Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
26 gasten, 4 leden
mindra, Galdiano, Thijs09876, Bankzitter

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Ik ga voor Martijn Barto  |:)

Collingwood

Ook El Makrini is hier op proef geweest voor hij een contract tekende. Kortom, ook stagespelers kunnen best versterkingen blijken te zijn. Zou in dit geval natuurlijk ook niet om een blinde gok gaan, want die spelers zijn al geselecteerd op basis van bepaalde data.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op mei 29, 2021, 21:49:05
Ook El Makrini is hier op proef geweest voor hij een contract tekende. Kortom, ook stagespelers kunnen best versterkingen blijken te zijn. Zou in dit geval natuurlijk ook niet om een blinde gok gaan, want die spelers zijn al geselecteerd op basis van bepaalde data.
en dat is ook niet waar. Hij kwam gewoon over van denbosch waar hij op een heel andere positie speelde meende ik

sunderland

sunderland

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 29, 2021, 20:49:56
Schouten was ook eerst op proef.
schouten was idd op proef tenminste zoals henk dat zei. Wel gelijk aanvoerder dus leek ook een spel.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 21:53:16
en dat is ook niet waar. Hij kwam gewoon over van denbosch waar hij op een heel andere positie speelde meende ik

SC Cambuur versterkt zich met El Makrini

SC Cambuur heeft zich voor komend seizoen verzekerd van de diensten van Mohamed El Makrini. Dat maakte de Friese club vandaag bekend. De 24-jarige middenvelder was al een periode op proef in Leeuwarden.
Redactie 01-08-11
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 21:58:10
nee juh

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Jul 14, 2014
De 20-jarige vleugelaanvaller Albert Rusnák van Manchester City traint de hele week op proef mee met de selectie van SC #Cambuur.

Mark de Vries is op dit moment op proef bij Cambuur Leeuwarden. De 32-jarige, in Suriname geboren aanvaller speelde maandag mee in een oefenwedstrijd van de Friese ploeg en scoorde tweemaal. De Vries speelt nog bij het Schotse Dundee United, maar is transfervrij. Mogelijk wil de eerstedivisionist de spits voor komend seizoen inlijven.

https://www.trouw.nl/nieuws/de-vries-op-proef-bij-cambuur~b13360c1/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

justremco

Was bij de eerste proef training van Makrini en iedereen daar was meteen overtuigd. Rusnak kwam geloof ik voornamelijk op proef om te zien hoe die in de groep paste etc want op de beelden zagen ze al dat het een meerwaarde was

Collingwood

Citaat van: justremco op mei 29, 2021, 22:06:15
Was bij de eerste proef training van Makrini en iedereen daar was meteen overtuigd. Rusnak kwam geloof ik voornamelijk op proef om te zien hoe die in de groep paste etc want op de beelden zagen ze al dat het een meerwaarde was

Juist, maar dat is nu dan ook weer de bedoeling. Beelden en data hebben ze al zei Foeke. Gaat niet om spelers die door zaakwaarnemers worden aangeboden.

Holwerd voor Cambuur

"Sunderland op proef op Cambuuronline"

Redactie 29-05-2021

De komende week is supporter Sunderland op proef op het forum van Cambuuronline. De forumleden willen van deze proefperiode gebruik maken om te zien of Sunderland nog enige toegevoegde waarde heeft. Mocht het van beide kanten bevallen, dan is er kans dat Sunderland een contract voor onbepaalde tijd aangeboden krijgt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 29, 2021, 22:10:05
"Sunderland op proef op Cambuuronline"

Redactie 29-05-2021

De komende week is supporter Sunderland op proef op het forum van Cambuuronline. De forumleden willen van deze proefperiode gebruik maken om te zien of Sunderland nog enige toegevoegde waarde heeft. Mocht het van beide kanten bevallen, dan is er kans dat Sunderland een contract voor onbepaalde tijd aangeboden krijgt.

:_schater
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 21:54:28
waardat?

Oefenwedstrijd bij Blauw Wit. Ik was er zelf bij.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 29, 2021, 21:59:10
schouten was idd op proef tenminste zoals henk dat zei. Wel gelijk aanvoerder dus leek ook een spel.

Je moet nooit in een vlek roeren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 29, 2021, 21:46:51
Ze hebben hem er snel afgehaald voordat ie 10x had gescoord :_schater

:_schater :_schater :_schater

Wat een sensatie was dat ook