Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
44 gasten, 4 leden
zeewolde, okkele, mindra, Galdiano

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sk13

Citaat van: Gasgeve op april 11, 2019, 06:48:15
Leuk om in jong Cambuur te beginnen en kijken of het wat is op dit niveau ja.
. Waarom jong cambuur? Is dat zoveel beter dan harkemase boys? Je moet die jongen op trainen. In de voorbereiding veel laten meedoen. En bij 1ste houden. En normaal contract aanbieden ipv €50 in de mnd.

Gasgeve

Citaat van: sk13 op april 11, 2019, 07:03:55
. Waarom jong cambuur? Is dat zoveel beter dan harkemase boys? Je moet die jongen op trainen. In de voorbereiding veel laten meedoen. En bij 1ste houden. En normaal contract aanbieden ipv €50 in de mnd.
Omdat hij op het eerste gezicht geen onbetwiste versterking is en zijn strepen nog moet verdienen in het betaalde voetbal. Als hij dat niveau überhaupt aan kan.

Bankzitter

Ik ben voor een kleine sterke eerste selectie (16/17 man), maar ook heel goed scouten op een 2e team. Zorgen dat die spelers ook daadwerkelijk een goede kans op een plek bij de eerste selectie en contract hebben. Calor, Mbende ,Sambissa en al dat soort onervaren spelers hadden beter in Jong kunnen beginnen. Dan was Sambissa vrij snel doorgestroomd , Mbende in beeld gekomen bij blsseures en Calor gewoon in het belofte team.

Maar goed, kan toch gewoon een klein contactje met een optie bieden. Meedraaien in de voorberreiding en dan zien we aan het begin van het seizoen wel wie er in de selectie komt en wie tot de winter in Jong speelt. Dan ga je pas echt half jaar doorselecteren.

okkele

nou , "gewoon".
dit is gezien vanuit een werkgeverspositie.
in de werkelijkheid zou ik niet als werknemer een klein contractje willen met een optie natuurlijk dus zo gewoon is dit niet.
in de realiteit willen spelers een volwassen contract.(al zal dat met een beimers wel meevallen).
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sk13

Citaat van: Gasgeve op april 11, 2019, 07:37:14
Omdat hij op het eerste gezicht geen onbetwiste versterking is en zijn strepen nog moet verdienen in het betaalde voetbal. Als hij dat niveau überhaupt aan kan.
. Sorry maar een Rossi etc geef je wel contract en was wel onbetwiste versterking? Nu noem ik een Rossi. Beimers is een klasse beter . En als je hem optraint zodat vetpercentage etc etc allemaal in orde is. Kan hij voor scc begrippen 1 vd beste worden.

speculeter

Is die jongen echt zo goed dan?.
Zou eerst maar eens met echte versterkingen komen.
Ondaan.Goudmijn.Bergsma.Breedijk

Bankzitter

Ik ben niet tot in detail op de hoogte, maar er zijn nu eenmaal spelers die amper iets verdienen in de KKD Dat is een investering in hun carriere (lichten optie bijvoorbeeld).

Ik ben in ieder geen voorstander van een selectie met veel contractspelers. Budget in een kleine vaste kern steken en talentvolle gretige groep erachter voor de aanvulling.

Het moet idd blijken of dit in de praktijk kan en wrrkt. Afgelopen seizoen heeft igg niets opgeleverd.

denistel

Citaat van: Gasgeve op april 11, 2019, 06:48:15
Leuk om in jong Cambuur te beginnen en kijken of het wat is op dit niveau ja.

verdienst niks en dat doen ze bij harkema wel dan komen ze vast niet.

justremco

Citaat van: speculeter op april 11, 2019, 11:00:00

3 van de 4 hebben een doorlopend contract, dat zie ik dus niet zo snel gebeuren

sunderland

de goudmijn die laatst op de bank zat bij jong az

sk13

. Hoe weet jij dat dat echte versterkingen zijn en een beimers niet? Geloof me die jongen scoort makkelijk ziet het spelletje en heeft springveren in zijn schoenen. Maar moet wel aan geschaafd worden. Net als elke andere speler die hier komt spelen

speculeter

Ondaan inmiddels vaak genoeg gezien bij Telstar
Geld ook voor monteiro maar geen idee wat Groningen met hem wil.
Bergsma en Goudmijn vaak uitblinkers bij Jong Az.
Breedijk betrouwbare cv.
En komt bij Dordrecht weg,lijkt me niet te duur en goede opvolger voor Schilder/Steenvoorden.

justremco

Citaat van: speculeter op april 11, 2019, 16:52:16
Ondaan inmiddels vaak genoeg gezien bij Telstar
Geld ook voor monteiro maar geen idee wat Groningen met hem wil.
Bergsma en Goudmijn vaak uitblinkers bij Jong Az.
Breedijk betrouwbare cv.
En komt bij Dordrecht weg,lijkt me niet te duur en goede opvolger voor Schilder/Steenvoorden.

Nogmaals waar moeten we die contracten van gaan afkopen? En Breedijk is een goede mandekker, maar past voetballend niet in het systeem van Henk en Sandor

zeewolde

Wat zou een wisselspeler van sunderland verdienen?

denistel

Citaat van: zeewolde op april 11, 2019, 19:17:20
Wat zou een wisselspeler van sunderland verdienen?

denk dat de salarissen daar wel wat hoger liggen dan hier,,veel hoger.