Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Geen twijfels over de kwaliteit van Robertha, wel of hij dat al 40 wedstrijden kan.

Agy

Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2018, 13:16:04
Geen twijfels over de kwaliteit van Robertha, wel of hij dat al 40 wedstrijden kan.

Eens... die jongen heeft veel potentie maar wisselvalligheid is inherent aan zijn leeftijd.

piene hassus

V. Moorsel ajb niet, was toendertyd un swakke skakel, langsaam, mut nou oek weg.

Agy

Citaat van: piene hassus op mei 30, 2018, 15:53:57
V. Moorsel ajb niet, was toendertyd un swakke skakel, langsaam, mut nou oek weg.

Nee die viel mij toen ook behoorlijk tegen, daarbij spelers terughalen is zelden een succes.

De Gast

Citaat van: zeewolde op mei 30, 2018, 09:25:15
ik ken je anti Barto gevoelens, maar het waren eerder de buitens die hem frustreerden. Betere aanvoer door de buitens dan had hij zeker meer gescoord. Heb Dordrecht hierin nog heel vers in het geheugen.

Zo kun je het ook bekijken maar hij stond er ook vaak gewoon niet is was veel te traag. Ik zie het toch echt anders. Maar dat maakt niet uit.

Ik snap overigens die anti Kippersluis sentimenten niet. Die jongen kan echt wel wat. Maar een linksbuiten is ie niet. Zet hem achter de spits en wellicht kunnen we er nog veel plezier aan beleven. Heeft toch ook echt wel laten zien dat ie elders beter uit de voeten kan.

Bankzitter

Ik kan alleen voor mezelf praten... Kippersluis is gekomen toen bleek dat halen van een spits onhaalbaar was. Heeft aardig wat moeite en centjes gekost. Dan verwacht ik op z'n minst dat hij voor het team knokt op moment dat het minder goed loopt. Maar meestal laat hij als eerste het koppie hangen. Als het lekker draait, heeft íe wel veel praatjes.

Ik vind het geen excuus dat 'ie niet op zijn favoriete positie speelt.
Ik heb de statistiekjes van transfermarkt hier al eens geplaatst.
Vaker als linksbuiten gespeeld dan als nummer 10 in zijn carrière en ook het rendement is vergelijkbaar.

https://www.transfermarkt.nl/kevin-van-kippersluis/leistungsdaten/spieler/264513/plus/0?saison=ges

Hij wilde bij Volendam niet op linksbuiten, daarom wilde (of moest) hij daar weg. Hij leek er hier ook minder zin in te hebben als hij linksbuiten stond. Ik vind dat nooit kunnen ,maar al helemaal niet als je als "grote aankoop" bent binnengehaald.

Maar ik weet ook niet of het wat oplost als we hem laten gaan en weer een ander halen die wel aardige statieken heeft. Als 'ie gewoon zijn  normale niveau weer haalt van Volendam dan is dat hier ook wel goed genoeg.

sunderland

Citaat van: Agy op mei 30, 2018, 15:59:31
Nee die viel mij toen ook behoorlijk tegen, daarbij spelers terughalen is zelden een succes.
toen hadden wij gewoon veel meer kwaliteit en was het tempo soms te hoog voor hem. Hij heeft ons toen tegen Roda en meende Rkc 6 pnt bezorgd. Hij heeft echt wel wat en zal het team nooit in de steek laten. Kampioens jaar bij Sparta was hij geweldig. Dus ja zeg het maar, denk dat we niet snel beteren kunnen krijgen

Vlampiep

Citaat van: Lore op mei 30, 2018, 09:05:56
Ervaren was hij zeker, maar hoe kom je erbij dat barto scoorde? Dan leg je de lat niet hoog genoeg hoor! Hij stond qua doelpunten per minuut ergens rond de 73ste plaats
f
Maar met wie trek je dan een vergelijk?
En bovendien heb ik hem toch echt wel ballen in het netje zien schoppen.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op mei 30, 2018, 19:11:25
Zo kun je het ook bekijken maar hij stond er ook vaak gewoon niet is was veel te traag. Ik zie het toch echt anders. Maar dat maakt niet uit.

Ik snap overigens die anti Kippersluis sentimenten niet. Die jongen kan echt wel wat. Maar een linksbuiten is ie niet. Zet hem achter de spits en wellicht kunnen we er nog veel plezier aan beleven. Heeft toch ook echt wel laten zien dat ie elders beter uit de voeten kan.
c
Dit heet selectief waarnemen, hebben we allemaal last van.

Collingwood

Mahmudov van Dordrecht naar Excelsior. Die kan dus in ieder geval van onze lijstjes af.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Citaat van: sunderland op mei 30, 2018, 21:00:34
toen hadden wij gewoon veel meer kwaliteit en was het tempo soms te hoog voor hem. Hij heeft ons toen tegen Roda en meende Rkc 6 pnt bezorgd. Hij heeft echt wel wat en zal het team nooit in de steek laten. Kampioens jaar bij Sparta was hij geweldig. Dus ja zeg het maar, denk dat we niet snel beteren kunnen krijgen

Daar heb je gelijk aan maar ben toch sceptisch, en we zijn inmiddels ook een paar jaar verder he.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op mei 31, 2018, 09:55:01
c
Dit heet selectief waarnemen, hebben we allemaal last van.

Een beetje zelfreflectie is nooit weg  :thumbsup

De Gast

Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2018, 19:43:07
Ik kan alleen voor mezelf praten... Kippersluis is gekomen toen bleek dat halen van een spits onhaalbaar was. Heeft aardig wat moeite en centjes gekost. Dan verwacht ik op z'n minst dat hij voor het team knokt op moment dat het minder goed loopt. Maar meestal laat hij als eerste het koppie hangen. Als het lekker draait, heeft íe wel veel praatjes.

Ik vind het geen excuus dat 'ie niet op zijn favoriete positie speelt.
Ik heb de statistiekjes van transfermarkt hier al eens geplaatst.
Vaker als linksbuiten gespeeld dan als nummer 10 in zijn carrière en ook het rendement is vergelijkbaar.

https://www.transfermarkt.nl/kevin-van-kippersluis/leistungsdaten/spieler/264513/plus/0?saison=ges

Hij wilde bij Volendam niet op linksbuiten, daarom wilde (of moest) hij daar weg. Hij leek er hier ook minder zin in te hebben als hij linksbuiten stond. Ik vind dat nooit kunnen ,maar al helemaal niet als je als "grote aankoop" bent binnengehaald.

Maar ik weet ook niet of het wat oplost als we hem laten gaan en weer een ander halen die wel aardige statieken heeft. Als 'ie gewoon zijn  normale niveau weer haalt van Volendam dan is dat hier ook wel goed genoeg.

Misschien dat het beter klikt met andere spelers komend seizoen en met de nieuwe spits. Ik heb daar wel vertrouwen in.

justremco

Welke nieuwe spits?

denistel

Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2018, 13:16:04

30 is genoeg en dan 23 maken