Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: zeewolde op april 11, 2019, 19:17:20
Wat zou een wisselspeler van sunderland verdienen?
dat zal ook niet meer overhouden. In de championship hadden we 1 lopen die meer dan 3.5 milj per jaar had..

zeewolde

Citaat van: sunderland op april 11, 2019, 21:22:12
dat zal ook niet meer overhouden. In de championship hadden we 1 lopen die meer dan 3.5 milj per jaar had..
zou Ozturk dan wat voor ons zijn?
Of is dat toch nog een stap te duur?

michello

Die wil alleen naar de eredivisie volgens mij.

Collingwood

Beimers had gisteren weer wat lekkere acties bij Harkema zag ik in de samenvatting. Benieuwd of wij inderdaad voor hem in de markt zijn. Weet niet hoe dat precies in het kwaliteit voor kwantiteit verhaal past, maar het is altijd leuk om 'local heroes' vanuit de amateurs te zien doorbreken. Vind het wel een aantrekkelijk type speler in ieder geval, technisch prima en fysiek sterk, laat anderen ook beter spelen. Maar altijd de vraag of dat soort jongens het twee niveaus hoger ook kunnen laten zien.
Kalmte alleen kan u redden.

sk13

Citaat van: Collingwood op april 14, 2019, 22:33:12
Beimers had gisteren weer wat lekkere acties bij Harkema zag ik in de samenvatting. Benieuwd of wij inderdaad voor hem in de markt zijn. Weet niet hoe dat precies in het kwaliteit voor kwantiteit verhaal past, maar het is altijd leuk om 'local heroes' vanuit de amateurs te zien doorbreken. Vind het wel een aantrekkelijk type speler in ieder geval, technisch prima en fysiek sterk, laat anderen ook beter spelen. Maar altijd de vraag of dat soort jongens het twee niveaus hoger ook kunnen laten zien.
tuurlijk is dat de vraag. Maar niet geschoten is altijd mis. Een boerlage lukt het ook ik vind beimers zeker niet minder. Maar hij komt niet voor €50 in de mnd. Wat scc hem eerder boos

Collingwood

Citaat van: sk13 op april 14, 2019, 22:48:16
tuurlijk is dat de vraag. Maar niet geschoten is altijd mis. Een boerlage lukt het ook ik vind bewoners zeker niet minder. Maar hij komt niet voor €50 in de mnd. Wat scc hem eerder boos

Als je hem haalt moet je hem natuurlijk een normaal salaris geven (normaal voor iemand die uit de amateurs komt, dus uiteraard geen topverdiener maken). Anders geef je hem meteen het gevoel dat je er niet al teveel vertrouwen in hebt.

Overigens speelt hij op 10 of in de spits toch? Voor beide posities hebben wij al iemand (Maulun en Robertha) en ik ga er vanuit dat ze daar ook nog twee toppers voor willen halen, dus dan zou je in beide gevallen drie spelers hebben voor één positie met Beimers erbij. Wellicht dat dat het nog lastig maakt, zeker als je echt voor kwaliteit wilt gaan in plaats van een hele brede selectie.
Kalmte alleen kan u redden.

sk13

Speelt soms noodgedwongen ook laatste man. Maar goed we gaan het beleven!!

PePe

We weten nog niet hoe dit seizoen gaat eindigen, stel dat er een wonder gebeurt, dan moeten we uiteraard andere spelers halen dan voor de KKD.
Te vroeg schakelen voor de KKD, is misschien niet handig. (su Foeke dit wel deur hevve?)

denistel

promoveren doen we zeker niet met dit team

Bankzitter

Door al dat gereken zijn we steeds veel te laat op de transfermarkt, wachtend op de zogenaamde buitenkansjes.
Wel of geen stadion, wel of geen promotie. Alle scenario's wilden ze rekening mee houden. En dan degraderen Sparta en Twente en kunnen al die mooie berekeningen weer de la in.

Het mag allemaal wel wat daadkrachtiger en creatiever. Stadion is vrijwel zeker, promotie hele kleine kans, dus met dat scenario de markt op.

Galdiano

Citaat van: denistel op april 15, 2019, 21:41:34
promoveren doen we zeker niet met dit team

Dat zeiden ze bij Eagles, en De Graafschap ook naar een waardeloos seizoen
Dordrecht en Emmen ook onverwacht gepromoveerd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Dan bij deze het verlossende woord: het gaat niet gebeuren.

Overigens.. al die clubs die je opnoemt hadden gewoon een goed seizoen gedraaid volgens mij.

Galdiano

Citaat van: De Gast op april 16, 2019, 07:21:21
Dan bij deze het verlossende woord: het gaat niet gebeuren.

Overigens.. al die clubs die je opnoemt hadden gewoon een goed seizoen gedraaid volgens mij.

Eagles werd vijfde maar begon vrij slecht.
De Graafschap 1x 4de en 6de. Het laatste jaar hebben ze aan het eind pas een redelijk goede serie neergezet.
Emmen 7de.

Playoffs begint alles op 0. Als we het halen kan er van alles gebeuren, ondanks de matige selectie.
De beste wedstrijden speelden we dit seizoen tegen de betere tegenstanders.

Aan het begin viel alles de goede kant op, tegen de toppers als Eagles en Twente met goed spel verloren we. Laten we hopen dat het in de playoffs de goede kant op valt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Eerst nog maar eens play off halen.
Vooral laatste wedstrijd uit tegen Twente zint me niet want ik voorspel dat het in de laatste speelronde word beslist.

mario

Citaat van: Galdiano op april 16, 2019, 07:36:14
Eagles werd vijfde maar begon vrij slecht.
De Graafschap 1x 4de en 6de. Het laatste jaar hebben ze aan het eind pas een redelijk goede serie neergezet.
Emmen 7de.

Playoffs begint alles op 0. Als we het halen kan er van alles gebeuren, ondanks de matige selectie.
De beste wedstrijden speelden we dit seizoen tegen de betere tegenstanders.

Aan het begin viel alles de goede kant op, tegen de toppers als Eagles en Twente met goed spel verloren we. Laten we hopen dat het in de playoffs de goede kant op valt.
Ik kan me nog een DKV herinneren die nagenoeg laatste werd en zelfs in de play-offs via een onmogelijke weg promoveerde.....