Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op augustus 30, 2018, 09:30:20
hahaha...als het je niet bevalt wat er gezegt word,please kom dan niet meer op dit forum ...ik kom al langer bij Cambuur dan dat jij kan tellen en vind het sneu voor je zoontje dat hij een vader heeft die geen verstand heeft van voetbal..want als jij zegt dat het prima gaat zo kun je beter bij huhuveen gaan zitten met je koffie en dekentje ...Foeke is gewoon een te dure kantoorpik ,zonder netwerk en zonder technisch inzicht..
hij zegt nergens dat het prima gaat, hij geeft aan dat het redelijk gaat.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

diekhuzen

Citaat van: Jandehulk op augustus 30, 2018, 09:34:18
ze gaan liever naar mvv of zo indd...was 3 jaar terug wel anders ..zit toch ergens in zou je zeggen...maar sommige hier vinden dat het top gaat nog hé.hahahaha.

Weet jij dan ook wat er inhoudelijk is besproken? Misschien kan cambuur spelers niet overtuigen? Wellicht heeft bijvoorbeels van der Hurk bij MVV gegarandeerd een basisplaats en moet hij bij ons concurreren met Karim en Robertha?. Wellicht gaat zo'n speler dan voor zekerheid en daarom kiest hij voor mvv idem dito Cas Peters

Jandehulk

Citaat van: diekhuzen op augustus 30, 2018, 09:48:49
Weet jij dan ook wat er inhoudelijk is besproken? Misschien kan cambuur spelers niet overtuigen? Wellicht heeft bijvoorbeels van der Hurk bij MVV gegarandeerd een basisplaats en moet hij bij ons concurreren met Karim en Robertha?. Wellicht gaat zo'n speler dan voor zekerheid en daarom kiest hij voor mvv idem dito Cas Peters
neem toch aan dat ze hem halen voor de basis dan bij Cambuur.. kwaliteit moet er nog bij hé...het geraamte stond er...zei Foeke...dan zijn dit basis spelers die er bijkomen toch ?

Josli

Citaat van: SCCdrachten op augustus 30, 2018, 07:04:55
Waarom mag Jan niet zeggen wat hij vind ? doe jij toch ook !

Volgens mij is dat niet wat ik zeg. Zeg alleen dat dat negatieve gezeik het er niet leuker op maakt op dit forum.
Ik heb ook niet de illusie dat hij naar aanleiding van mijn post daar mee ophoudt. Maar desondanks wil ik het toch graag gezegd hebben.

J

diekhuzen

Citaat van: Jandehulk op augustus 30, 2018, 09:52:32
neem toch aan dat ze hem halen voor de basis dan bij Cambuur.. kwaliteit moet er nog bij hé...het geraamte stond er...zei Foeke...dan zijn dit basis spelers die er bijkomen toch ?

Dat is een aanname. Bovendien hebben wij niet onaardige aanvallers.

Jandehulk

Citaat van: Josli op augustus 30, 2018, 10:03:22
Volgens mij is dat niet wat ik zeg. Zeg alleen dat dat negatieve gezeik het er niet leuker op maakt op dit forum.
Ik heb ook niet de illusie dat hij naar aanleiding van mijn post daar mee ophoudt. Maar desondanks wil ik het toch graag gezegd hebben.

J
realistisch is wat anders als negatief hoor,maar jij mag het vinden ....de mr positivo's hier zeiken straks nog harder dan de mensen die die het nu al zien...

Jandehulk

Citaat van: diekhuzen op augustus 30, 2018, 10:07:34
Dat is een aanname. Bovendien hebben wij niet onaardige aanvallers.
nou geweldig...niet 1 die er 15 of meer inschiet hoor..conraad , Rossi samen vorig jaar goed voor hoeveel goals ?...

Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op augustus 30, 2018, 10:09:14
realistisch is wat anders als negatief hoor,maar jij mag het vinden ....de mr positivo's hier zeiken straks nog harder dan de mensen die die het nu al zien...
realistisch is ook dat er dit jaar teams zijn die een nog groter budget hebben of een suikeroompje, of zich diep in de schulden steken. Om in dit jaar dan zelf als team ook jezelf weer in de schulden te steken noemen sommigen hier investeren, ik noem het gokken. Maar ach... we worden het niet helemaal eens denk ik :-)

speculeter

Stoppen maar weer met dat over en weer gezeur.
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn.
Over Tot waar het hier over gaat!
Wie gaan we vandaag begroeten als nieuwe speler??

hobbes

Citaat van: Jandehulk op augustus 30, 2018, 10:09:14

En als je realistisch bent kan je zien dat we niet meer zo aantrekkelijk zijn voor sommige spelers. Het heeft allemaal met geld te maken en dat is in het verleden teveel uitgegeven. Iedereen wil betere spelers, maar op het moment moet het hiermee gebeuren. Wees daarom maar blij dat we in ieder geval een goede trainer hebben.

hobbes

Citaat van: Jandehulk op augustus 30, 2018, 10:11:58
nou geweldig...niet 1 die er 15 of meer inschiet hoor..conraad , Rossi samen vorig jaar goed voor hoeveel goals ?...

Rossi had vorig seizoen een gemiddelde van 1,25 goals per wedstrijd  :devil Als hij dat weer haalt. Hij kan er weinig aan doen dat hij iets breekt.

okkele

Citaat van: Cor op augustus 30, 2018, 07:29:07
Iedereen mag zeggen wat hij / zij wil. En zeker op internet. Daarom is het ook zo'n fijne verdraagzame maatschappij geworden.
:_schater
quote van de dag !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

diekhuzen

Citaat van: Jandehulk op augustus 30, 2018, 10:11:58

Conraad was geen vaste selectiespeler en Rossi veelal geblesseerd. Spelers van het begin afbranden is nooit een oplossing. Rossi kan er vast wel 10 plus maken. Nu al één uit twee :-)

Drumfather SCC

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2018, 10:16:42
Stoppen maar weer met dat over en weer gezeur.
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn.
Over Tot waar het hier over gaat!
Wie gaan we vandaag begroeten als nieuwe speler??

Niemand