Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: AL op mei 28, 2013, 13:53:56
Kan die nog lopen?? Die gast is echt afgeschreven, zoals wel vaker met afrikanen op die leeftijd!
Die Afrikanen sjoemelen vaak met de leeftijd, laten 25 jarigen in de U16 voetballen, Amoah zou dan dus onderhand 42 zijn :devil

papier

Citaat van: rody rules op mei 28, 2013, 13:39:39
hij liep veel zelf en deed veel zelf omdat er bijna geen steun van de flanken kwam, met name in de periode dat oebele en de leeuw op de vleugels stonden, die hebben beide afgelopen seizoen amper een voorzet geproduceerd..hij moest ook alles wel zelf doen

Oebele amper een voorzet geproduceerd?

Leeuwarden84

Nog niet genoemd volgens mij:

David Mendes Da Silva (30)... Wat denken jullie? Wel een brok ervaring, wellicht te duur in salaris?

Hij zit nu bij NAC om zijn conditie op pijl te houden. Bericht van maart geeft aan dat onduidelijk is of hij een contract kan verdienen daar... Weet iemand meer?

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/10788/Eredivisie/article/detail/3411401/2013/03/18/Mendes-da-Silva-traint-mee-bij-NAC.dhtml

Bernardo

Zou Room en Fernandez beide goede spelers vinden, vraag me alleen af of Fernandez te betalen is.

TM

Citaat van: Bernardo op mei 28, 2013, 14:41:08
Zou Room en Fernandez beide goede spelers vinden, vraag me alleen af of Fernandez te betalen is.

Zijn toch serieuze berichten over deze spelers, zou een mooie toevoeging zijn!

dennisw8

Is Ruud Vormer niet wat voor het middenveld??? misschien 1 jaartje huren, komt ook bijna niet aan spelen toe bij Feyenoord.

Danny

Fernandez wordt graag geloost, dus dat moet een mogelijkheid zijn. Vormer is transfervrij bij Roda weg gegaan, dus die zal veel verdienen. Vormer heeft het niet laten zien, maar die wordt nog regelmatig gebruikt en heeft geloof ik nog een contract voor 2 jaar.

TM

Citaat van: dennisw8 op mei 28, 2013, 18:33:25
Is Ruud Vormer niet wat voor het middenveld??? misschien 1 jaartje huren, komt ook bijna niet aan spelen toe bij Feyenoord.

Die Vormer verdiend tonnen bij Feyenoord, dus dat kun je wel vergeten.

piene hassus

Miskyn wil Feijenoord wel un deel fant salaris betale, su hewwe oek baat bij  un speuler die regelmatig speult

maikcambuur

Vormer is denk ik te duur ja, qua salaris. Maar miskien kest sun Achahbar wel huren. Overigens heb ik ff op egels forum zitten kijken, zij hebben het over bijna precies dezelfde spelers als wij. Ook over die Reimerink. Is dat niks voor ons dan??

Zwolsecambuurfan

Vormer is totaal niet realistisch. Ik zag dat die Reimerink veel op de bank zat bij VVV, dus die mogen de Eagles houden. Ik heb sinds die tweet van Lodeweges veel vertrouwen in het komende transferbeleid. Ik denk dat de heren met iets moois uit de hoge hoed gaan komen;-)

denistel

Citaat van: cambuurlegend op mei 28, 2013, 13:19:18
Room is een prima keeper en kan voor ons een aanwinst zijn, Fernandez moeten ze nog maar eens goed over nadenken mijn inziens. Vrij beperkte spits , waarmee je bijna gedwongen word om counter voetbal te gaan spelen. Verder is hij ook mentaal niet echt de meest stabiele speler is gewoon een wilde gok , dan kun je beter gewoon verlengen met Hemmen die is in bijna alle opzichten verder dan Fernandez.

uit zullen we toch ook vaak op de counter moeten spelen komend seizoen

denistel

namen als vormer dat ken toch echt niet daar hevve we het geld niet voor hoor

denistel

die Antonia tekent een contract maar bij welke club

[verwijderd door de beheerder]

punkman

Citaat van: denistel op mei 28, 2013, 21:28:27
die Antonia tekent een contract maar bij welke club

Van twitter:
GO AHEAD EAGLES@KOWETNIEUWS   27 mei  Antonia in gesprek met Cambuur

Zou 't dan bij ons zijn ?