Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2021, 22:24:26
Oefenwedstrijd bij Blauw Wit. Ik was er zelf bij.
waha je zat in de kantine zeker

Destroyer

Citaat van: Lore op mei 29, 2021, 22:26:43
  :_schater :_schater :_schater

Wat een sensatie was dat ook

Ja man die vergeet je nooit weer,  thuis tegen dkv oef weer kippenvel  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 29, 2021, 22:10:05
"Sunderland op proef op Cambuuronline"

Redactie 29-05-2021

De komende week is supporter Sunderland op proef op het forum van Cambuuronline. De forumleden willen van deze proefperiode gebruik maken om te zien of Sunderland nog enige toegevoegde waarde heeft. Mocht het van beide kanten bevallen, dan is er kans dat Sunderland een contract voor onbepaalde tijd aangeboden krijgt.
whahaa :_schater

sunderland

Nu de spitsen graag

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 22:35:00
waha je zat in de kantine zeker

Jazeker met Alex Pama
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Specuveter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 29, 2021, 22:10:05
"Sunderland op proef op Cambuuronline"

Redactie 29-05-2021

De komende week is supporter Sunderland op proef op het forum van Cambuuronline. De forumleden willen van deze proefperiode gebruik maken om te zien of Sunderland nog enige toegevoegde waarde heeft. Mocht het van beide kanten bevallen, dan is er kans dat Sunderland een contract voor onbepaalde tijd aangeboden krijgt.
jaarcontract lijkt mij eerst voldoende ?

D.H.Skolten

Kan iemand mij vertellen welke spelers de laatste 30 jaar via de eigen jeugdopleiding iets hebben betekend voor Cambuur qua spel of verkoop? Bijker (spel?)? Een beetje goede jeugdspeler bij Cambuur verkast meteen naar clubs als AZ, Groningen of dkv  zodra ze de kans krijgen, waarom daar nog geld aan uitgeven? Ik zou zeggen: jeugd  opleiding afschaffen, scheelt weer wat geld, want schijnbaar hebben eerste divisie clubs nog meer te besteden dan ons.

Naastismis

Citaat van: D.H.Skolten op mei 30, 2021, 04:14:48
Kan iemand mij vertellen welke spelers de laatste 30 jaar via de eigen jeugdopleiding iets hebben betekend voor Cambuur qua spel of verkoop? Bijker (spel?)? Een beetje goede jeugdspeler bij Cambuur verkast meteen naar clubs als AZ, Groningen of dkv  zodra ze de kans krijgen, waarom daar nog geld aan uitgeven? Ik zou zeggen: jeugd  opleiding afschaffen, scheelt weer wat geld, want schijnbaar hebben eerste divisie clubs nog meer te besteden dan ons.

30 jaar geleden Jan Bruin

Destroyer

Citaat van: D.H.Skolten op mei 30, 2021, 04:14:48

Wellicht moet je het anders zien. Ga eens meer investeren in de eigen jeugdopleiding om er meer rendement uit te halen. Wij zijn nog een te kleine club met financiële middelen om groot talent te behouden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

We ontkomen er ook niet aan want een jeugdopleiding is verplicht als we langer in de eredivisie spelen.

Andere kleinere clubs hebben niet meer inkomsten dan wij. Ze krijgen geld van een externe geldschieter of ze maken schulden.
Wij doen alles op eigen kracht en maken jaarlijks winst, dat is het verschil.

veteraan

Als je geen spelers meer zou opleiden gaat alles snel door naar Groningen en dat andere gat.

Galdiano

We hadden 2 jaar terug toch zo'n toptalent? Die was ook niet te houden. Die ging naar AZ. Hoe gaat het met hem?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: Galdiano op mei 30, 2021, 11:29:12
We hadden 2 jaar terug toch zo'n toptalent? Die was ook niet te houden. Die ging naar AZ. Hoe gaat het met hem?

Krasniqi bedoel je? Die is afgelopen zomer naar AZ gegaan en heeft daar 2x gescoord in 3 wedstrijden

papier

Citaat van: justremco op mei 30, 2021, 11:42:33
Krasniqi bedoel je? Die is afgelopen zomer naar AZ gegaan en heeft daar 2x gescoord in 3 wedstrijden

Haha denk het wel, die jongen is 15. Misschien over een paar jaar XD

papier

Citaat van: Destroyer op mei 30, 2021, 08:17:37
Wellicht moet je het anders zien. Ga eens meer investeren in de eigen jeugdopleiding om er meer rendement uit te halen. Wij zijn nog een te kleine club met financiële middelen om groot talent te behouden.

Je kan je wat dat betreft beter vergelijken met een FC Volendam inderdaad.