Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 3 leden
zeewolde, okkele, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Bussum op juli 10, 2023, 09:41:46
Hopelijk een schot in de roos. Na Mambimbi en Kiss kunnen we wel weer een Rusnak gebruiken!  _O_

Ik hoopt het. Er is natuurlijk het risico dat de (nieuwe) scouting en TD wat overenthousiast is over hun gevonden pareltjes en we spelers krijgen van het niveau Emmanual Mbende, Andrejs Ciganiks, Julian Calor, Mathias Schils en Karim Rossi.

Inzetten op jeugd ?n op jonge gescoutte talenten is misschien ook wat te veel van het goede als de ervaring/leiderschap  van spelers als Breij en vOsch moet gaan komen.

We gaan het zien.

zeewolde

https://www.transfermarkt.nl/dominik-masek/profil/spieler/126770

Ik ben bang dat het zo'n speler is. Maar hoop natuurlijk ook op de nieuwe Rusnak

grijskijker

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2023, 11:25:34
https://www.transfermarkt.nl/dominik-masek/profil/spieler/126770

Ik ben bang dat het zo'n speler is. Maar hoop natuurlijk ook op de nieuwe Rusnak
Hij kan in de KKD mooi meegroeien, heb er vertrouwen in en de club ook hij gaat voor 3 jaar + optie tekenen

zeewolde

Pol Lonchmag transfervrij weg bij Willem II. Zou dat watvoor ons zijn?

justremco

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2023, 12:54:43

Gelijk halen!!

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op juli 10, 2023, 11:44:37
Hij kan in de KKD mooi meegroeien, heb er vertrouwen in en de club ook hij gaat voor 3 jaar + optie tekenen

Dan moet de selectie in evenwicht zijn (niet alleen maar jong talent) en een TD en begeleiding waardoor hij zich kan ontwikkelen.
De visie is mooi om kapitaal op het veld te ontwikkelen maar ook heel uitdagend (om het maar voorzichtig uit te drukken).
Hopelijk is geleerd van het seizoen met hake waarin we hetzelfde probeerden.

SCC

Het lukte mij, door een toernooi elders, niet om de oefenwedstrijd van afgelopen zaterdag bij te wonen.
En op basis van 45 minuten mag nooit een conclusie worden getrokken, maar is er iemand die ook de trainingen heeft gevolgd ?n vorig seizoen de o21, die wat kan zeggen over de jongere spelers?
Toen Twente teruggezet werd, hadden ze ook (gedwongen) een hele jonge selectie, met veel eigen jeugd. Dat pakte daar goed uit, wellicht worden we positief verrast en breken er 3-4 (eigen) spelers door komend seizoen(en)?

Hoe deed bijv een Johndly het deze eerste week? Zou hij zijn (eerder toebedachte) potentie waarmaken (ik gun het hem van harte)? En is de Koe een optie voor CV en CVM? Een een rechtsback (voor/ achter) Johndly is toch te halen uit de jeugd, lijkt me?
En is er snelle buitenspeler? Vergeleken met wat we hadden, zou je zeggen dat er toch ??n moet zijn die snel is met een actie in huis?

Noordcambuur

Citaat van: V-man op juli 09, 2023, 22:40:58
El Hilali wordt niet gehuurd, maar definitief overgenomen door Cambuur. De club wil met vastgelegde spelers aan een mooie toekomst bouwen en voelde daarom weinig voor een huur van de talentvolle aanvaller, die vorig seizoen met Milan Primavera nog de halve finale van de Youth League haalde. Dit staat op VI.nl Zou zomaar trouwens niet door kunnen gaan. Klinkt goed zo'n jonguh maar ook ik ben sceptisch
als het goed gaat wordt hij woensdag medisch gekeurd en ligt daarna een 3 jarig contract voor hem klaar.

Eewal

Citaat van: SCC op juli 10, 2023, 13:35:43
Het lukte mij, door een toernooi elders, niet om de oefenwedstrijd van afgelopen zaterdag bij te wonen.
En op basis van 45 minuten mag nooit een conclusie worden getrokken, maar is er iemand die ook de trainingen heeft gevolgd ?n vorig seizoen de o21, die wat kan zeggen over de jongere spelers?
Toen Twente teruggezet werd, hadden ze ook (gedwongen) een hele jonge selectie, met veel eigen jeugd. Dat pakte daar goed uit, wellicht worden we positief verrast en breken er 3-4 (eigen) spelers door komend seizoen(en)?

Hoe deed bijv een Johndly het deze eerste week? Zou hij zijn (eerder toebedachte) potentie waarmaken (ik gun het hem van harte)? En is de Koe een optie voor CV en CVM? Een een rechtsback (voor/ achter) Johndly is toch te halen uit de jeugd, lijkt me?
En is er snelle buitenspeler? Vergeleken met wat we hadden, zou je zeggen dat er toch ??n moet zijn die snel is met een actie in huis?
als je 10de wilt worden in de kkd zijn dit prima berichten...

Bankzitter

Een speler als De Koe op proef is prima.
Een talent van Milan halen of Zorgdrager uit O21 testen als 2e rechtsback ook niks mis mee.

Maar ze moeten dat wel snel terugbrengen tot 4 ?  5 spelers voor de breedte en niet denken dat we met dit soort spelers een halve basis kunnen gaan vullen.

SCC

Citaat van: Eewal op juli 10, 2023, 13:59:50
Ik heb te weinig zicht op de kwaliteit van onze O21. Maar hiermee zeg je dat het kwalitatief nog niet meevalt dus?

anderszchristian

Contract Noah Fadiga met Stade Brest is ontbonden vanwege zero tolerance beleid op het gebied van hart problem in Frankrijk. Zou hier zeer welkom zijn als rechter (vleugel) verdediger
https://www.transfermarkt.nl/noah-fadiga/profil/spieler/379168

sunderland

Citaat van: Eewal op juli 10, 2023, 13:59:50
dat zal dan maximaal zijn. Je kunt idd een paar hebben in de selectie. Vorig seiz met Smand oppe bek gegaan omdat ie nog veel te veel fouten maakte. Fouten maken hoort bij jonge spelers dat weet ik maar hij had zo nu en dan es moeten spelen als invaller of bij schorsing

sunderland

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2023, 12:54:43
goeie

veteraan

Drie enigszins geroutineerde spelers verdeeld over de linies is wel nodig