Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2018, 10:16:42
Stoppen maar weer met dat over en weer gezeur.
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn.
Over Tot waar het hier over gaat!
Wie gaan we vandaag begroeten als nieuwe speler??
als er al iemand deze kant op komt hoop ik wel dat het niet een paniek-koop is.
dan nog veel liever 2 huren maar ik moet het nog zien,ik denk dat dit de selectie is.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 30, 2018, 10:15:24
realistisch is ook dat er dit jaar teams zijn die een nog groter budget hebben of een suikeroompje, of zich diep in de schulden steken. Om in dit jaar dan zelf als team ook jezelf weer in de schulden te steken noemen sommigen hier investeren, ik noem het gokken. Maar ach... we worden het niet helemaal eens denk ik :-)

Het moet ook niet doorschieten naar de andere kant. Elk jaar forse winst is prima, des te eerder kunnen we weer vol concureren met clubs die nu meer besteden.

Alleen als ik simpel spelers tel, dan zijn er te weinig volwaardige spelers om een stabiel seizoen mee te draaien. Een aantal gaat het niet redden, dat is normaal. Dan nog 1 of 2 langdurige blesures en je houdt er een stuk of 16 over.

Daarnaast hadden we maar 2 spelers over op het middenveld(Boerlage, Schils). Daar is geen kwaliteit bijgekomen met Schindler en Calor. Maulun en Ciganiks hebben wel wat maar zijn ook niet klaar om het verlies van Crowley op te vangen.

Ik heb best vertrouwen in Hake en de meeste nieuwelingen, maar het gaat vreselijk moeilijk worden als het middenveld zo blijft.

justremco

Ben benieuwd of er straks ook meer bekend gaat worden tijdens het persmoment....

Oosttribune

Ik verwacht geen spelers meer, dit is het!

Collingwood

Mark Vallinga
@MarkVallinga
En over transfers: René Hake denkt dat er geen nieuwe spelers meer bij gaan komen. Er is afgelopen tijd wel gekeken en gesproken, maar heeft tot niets geleid. Hake is tevreden over huidige selectie. #cambuur

Gerard Bos
@GerardBos
Transfernieuws #Cambuur: er komt niks meer bij. Geen vd Hurk, maar ook geen Peters. Cambuur was die 'tweede club' die zich naast Volendam meldde. ,,Maar Volendam bood meer dan wij", aldus Foeke Booy. Er was ook nog belangstelling voor Issa Kallon, maar club wilde hem houden.
Kalmte alleen kan u redden.

LWD vak 7

Dit nieuws was te verwachten maar is toch het nieuws wat de meesten niet willen horen.

Collingwood

Het enige positieve dat ik hier uit haal is dat er in ieder geval nog een potje is om in de winterstop een tegenvallende positie te versterken. En dat Kallon blijft, maakt tot nu toe een sterke indruk dit seizoen en gaat nog van waarde zijn.

Verder maar hopen dat het team zo sterk genoeg is om mee te doen in de subtop. De potentie lijkt er bij een aantal wel te zijn, maar het is altijd de de vraag of ze het gaan waar maken. Het gros heeft nog nooit een volledige competitie op enig niveau gespeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

Hahahahaha.....Foeke #out#  :y

speculeter

Nou jan de hulk maar even op visite naar Foeke  :_schater

Jandehulk

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2018, 13:06:09
Nou jan de hulk maar even op visite naar Foeke  :_schater
hahahaha....het is echt absurd deze man...en nog zien veel dat niet !!...

AL

Kan 3 dingen betekenen:

1. Bewust geen geld uitgeven om negatieve ev weg te weken.
2. Er is teveel betaald voor de gehaalde spelers
3. Financieel staan we er slechter voor dan iedereen denkt

Hopen dat het niet 2 of 3 is!!

Jandehulk

Citaat van: AL op augustus 30, 2018, 13:40:57
Kan 3 dingen betekenen:

1. Bewust geen geld uitgeven om negatieve ev weg te weken.
2. Er is teveel betaald voor de gehaalde spelers
3. Financieel staan we er slechter voor dan iedereen denkt

Hopen dat het niet 2 of 3 is!!
2!!....moet wel toch ?hoop geen 3

Oosttribune

Galdiano

Ik mag hopen dat er een nieuwsupdate komt na vrijdag.
Foeke en De Graaf hebben wel wat uit te leggen.

Desondanks is het groepsgevoel goed, maar we gaan het zien
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Er is blijkbaar veel vertrouwen in de aanwinsten en de spelers die uit Jong komen. Ik ben bang dat het te veel punten gaat kosten als we moeten terugvallen op spelers als Claver, Calor en Conraad. Het gebrek aan kwaliteit kan niet elke week gecompenseerd worden met hard werken en teamspirit.