Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Ja, met spelersfondsen kun je zelfs kampioen van Nederland worden.
Maar daarna begint het ingewikkeld te worden.
Jonge spelers opkweken, goed scouten, en een TS die spelers beter maakt !
Daar komen spelers ook op af

sunderland

Ideaal gelul noem ik dat

justremco

Als het (mede) door een spelersfonds lukt om topspelers te halen dan vind ik het helemaal prima

Yellow Army

Citaat van: sunderland op april 18, 2019, 15:54:53
en waarom dan. Duidelijke afspraken maken.

Omdat transferinkomsten dan wegvloeien in andermans zakken...
Area 58

sunderland

Citaat van: Yellow Army op april 18, 2019, 20:09:57
Omdat transferinkomsten dan wegvloeien in andermans zakken...
jij wilt liever zo doorgaan. Nu krijg je helemaal niks. Streek monteiro zijn niet naar anderen gegaan.

sunderland

Citaat van: justremco op april 18, 2019, 19:14:44
Als het (mede) door een spelersfonds lukt om topspelers te halen dan vind ik het helemaal prima
dat spelersfonds zijn de zelfden die hier ook flink wat sponsor geld investeren in de club.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: justremco op april 18, 2019, 19:14:44

Ik ook :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Citaat van: sunderland op april 18, 2019, 22:42:35
jij wilt liever zo doorgaan. Nu krijg je helemaal niks. Streek monteiro zijn niet naar anderen gegaan.

Zoals ik eerder zei: goed voor de korte termijn, slecht voor de lange termijn. En Streek en Monteiro zijn niet naar anderen gegaan omdat toen het spelersfonds weer was opgeheven.
Area 58

Tsjawat

Lijkt me geniaal een spelersfonds. Je kunt dan wellicht wat betere spelers halen, omdat je net wat meer financieel kan bieden.
Geen idee wat er juridisch mogelijk is m.b.t. deze fondsen, maar ik stel me zo voor dat er een fonds kan zijn voor 1 speler?  Als 1000 supporters een tientje per maand betalen, waardoor je bijvoorbeeld 10.000 per maand meer aan salaris kan betalen waardoor een speler net wel komt? En je bent voor dat 10tje voor een gedeelte mede eigenaar van die bewuste speler, waardoor je ook nog een beetje winst kan maken, mooi toch? Bij verkoop van die speler gaat niet alle winst naar de club. En je hebt er als club minder zeggenschap over, maar misschien is dat helemaal niet verkeerd. Gedurende de tijd dat die duurdere en hopelijk betere speler er is, maakt hij andere spelers beter, heb je wellicht betere resultaten, waardoor ook de waarde van de andere spelers omhoog gaat. Etc......

Lore

Citaat van: Tsjawat op april 19, 2019, 02:49:36
Lijkt me geniaal een spelersfonds. Je kunt dan wellicht wat betere spelers halen, omdat je net wat meer financieel kan bieden.
Geen idee wat er juridisch mogelijk is m.b.t. deze fondsen, maar ik stel me zo voor dat er een fonds kan zijn voor 1 speler?  Als 1000 supporters een tientje per maand betalen, waardoor je bijvoorbeeld 10.000 per maand meer aan salaris kan betalen waardoor een speler net wel komt? En je bent voor dat 10tje voor een gedeelte mede eigenaar van die bewuste speler, waardoor je ook nog een beetje winst kan maken, mooi toch? Bij verkoop van die speler gaat niet alle winst naar de club. En je hebt er als club minder zeggenschap over, maar misschien is dat helemaal niet verkeerd. Gedurende de tijd dat die duurdere en hopelijk betere speler er is, maakt hij andere spelers beter, heb je wellicht betere resultaten, waardoor ook de waarde van de andere spelers omhoog gaat. Etc......

Wij weten niet wat de voorwaarden zijn van dit spelersfonds, dus kunnen wij gewoon niet oordelen. Wat wij wel zeker weten is dat het vorige spelersfonds een blok aan het been was van de (huidige) directie. Ik neem dus aan dat de directie niet weer die voorwaarden heeft afgesproken. '

Voor het perspectief denk ik da 10.000 euro EXTRA salaris per maand niet zorgt dat een speler NET wel of niet komt. Dat zorgt er voor dat onze beste spelers hun salaris wordt verdubbeld.

sunderland

Nee juh. 25 k zorgt er wel voor dat ze komen. 50 of 75 Skeelt nog al even. Hier word weinig verdiend

Lore

Citaat van: sunderland op april 19, 2019, 12:07:58
Nee juh. 25 k zorgt er wel voor dat ze komen. 50 of 75 Skeelt nog al even. Hier word weinig verdiend

Inderdaad!

sunderland

Citaat van: Lore op april 19, 2019, 08:48:47
Wij weten niet wat de voorwaarden zijn van dit spelersfonds, dus kunnen wij gewoon niet oordelen. Wat wij wel zeker weten is dat het vorige spelersfonds een blok aan het been was van de (huidige) directie. Ik neem dus aan dat de directie niet weer die voorwaarden heeft afgesproken. '

Voor het perspectief denk ik da 10.000 euro EXTRA salaris per maand niet zorgt dat een speler NET wel of niet komt. Dat zorgt er voor dat onze beste spelers hun salaris wordt verdubbeld.
volgens mij heb jij weinig idee wat ze hier verdienen. De tijd van zomaar 100 k is allang voorbij.

Lore

Citaat van: sunderland op april 19, 2019, 12:17:34
volgens mij heb jij weinig idee wat ze hier verdienen. De tijd van zomaar 100 k is allang voorbij.

is dat niet een beetje wat ik bedoel?  :proost

speculeter

Nou Foeke...
Telstar is uitgevoetbald en maakt geen kans meer op prijzen
Nou als de sodemieter Ondaan halen voor er weer een andere club mee vandoor gaat.
Doorpakken nu!