, het (figuurlijk) goed pak oppe billich kregen inderdaad. Laat maar aan Henkie over. Toch hoop ik stiekem nog op Joey Suk, maar die zal dan eerder bij de Eagles blieve denk.

denistel

Citaat van: Galdiano op mei 28, 2013, 21:37:54
Die foto is in ieder geval niet in het stadion van cambuur gemaakt aan de omgeving te zien!

dat hoeft toch oek niet.

michello

Die foto is van 15 Mei Denistel  ;)   Neem niet aan dat hij hier toen al zou hebben getekend. Hij schreeuwde namelijk op de huldiging nog dat hij zo graag in Deventer wilde blijven.  ( al weet je het maar nooit met die kerel )

punkman

Jordi @jordimaneschijn   3u  "@KOWETNIEUWS: Antonia vertekt dat maakt hij duidelijk op facebook ... antonia meld : ik ga jullie missen #voormijduidelijk"hetkanookfamilie

GO AHEAD EAGLES@KOWETNIEUWS   3u   @jordimaneschijn hij heeft alle gae spelers gelinkt en hy is ingesprek met cambuur ..

Is in ieder geval duidelijk dat ie weg gaat/is bij Egels ..

Tanjajeah

Lodeweges was vandaag op 'werkbezoek' bij Fc Twente.  Was een paar week geleden ook al bij een wedstrijd van Jong Twente..

SCCRulez

Mendes da Silva zou ik zeer toejuichen. Denk echter dat hij, net als bijv Vormer niet in ons salarishuisje past.
Lodeweges weet vast wat hij doet, heeft wel beetje ervaring |:)

SCCRulez

Sjoerd Ars niet een optie? Weet niet hoe het met zijn contract zit, was laatst verhurd aan Turkse club en scoorde direct bij debuut 3x
Was al eerder sprake van zijn komt, liep toen wel wat teleurstellend af. Maakte op mij altijd sterke indruk en scoorde ieder jaar weer mooi zootje goals (weliswaar in Eerste divisie)

Bernardo

Antonia: 'Go Ahead, doe me alsjeblieft een aanbieding want ik wil blijven'
26 mei 2013 om 18:49. Duur: 2:15. Views: 2.455

http://eredivisielive.nl/video/138887-antonia-go-ahead-doe-me-alsjeblieft-een-aanbieding-want-ik-wil-blijven.html

Big Man

Hoorde vandaag het gerucht dat Cambuur graag Lars Lambooij wil aantrekken. Lambooij traint sinds het faillissement van SC Veendam met FC Groningen mee en de technische staf daar wil hem graag aan de selectie toevoegen. Groningen heeft alleen een overschot aan middenvelders en hoop binnenkort afscheid van een aantal te kunnen nemen om zodoende Lambooij aan te kunnen trekken. De vraag is of Lambooij nog langer wil wachten. Als er niet snel duidelijkheid komt zal hij waarschijnlijk voor Cambuur kiezen.

De andere speler van SC Veendam die nog met Groningen meetraint is Mitch Apau. Ook hij moest wachten op het vertrek van een speler (Kwakman) voordat ze hem een contract aanboden. Apau heeft inmiddels een aanbieding gekregen en die zal bij Groningen gaan tekenen. Jammer was ook een aanwinst voor Cambuur geweest.

Hemmen versus Fernandez. Met alle respect, Fernandez heeft zijn kans in de eredivisie gehad en niet aangetoond het niveau aan te kunnen. Scoorde éénmalig 15 goals in de eerste divisie voor Excelsior en daarna bijna nooit meer. Hemmen heeft nog geen kans in de eredivisie gehad maar scoorde niet alleen bij Cambuur aan de lopende band maar ook bij AGOVV. Bij die laatste club eindigde hij 2e of 3e op de topscorerslijst terwijl die club één na laatste werd. Ik vind dat Hemmen een kans verdient in de eredivisie. Zelden zo'n killer in de 16 gezien. Die goals bij Emmen uit staan mij nog helder op het netvlies; gewoon de rust die hij had en het koele afmaken. Dat maakt hem speciaal. Heb ik toch liever dan een luie ren je rot speler als Fernandez.

Destroyer

Citaat van: denistel op mei 28, 2013, 21:28:27
die Antonia tekent een contract maar bij welke club
En al iets bekend?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Big Man op mei 28, 2013, 22:25:53
Hoorde vandaag het gerucht dat Cambuur graag Lars Lambooij wil aantrekken. Lambooij traint sinds het faillissement van SC Veendam met FC Groningen mee en de technische staf daar wil hem graag aan de selectie toevoegen. Groningen heeft alleen een overschot aan middenvelders en hoop binnenkort afscheid van een aantal te kunnen nemen om zodoende Lambooij aan te kunnen trekken. De vraag is of Lambooij nog langer wil wachten. Als er niet snel duidelijkheid komt zal hij waarschijnlijk voor Cambuur kiezen.

De andere speler van SC Veendam die nog met Groningen meetraint is Mitch Apau. Ook hij moest wachten op het vertrek van een speler (Kwakman) voordat ze hem een contract aanboden. Apau heeft inmiddels een aanbieding gekregen en die zal bij Groningen gaan tekenen. Jammer was ook een aanwinst voor Cambuur geweest.

Hemmen versus Fernandez. Met alle respect, Fernandez heeft zijn kans in de eredivisie gehad en niet aangetoond het niveau aan te kunnen. Scoorde éénmalig 15 goals in de eerste divisie voor Excelsior en daarna bijna nooit meer. Hemmen heeft nog geen kans in de eredivisie gehad maar scoorde niet alleen bij Cambuur aan de lopende band maar ook bij AGOVV. Bij die laatste club eindigde hij 2e of 3e op de topscorerslijst terwijl die club één na laatste werd. Ik vind dat Hemmen een kans verdient in de eredivisie. Zelden zo'n killer in de 16 gezien. Die goals bij Emmen uit staan mij nog helder op het netvlies; gewoon de rust die hij had en het koele afmaken. Dat maakt hem speciaal. Heb ik toch liever dan een luie ren je rot speler als Fernandez.

Is het dan Zoiezo hemmen vs. Fernandez?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: Destroyer op mei 28, 2013, 22:31:23

Lijkt mij niet, aangezien Fernandez dacht ik ook vanaf de buiten kan spelen.

Big Man

Citaat van: Destroyer op mei 28, 2013, 22:31:23

Weet niet zeker maar beide zijn centrumspitsen en voor de rest kun je ze niet gebruiken. Met Barto is er al een centrumspits en bij Cambuur groeit het geld niet aan de muur.  Geld voor een derde spits zal er niet zijn. Dus ja dan wordt het Hemmen of ....Fernandez ...of een andere spits die beschikbaar is. Cambuur is eerst de markt aan het verkennen en als er niets "beters" voorbij komt zal men wel weer contact opnemen met Hemmen. Hemmen zal moeten wachten. De kans is er dan ook dat Hemmen wat anders vindt. Hij heeft wel 17 goals gemaakt en ook bijvoorbeeld Go Ahead zoekt nog een extra spits naast Kolder.