Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: De Gast op januari 27, 2018, 18:48:14
Neemt het bestuur dit seizoen wel serieus? Zoals het nu staat gaan we straks de play offs wel halen maar hebben we daar compleet niks te zoeken. Ook niet met een nieuw boegbeeld voor de groep wat wel het laatste is wat we nodig hebben.

De komende dagen zal blijken of we voor spek en bonen blijven meedoen of dat men er toch nog iets van probeert te maken. Actie actie!

Vorig jaar als favoriet de play offs in en dat leverde ook weinig op, niks zo onvoorspelbaar als voetbal.

speculeter

Wil je een rol spelen in de play off straks zal er nog wel kwaliteit bij moeten

D.H.Skolten

Citaat van: speculeter op januari 27, 2018, 19:21:49
Wil je een rol spelen in de play off straks zal er nog wel kwaliteit bij moeten
En ook op meerdere posities, alleen zou ik voor Robertha gaan als eerste spits en wachten tot Rossi weer beter is IPV zomaar een spits te halen die toch niets extra's toevoegd en veel geld kost. Ik heb liever dat ze geld stoppen in andere posities. Robertha gaat het echt wel waar maken, zit ik niet over in. |:)

Noordcambuur

Citaat van: D.H.Skolten op januari 28, 2018, 18:51:01
En ook op meerdere posities, alleen zou ik voor Robertha gaan als eerste spits en wachten tot Rossi weer beter is IPV zomaar een spits te halen die toch niets extra's toevoegd en veel geld kost. Ik heb liever dat ze geld stoppen in andere posities. Robertha gaat het echt wel waar maken, zit ik niet over in. |:)
het gaat nog maanden duren met Rossi en krijgt Robertha een blessure dan hebben we een probleem.
Eerst maar eens een linkerverdediger en ik hoop altijd nog dat Smeets weggaat en daarvoor een goede middenvelder.

Bankzitter

Yup. Normaal zijn er 3 spitsen nodig in een selectie en Barto komt eigenlijk te kort, de jaren gaan nu tch wel tellen. Robertha is talentvol maar komt net kijken. Rossi matige voetballer die ook niet meer fit lijkt te worden.

Er zal dus echt nog een extra spits bij moeten, ook met ook op het volgende seizoen. Linksback zal echt wel lukken, een goede middenvelder wordt lastig.

reisbureau

Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2018, 19:32:12
Yup. Normaal zijn er 3 spitsen nodig in een selectie en Barto komt eigenlijk te kort, de jaren gaan nu tch wel tellen. Robertha is talentvol maar komt net kijken. Rossi matige voetballer die ook niet meer fit lijkt te worden.

Er zal dus echt nog een extra spits bij moeten, ook met ook op het volgende seizoen. Linksback zal echt wel lukken, een goede middenvelder wordt lastig.

Zo Cambuur dit. Draai het om.

We hebben een jonge scorende spits (die nog verder kan groeien). Rossi op de weg terug en dan nog een Barto die overal kan spelen en kan scoren. Drie top spitsen dus voor de JL.
Iedere club zou jaloers zijn.

Lore

Citaat van: reisbureau op januari 28, 2018, 20:00:09
Zo Cambuur dit. Draai het om.

We hebben een jonge scorende spits (die nog verder kan groeien). Rossi op de weg terug en dan nog een Barto die overal kan spelen en kan scoren. Drie top spitsen dus voor de JL.
Iedere club zou jaloers zijn.

Jaloers op onze spitsen? Op basis van welke cijfers dan? Barto werkt hard, maar scoort echt veel te weinig voor een spits in de JL

Collingwood

Wel een lastig parket nu. Jullie hebben gelijk dat er idealiter nog een spits bij zou moeten, maar wie wil er nu komen waar we ook daadwerkelijk wat aan hebben? In principe zal Robertha de voorkeur blijven krijgen voorlopig lijkt mij, en alleen bij vermoeidheid/blessures vervangen worden.

Als ze in die Van der Moot echt een talent zien moeten we die misschien toch maar deze kant op halen, en dan duidelijk communiceren dat Robertha normaliter dé nummer 9 blijft.

Het allerbelangrijkste vind ik een creatieve middenvelder, daar mag van mij het grootste gedeelte van het budget heen. Verder uiteraard een linksback, en een buitenkansje op de vleugels (Narsingh en Kallon toch vaak afwezig) zou ook geen overbodige luxe zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Tja, ik heb weinig vertrouwen in Rossi. Oogde nogal houterig en zou de gok niet durven nemen dat die nog van meerwaarde gaat zijn.
Barto, altijd wel fan van geweest maar vind hem dit jaar niet scherp. Robertha vind ik zeker ook goed mee voetballen, lijkt een behoorlijk complete spits, het is alleen zo lastig te zeggen na wat aardige wedstrijden tegen jong teams.

Een spits huren heeft idd geen zin, dan Robertha lekker laten staan. Maar als je er nu een volwassen spits voor 2 1-2 jaar kan vastleggen dan moet je dat absoluut doen.

cambuurmania

Denken jullie nu echt dat er nog een kwaliteitsinjectie bijkomt.
Ze houden de hand op de knip en proberen met minimale middelen nacompetitie te halen.
Maar met Roberta heb je wel goud in de handen,heerlijke goal van het weekend.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2018, 20:50:12
Een spits huren heeft idd geen zin, dan Robertha lekker laten staan. Maar als je er nu een volwassen spits voor 2 1-2 jaar kan vastleggen dan moet je dat absoluut doen.

Daar zal iedereen het over eens zijn, maar als je ziet dat ze eigenlijk Oosterwijk al binnen hadden gehaald (zegde zelf op het laatste moment af) dan heb ik daar vrij weinig vertrouwen in. Zou zonde zijn om voor zo'n type de ontwikkeling van Robertha te onderbreken.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Noem eens een spits die haalbaar is en op dit moment beter is dan Robertha? Nou ik durf te zeggen dat wij op dit moment de beste spits van de Jupiler hebben. Zeg duidelijk op dit moment.

cambuurmania

Ze waren met oosterwijk bezig wat gelukkig afketste.
Dan weet je met welk niveau ze bezig zijn,dan maar niks halen en Roberta lekker laten staan.

papier

Hoe zit het nu met die Teijsse dan? Traint hij nog mee of wat?

Bens

Ik denk dat er pas na de wedstrijd van Twente-Cambuur iets bekend wordt van nieuwe spelers en trainer.