Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901, bok, justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Bakker is mijn inziens veel te licht! En Seip is zo traag als dikke stront!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: Montana op mei 27, 2013, 21:35:58
Gokje:
Keeper nieuw
Droste, Bakens, Seip en vd Laan
Bakker, Makrini, van Ooyen
Antonia, Fernandez en Adnane

Zal dit de opstelling in vi seizoensgids worden? ;)

Bijker is beter dan vd laan op linksback en staat mijn inziens gewoon linksback.
Centrum achterin lijkt mij te traag en 2 rechtspoten.
Voorin goede vleugels, ik zou Barto  gewoon de kans geven als spits. Technisch goed, slim en vrij snel, alleen geen echte killer. Maar door hem gaan anderen beter spelen.
Middenveld graag eentje met linkerbeen zoals haemhouts. Ach we zien het wel wat er komt!

denistel

Gokje:
Keeper nieuw

bijker er naast??was 1 van onze besten de laatste weken hoor die verdient gewoon een basis plaats.bakker zie ik ook
niet in de basis staan makrini en v ooyen zou prima kunnen maar dan moet er nog wel een loper met diepgang bij
en snelheid.

Dreet

Citaat van: SCC-J op mei 27, 2013, 11:02:14
3e keeper gewoon die ubbergen houden. sfeermaker en ligt goed in de groep.

Inderdaad, wat een idioot juh! Met sien Harlem Shake en sien gespring in het bezoekersvak in Emmen. Kest der wel bij hewwe, net as Bakens.

SCCRulez

Zie van der Laan liefst in verdedigingscentrum. Moet wel goede linksback bij, ik twijfel of lucas de eredivisie al aan kan.

el haj

Citaat van: SCCRulez op mei 27, 2013, 19:44:51

(...)Met Stijnen zou je volgens mij ook een goede keeper in huis halen maar wel één met een flinke staat van dienst wat betreft problemen veroorzaken binnen een club. Kan hij mooi met Antonia samen gaan twitteren  :insane

Geloof niet direct dat Stijnen hier komt, de club waarvan hij voorzitter is (!) is zojuist gepromoveerd naar de derde divisie in België. Verder zit hij ook in de politiek in Hasselt, wat tevens de standplaats is van 'zijn' club. Die blijft lekker daar denk ik. Heeft verder wel 30 interlands voor België gespeeld dus hij kan zeker wat.

papier

Ik denk dat je je als club in de vingers snijd als je Bijker komend seizoen niet laat staan als linksback, jonge jongen, zit groei in en kan op termijn wat geld opleveren voor de club. Speelt hij niet zal hij vervolgens wel transfervrij weglopen. Zeker ook op basis van de laatste wedstrijden verdient hij die kans het komend seizoen.

poelie-lwd

Gokje:
Keeper nieuw

Ietwat licht imo  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: SCCRulez op mei 28, 2013, 00:10:08
Zie van der Laan liefst in verdedigingscentrum. Moet wel goede linksback bij, ik twijfel of lucas de eredivisie al aan kan.

Bijker vind ik juist samen met droste zekerheidjes.
Centraal met bakens en vd laan heb ik mijn twijfels in eredivisie!

camsterdambuurinsneek

Toch niet serieus Bakens en Seip achterin, Lodeweges wil voetballend naar voren...

Ik denk dat Bakens een goede talentvolle stand-in achter 'm krijgt, die 'm eventueel uit de basis kan spelen. vd Laan kan eredivisie aan en Bijker ook. Moet nog wel een allround back, beide kanten inzetbaar, bij, voor de breedte.

Op middenveld gaan ze spelen met een controleur, loper en spelverdeler. Makrini, Bakker en Oepie. Als stand-ins voor alle drie denk ik 2 talenten die vrij dicht bij eredivisieniveau staan en een midden 20-er zekerheidje op eredivsie-niveau. 

Voorin met wordt het wellicht een wat hangende, meevoetballende spits en bloedsnelle vleugels.

Namen die ik hoor zijn nog altijd die twee van Veendam die nu bij Groningen meetrainen, Lambooij en Hutten. Ik betwijfel zelf of ze eredivisiewaardig zijn.

Ook wordt de naam Messaoud, jong AZ, genoemd. Zou erg goed hangende spits kunnen spelen, heeft ie z'n beste wedstrijden gespeeld.
En Tannane, van huhuhu, die speelde begin dit seizoen in de basis daar. Allround aanvaller dacht ik?

richard

Citaat van: camsterdambuurinsneek op mei 28, 2013, 09:49:49
Toch niet serieus Bakens en Seip achterin, Lodeweges wil voetballend naar voren...

Ik denk dat Bakens een goede talentvolle stand-in achter 'm krijgt, die 'm eventueel uit de basis kan spelen. vd Laan kan eredivisie aan en Bijker ook. Moet nog wel een allround back, beide kanten inzetbaar, bij, voor de breedte.

Op middenveld gaan ze spelen met een controleur, loper en spelverdeler. Makrini, Bakker en Oepie. Als stand-ins voor alle drie denk ik 2 talenten die vrij dicht bij eredivisieniveau staan en een midden 20-er zekerheidje op eredivsie-niveau. 

Voorin met wordt het wellicht een wat hangende, meevoetballende spits en bloedsnelle vleugels.

Namen die ik hoor zijn nog altijd die twee van Veendam die nu bij Groningen meetrainen, Lambooij en Hutten. Ik betwijfel zelf of ze eredivisiewaardig zijn.

Ook wordt de naam Messaoud, jong AZ, genoemd. Zou erg goed hangende spits kunnen spelen, heeft ie z'n beste wedstrijden gespeeld.
En Tannane, van huhuhu, die speelde begin dit seizoen in de basis daar. Allround aanvaller dacht ik?

Wil jij gelijk degraderen? Hutten gaat naar Excelsior.........kop er even bij;)

Sonnema

Wie zegt dat Bakens blijft? Om in de lijn van geruchten te blijven gaat Bakens en ook Hemmen naar de Graafschap. Zie wel wie er allemaal bijkomen op de 22ste zien we ze wel trainen.

Eewal

Citaat van: Sonnema op mei 28, 2013, 09:55:09
Wie zegt dat Bakens blijft? Om in de lijn van geruchten te blijven gaat Bakens en ook Hemmen naar de Graafschap. Zie wel wie er allemaal bijkomen op de 22ste zien we ze wel trainen.

Verzin je deze geruchten ter plekke?  :)  Bakens, zonder aanbieding van Cambuur kan ik nog inkomen, echter Hemmen; die wilde toch alleen maar Eredivisie?

richard

Citaat van: Eewal op mei 28, 2013, 10:02:01
Verzin je deze geruchten ter plekke?  :)  Bakens, zonder aanbieding van Cambuur kan ik nog inkomen, echter Hemmen; die wilde toch alleen maar Eredivisie?

Hemmen is bang en durft niet de Eredivisie is mijn mening.....

Galdiano

Iedereen loopt maar weg met die Hemmen, ik vind hem tegenvallen! Ook al heeft hij het beter gedaan dan andere spitsen van Cambuur.

Sterk aan de bal, maar wil veel te veel zelf! Loopt zich te vaak vast en is niet een spits die overal opduikt! Eredivisie word een flop!

Zie liever een bewegelijke snelle spits ala Benson, fernandez enz!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets