Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: SCC-J op mei 26, 2013, 00:08:36
:O wanneer moet die man dan een week op vakantie.....?  midden in de voorbereiding?
nu dus niet .Laat hem in sept met een interlandweekend 2 weken weggaan .Nu moet ie er bovenop zitten .De geruchten zijn wel zeer sterk dat er een speler vd Eagels komt .Het waren er 2 maar dat is nu uiterst onzeker

sunderland

Fernandes is nou precies zo,n speler die ik bedoelde .Met hem kun je op de counter spelen .En in de erediv zullen wij dichter bij ons eigen goal komen te voetballen .

Sonnema

Sunderland maak je niet zo druk kerel. Ze weten echt wel wat ze doen, de man is er ff een weekje tussen met zijn gezin en daar heeft de man goed recht op. Als er echt wat moet gebeuren zullen ze hem echt wel bellen, de TS zit er goed bovenop om spelers binnen te halen. En zodra er over een contract moet worden gesproken komt V/d Belt pas in beeld. Rustig blijven

SCC-J

Citaat van: sunderland op mei 27, 2013, 08:48:13
nu dus niet .Laat hem in sept met een interlandweekend 2 weken weggaan .Nu moet ie er bovenop zitten .De geruchten zijn wel zeer sterk dat er een speler vd Eagels komt .Het waren er 2 maar dat is nu uiterst onzeker

Net of die spelers die in nacompetitie zaten niet aangeven dat Cambuur maar even moet wachten tot na deze wedstrijden en huldiging enz. v/d Belt heeft vorig jaar een goed team neergezet dus heb alle vertrouwen dat het nu ook goed komt.

Chipke

Citaat van: sunderland op mei 27, 2013, 08:48:13

Cambuur schijnt in gesprek te zijn met Antonia.

AL

Antonia zou een goede versterking zijn.
Wil ook wel weg bij Eagles waar hij uitgekotst wordt/werd door publiek!

Collingwood

Eloy Room (reservekeeper van Vitesse) heeft aangegeven volgend seizoen ergens eerste doelman te willen zijn. Lijkt me een uitstekende keus voor Cambuur. Toen Velthuizen een jaar in Spanje speelde heeft Room het bij Vitesse een seizoen lang vrij goed gedaan. Ik denk dat het voor Cambuur moeilijk zal worden een talentvolle doelman met meer (eredivisie)ervaring te vinden.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op mei 27, 2013, 10:41:22
Eloy Room (reservekeeper van Vitesse) heeft aangegeven volgend seizoen ergens eerste doelman te willen zijn. Lijkt me een uitstekende keus voor Cambuur. Toen Velthuizen een jaar in Spanje speelde heeft Room het bij Vitesse een seizoen lang vrij goed gedaan. Ik denk dat het voor Cambuur moeilijk zal worden een talentvolle doelman met meer (eredivisie)ervaring te vinden.

Room had ik ook al eerder aangegeven. Goede doelman die het inderdaad prima deed voordat Velthuizen terugkwam.

Collingwood

Citaat van: AL op mei 27, 2013, 10:43:18
Room had ik ook al eerder aangegeven. Goede doelman die het inderdaad prima deed voordat Velthuizen terugkwam.

Precies. Daarnaast proberen Nienhuis weer te huren, en Timmermans transfervrij binnenhalen en je hebt vrij goedkoop drie talentvolle doelmannen. Maar uiteraard laat ik de beslissing hierover graag aan de TS en directie over ;-).

Sonnema

wat hebben jullie toch met die Timmermans????? Room zou ik niet verkeerd vinden, maar is hij betaalbaar?

SCC-J

3e keeper gewoon die ubbergen houden. sfeermaker en ligt goed in de groep.

Collingwood

Timmermans zal toch wel goed genoeg zijn om derde doelman te zijn? Op het behouden van Ubbergen als derde doelman heb ik ook niets tegen, dat zou ook prima zijn.

Treb

Als je Room, Antonia en Fernandez kunt halen, dan doe je hele goede zaken. Een goede keeper en 2 bloedsnelle jongens voorin. 4-3-3 gaan spelen, Hemmen in de spits en vol op de counter gaan spelen.

Dat zal de enige tactiek zijn. In de Eredivisie is het lastig om het spel te gaan maken.

TM

Citaat van: AL op mei 27, 2013, 10:29:20
Antonia zou een goede versterking zijn.
Wil ook wel weg bij Eagles waar hij uitgekotst wordt/werd door publiek!

Ja en wat was daarvoor de reden? Juist, hij zei dat hij alleen voetbalde voor het geld en dat de supporters totaal niet belangrijk zijn. Zo één wil je hier toch niet hebben? :R

pvanbuijtene

Citaat van: TM op mei 27, 2013, 11:08:10
Ja en wat was daarvoor de reden? Juist, hij zei dat hij alleen voetbalde voor het geld en dat de supporters totaal niet belangrijk zijn. Zo één wil je hier toch niet hebben? :R

En dan voetbal je bij de eagles...voor het geld :_schater