Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 74
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
44 gasten, 3 leden
Arno A, Bankzitter, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: TM op mei 27, 2013, 11:08:10
Ja en wat was daarvoor de reden? Juist, hij zei dat hij alleen voetbalde voor het geld en dat de supporters totaal niet belangrijk zijn. Zo één wil je hier toch niet hebben? :R

Hij heeft z'n lesje wel geleerd want hij is flink aangepakt in Deventer. Zo lopen er nog tientallen rond in het betaalde voetbal trouwens. Als hij net zo voetbalt als de afgelopen weken is het zeker een versterking en kan hij mogelijk nog geld op gaan leveren ook.

pvanbuijtene

Ondanks dat fernandez een zeer beperkte voetballer is zou zijn snelheid zeer goed van paskomen...
Een typespeler als antonia is ool niet verkeerd... zou mooi wezen als adnane nog een jaartje zou kunnen blijven.
Het lijky mij mooi om met nienhuis de eredivisievin te gaan, benieuwd hoe die daar presteerd. Maar met als je room kan halen natrlk doen, zeer goede keeper.. voor een mindere keeper als room moet je niet gaan als je nienhuis kan behouden.

Collingwood

Fernandez zou inderdaad ook een goede aankoop zijn, met zijn snelheid. Hij heeft bovendien bij Excelsior al eens bewezen van waarde te kunnen zijn in de eredivisie.
Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

Eloy Room *Zucht* Ik ben vast de enige die het een onzekere prutser vind
Nienhuis  _O_

denistel

room is geen prutser hoor en bovendien hebben we 3 keepers nodig he

room-nienhuis en 1 bij de amateurs weg zou mooi zijn toch.

mescc

Citaat van: michello op mei 27, 2013, 11:14:26
Hij heeft z'n lesje wel geleerd want hij is flink aangepakt in Deventer. Zo lopen er nog tientallen rond in het betaalde voetbal trouwens. Als hij net zo voetbalt als de afgelopen weken is het zeker een versterking en kan hij mogelijk nog geld op gaan leveren ook.

Moet je niet willen.. misselijk mannetje die antonia

keije

Schijnen geinterresseert te zijn in Stijn Stijnen , keeper van Beerschot.

Nightmarelwd

Antonia en Fernandez goede voetballer, alleen een waardeloze instelling buiten het veld en vaak binnen het veld.
Onruststokers
MI-Sider for Life

Treb

Citaat van: Nightmarelwd op mei 27, 2013, 15:15:01
Antonia en Fernandez goede voetballer, alleen een waardeloze instelling buiten het veld en vaak binnen het veld.
Onruststokers

Weet Henk wel raad mee. Henk kan als geen ander het groepsproces beinvloeden en bewaken.
Als je niet mee wil dan ga je maar lekker naar het 2e. Zelfde lik-op-stuk beleid als Frank de Boer bij Ajax hanteert.

|:) Henk de Jong  |:)

Hilversum voor Cambuur

Inderdaad! En als de klik met de supporters er is kunnen dit soort spelers juist tot publiekslieveling uitgroeien!!

Verder hoop ik dat het grootste gedeelte van de selectie in tact blijft en Adje, Bakens, Hemmen en Makrini bijtekenen. De groep is de afgelopen maanden gigantisch naar elkaar toe gegroeid en wanneer we deze jongens kunnen behouden en de gaten van Rose / Diemers / De Leeuw opvullen met eredivisiewaardige vervangers zijn we al een heel eind!

poelie-lwd

Citaat van: keije op mei 27, 2013, 13:50:04:zweep
Schijnen geinterresseert te zijn in Stijn Stijnen , keeper van Beerschot.

Was dat niet die keeper die onder een pseudoniem via social media zichzelf wou belonen met een nieuw contract? Hele rel geweest daarzo.

Hoe dan ook, geen belgische keeper aub, nog nachtmerries van. Room prima optie naast vd hart
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Thieske

Als Room, Fernandez en Antonia hierheen komen ben ik zeer tevreden.
Dan Hemmen zien te behouden en hopelijk kunnen we Adnane weer huren..

Adje - Fernandez - Antonia
Fernandez en Hemmen (bij vertrek Hemmen, Barto als 2e spits anders 3e spits) heb je dan als spitsopties.

Dan heb ik nog de hoop op 2 goede middenvelders en een verdediger. Voor de rest zoveel mogelijk de basisspelers hier zien te houden.

Een sterke bank is ook van belang. Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!

SCCRulez

Fernandez vanuit exelsior periode bekeken zeker een aanwinst. Ging constant dreiging van uit, enorme handenbinder. als je Antonia kan binden altijd doen. Is hem wat te snel naar de bol gestegen, hebben ze hem flink laten voelen en in afgelopen weken winnersmentaliteit laten zien voor de Egels.
Als keeper zou Room een superversterking zijn. Met Stijnen zou je volgens mij ook een goede keeper in huis halen maar wel één met een flinke staat van dienst wat betreft problemen veroorzaken binnen een club. Kan hij mooi met Antonia samen gaan twitteren  :insane

CambuurAmersfoort

Als dit inderdaad spelers zijn waar we mee bezig zijn vind ik het in ieder geval eer hoopvol. Namen waar je (ondanks misschien paar probleemgevalletjes) wel iets mee kunt! Vooral de aanval vind ik dan, mits hemmen blijft, echt wel eredivisiewaardig!

Montana

Gokje:
Keeper nieuw
Droste, Bakens, Seip en vd Laan
Bakker, Makrini, van Ooyen
Antonia, Fernandez en Adnane

Zal dit de opstelling in vi seizoensgids worden? ;)