Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: papier op januari 29, 2018, 12:51:09
Hoe zit het nu met die Teijsse dan? Traint hij nog mee of wat?

Ik heb de hoop dat één van de aanwezige journalisten de tegenwoordigheid van geest heeft om daar naar te vragen...
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Citaat van: Bens op januari 29, 2018, 13:01:50
Ik denk dat er pas na de wedstrijd van Twente-Cambuur iets bekend wordt van nieuwe spelers en trainer.

Je gaat bijna denken, dat het om trainer/spelers gaat die morgen nog voor Twente gaan acteren, en hierna weg mogen?

justremco

Ik ga bijna denken dat er helemaal niks bijkomt en dat Sipke het seizoen afmaakt...

Collingwood

Citaat van: justremco op januari 29, 2018, 13:25:24
Ik ga bijna denken dat er helemaal niks bijkomt en dat Sipke het seizoen afmaakt...

Lijkt Sipke zelf in ieder geval toch niet vanuit te gaan:

Het bekerduel met FC Twente van dinsdagavond is zo goed als zeker Sipke Hulshoffs laatste wedstrijd als hoofdtrainer van SC Cambuur. Hij hoopt op een spetterend einde van zijn interim-klus.

Hulshoff nam het stokje eind november met Jan Bruin over van de ontslagen Marinus Dijkhuizen. 'We hebben achttien punten uit acht duels gehaald en de opdracht – aansluiting met de middenmoot en de subtop realiseren – wel aardig ingevuld', aldus Hulshoff. 'Het voelt wel gek, dat morgen zeer waarschijnlijk mijn laatste wedstrijd is als eindverantwoordelijke. Ik ben toch in de rol gegroeid, maar ik sta nog steeds achter mijn beslissing om weer assistent te worden.'

https://www.vi.nl/nieuws/hulshoff-wil-in-bekertoernooi-met-klapper-eindigen-bij-cambuur

Scc4-ever

Citaat van: Collingwood op januari 29, 2018, 13:45:09
Lijkt Sipke zelf in ieder geval toch niet vanuit te gaan:

Het bekerduel met FC Twente van dinsdagavond is zo goed als zeker Sipke Hulshoffs laatste wedstrijd als hoofdtrainer van SC Cambuur. Hij hoopt op een spetterend einde van zijn interim-klus.

Hulshoff nam het stokje eind november met Jan Bruin over van de ontslagen Marinus Dijkhuizen. 'We hebben achttien punten uit acht duels gehaald en de opdracht – aansluiting met de middenmoot en de subtop realiseren – wel aardig ingevuld', aldus Hulshoff. 'Het voelt wel gek, dat morgen zeer waarschijnlijk mijn laatste wedstrijd is als eindverantwoordelijke. Ik ben toch in de rol gegroeid, maar ik sta nog steeds achter mijn beslissing om weer assistent te worden.'

https://www.vi.nl/nieuws/hulshoff-wil-in-bekertoernooi-met-klapper-eindigen-bij-cambuur
volgens mij is de nieuwe trainer er al. Anders zou Hulshoff dit niet zeggen. En morgen is de derde en laatste wedstrijd van hulshoff. Ik vraag me alleen af waarom deze drie wedstrijden nog. Heeft dat te maken met t verleden van de toekomstige nieuwe trainer?.

poelie-lwd

Dat zou juist een extra motivatie moeten zijn om je ex club te elimineren. Volgens jou theorie zou het dan Hake moeten zijn. Persoonlijk denk ik dat onze nieuwe trainer nog contractuele zaken moet afhandelen alvorens deze de handen vrij heeft per 01-02-2018
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2018, 14:30:04
Dat zou juist een extra motivatie moeten zijn om je ex club te elimineren. Volgens jou theorie zou het dan Hake moeten zijn. Persoonlijk denk ik dat onze nieuwe trainer nog contractuele zaken moet afhandelen alvorens deze de handen vrij heeft per 01-02-2018

Dat lijkt wel het meest logische. Ik dacht eerst dat ze het misschien deden omdat de wedstrijden zo kort op elkaar zitten, maar in dat geval zou het voor de hand liggen de nieuwe trainer niet na morgen maar na vrijdag te presenteren.

poelie-lwd

Inderdaad. Desalniettemin kan het ook zomaar een andere reden hebben natuurlijk. Op het moment is werkelijk niets wat het lijkt dus wat dat aangaat sta ik nergens meer van te kijken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Klopt, het is maar goed dat er deze week (als het goed is) enige duidelijkheid komt, daar ben ik zo langzamerhand wel aan toe.  8P

Gelukkig hebben de prestaties op het veld niet onder alle perikelen geleden.

PePe

Je kan een nieuwe trainer ook eerst sparen. Niet gelijk een hele zware wedstrijd te laten coachen.
De nieuwe trainer zou dan gelijk een storm van kritiek kunnen krijgen bij verlies.
Ik kan me voorstellen, dat je dit niet wil. Maar bij winst, moet hij later alsnog aan de bak.
Maar dan heeft hij tijd gehad, om aan elkaar te wennen.

Pieter Huistra, Dick Lukkien?

Lore

Citaat van: PePe op januari 29, 2018, 16:27:28
Je kan een nieuwe trainer ook eerst sparen. Niet gelijk een hele zware wedstrijd te laten coachen.
De nieuwe trainer zou dan gelijk een storm van kritiek kunnen krijgen bij verlies.
Ik kan me voorstellen, dat je dit niet wil. Maar bij winst, moet hij later alsnog aan de bak.

Dan had ik hem voor Jong AZ of voor Jong Utrecht laten komen. Dat zijn de zwakste teams van de JL op het moment.

diekhuzen

Citaat van: PePe op januari 29, 2018, 16:27:28

Ik zat ook te denken aan Lukkien. Ben wel benieuwd!

ChantiSCC

Lukkien vindt ik persoonlijk niet echt bij Cambuur passen.. maar ja wie wel op dit moment. Aub geen Pastoor o.i.d.!

Collingwood

Tissoudali naar De Graafschap, die had ik hier ook wel graag gezien...

Jandehulk

Foeke de prutser ...die Tarik hadden we zo ook op kenne halen ....