Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
61 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Bovendien heeft Foeke (je mag aannemen in nauw overleg met Hake) besloten dat Rossi minimaal een goede tweede spits is. Dan mag/moet je er van uitgaan dat die probleemloos een stuk of 10-15 wedstrijden zou moeten kunnen spelen als dat zo uitkomt. Zo niet dan is de contractverlenging een slechte beslissing geweest.
Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Komt wel goed met Rossi, kijk voor een vergelijkbare voetballer eens naar die Johnsen van ADO. Technisch houdt 't niet bepaald over; puur op atletisch vermogen en drive staat die jongen aan het eind van het seizoen nog in de top v/d topscorerlijst in de Eredivisie. Nederland kent nog weinig echte killers centraal achterin - zeker in de Eerste Divisie - technisch hoogbegaafde spitsen heb je echt niet nodig om elke wedstrijd wel een paar levensgrote kansen te krijgen.

Het verschil met ADO is dat zij El Khayati achter de spits hebben lopen en Becker rechts van hem; samen goed voor 19 assists. Kallon is in potentie (m.i.) echt niet zoveel minder dan die Becker. Krijgen we er nog een type als Crowley bij dan pikt Rossi (mits fit) echt wel z'n goaltjes mee.

sunderland

Citaat van: el haj op mei 31, 2018, 23:36:45
Komt wel goed met Rossi, kijk voor een vergelijkbare voetballer eens naar die Johnsen van ADO. Technisch houdt 't niet bepaald over; puur op atletisch vermogen en drive staat die jongen aan het eind van het seizoen nog in de top v/d topscorerlijst in de Eredivisie. Nederland kent nog weinig echte killers centraal achterin - zeker in de Eerste Divisie - technisch hoogbegaafde spitsen heb je echt niet nodig om elke wedstrijd wel een paar levensgrote kansen te krijgen.

Het verschil met ADO is dat zij El Khayati achter de spits hebben lopen en Becker rechts van hem; samen goed voor 19 assists. Kallon is in potentie (m.i.) echt niet zoveel minder dan die Becker. Krijgen we er nog een type als Crowley bij dan pikt Rossi (mits fit) echt wel z'n goaltjes mee.
werkelijk waar wat een slechte vergelijking

hobbes

sunderland

Weet je zelf wel als je ze hebt gezien.

Bankzitter

"Technisch houdt 't niet bepaald over", dat klopt bij Rossi ook wel... maar dan concluderen dat dat verder geen probleem is omdat 'ie groot en lekker enthousiast is, dat moet ik nog zien.

Collingwood

Ik wil het eerst nog wel eens zien met Rossi na een volledige voorbereiding.

Vorig seizoen kwam hij plotseling in een 'vreemd' team te spelen dat al aan de competitie begonnen was, en was hij ook nog niet 100% fit. Ondanks dat kon hij al heel aardige statistieken overleggen met 2 goals en 3 assists in 5 wedstrijden (hoewel ik hem inderdaad voetballend ook niet sterk vond waren dat overigens prima assists).

Ik ben zeker niet overtuigd dat het sowieso wel goed komt met Rossi, maar ik wil hem wel een eerlijke kans geven. Net als Dijkhuizen destijds heb ik het verder niet echt ergens op gebaseerde gevoel dat hij 'wel wat heeft'.
Kalmte alleen kan u redden.

Josli

Ik ben dan weer veel enthousiaster over Rossi. Het gekke is dat Barto van sommige mensen 10 wedstrijden mag ploeteren zonder een bal te raken en dat Rossi niet goed genoeg wordt bevonden op 5 wedstrijden waarin hij nota bene 5 keer bij een doelpunt was betrokken. Hij was in die periode nog niet eens helemaal fit. Ik denk juist dat hij alles heeft om te slagen bij ons. Een goede drive, doelgericht. Een goede teamspeler en een veel betere techniek dan sommigen hier willen doen geloven. In ieder geval als je Barto gewend bent is het een vooruitgang.

Yellow Army

Die veel betere techniek heb ik in die paar wedstrijden niet kunnen bespeuren, maar zijn statistieken spreken in zijn voordeel. Echter na alle plussen en minnen tov Barto denk ik eerlijk gezegd een gevalletje lood om oud ijzer.

Maar goed, zoals Collingwood als zei kan het volledig meedraaien in de voorbereiding positief voor hem uitpakken. Ik laat me dus graag verrassen.
Area 58

zeewolde

Citaat van: Yellow Army op juni 01, 2018, 13:11:18
Die veel betere techniek heb ik in die paar wedstrijden niet kunnen bespeuren, maar zijn statistieken spreken in zijn voordeel. Echter na alle plussen en minnen tov Barto denk ik eerlijk gezegd een gevalletje lood om oud ijzer.

Maar goed, zoals Collingwood als zei kan het volledig meedraaien in de voorbereiding positief voor hem uitpakken. Ik laat me dus graag verrassen.
ik ben absoluut Barto fan, en toch denk ik afgaande op de paar wedstrijden die Rossi bij ons meedeed, dat hij in de 16 veel meer dreiging heeft. Als hij dat kan koppelen aan rendement ga je er dus zeker op vooruit.

Bankzitter

Hij verloor toch wel veel in de lucht en ook stuiterde er nog wel een bal van z'n voet. Kon nog onwennigheid zijn, maar dat moet wel beter.

Vakje 13

Wat mij opvalt aan Rossi is dat meneer al weken achtereen vakantie aan het vieren is (leve Instagram). Ook tijdens de periode na Dordrecht waar de 1e selectie gewoon trainde, o.a. ook krachttraining. Voor iemand die langdurig geblesseerd is (geweest) en op kosten van de club revalideert, vind ik het vreemd dat hij voor einde seizoen op vakantie gaat waar zijn ploeggenoten nog komen opdraven. Zeker na al die maanden stilstand kan twee weken meetrainen nogal een verschil maken hoe hij de zomer gaat doorkomen en de voorbereiding ingaat... Raar beleid.

el haj

Citaat van: sunderland op juni 01, 2018, 08:10:06
werkelijk waar wat een slechte vergelijking

Bedankt voor de reactie! Lekker kort!
Ik vind het zeer spijtig te moeten vernemen dat mijn post u niet kan bekoren. In de toekomst zal ik rekening houden met de uitgebreide kritiekpunten die u hierboven hebt aangeleverd. Mijn diepste wens is dat een mogelijke volgende post mijnerzijds opnieuw een reactie van sunderland op zal leveren. Tevens bezit ik een vurige hoop dat een mogelijke reactie van uwer hand net zo eloquent en gedetailleerd is als bovenstaande. Uw bijdragen zijn even talrijk als dat ze diepzinnig zijn. Werkelijk, u bent de parel die dit forum haar schittering geeft.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021