Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
48 gasten, 3 leden
zeewolde, okkele, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

sunderland

Noordcambuur

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juli 10, 2023, 17:01:56
Younes Namli
speelt die niet op zelfde plek als Fedde d eJong?

En hoe kom je bij die naam?

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2023, 18:12:32
speelt die niet op zelfde plek als Fedde d eJong?

Uut de grote duum is veels te duur voor ons clubke

poelie-lwd

Is ook geen versterking toch.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

el haj

Als we komend seizoen inderdaad met een wat jonger team gaan spelen is een type als Llonch wel heel erg welkom. Lijkt me dan weer wel een vrij dure speler.

Huizen

Ik zou het heel raar vinden als we met een piepjong Cambuur aan dit belangrijke jaar beginnen. Dan straal je niet uit dat je met Eredivisie het nieuwe stadion in wilt.

Elke linie een ervaren man erbij! Gas!!  :0=

grijskijker

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2023, 18:12:32
speelt die niet op zelfde plek als Fedde de Jong?

Zelfde type als Foor, kan op de vleugels, op 10 of 8(waar de Jong ook kan spelen). Je hoort wel eens wat he ;)

grijskijker

Citaat van: el haj op juli 10, 2023, 20:01:13
Als we komend seizoen inderdaad met een wat jonger team gaan spelen is een type als Llonch wel heel erg welkom. Lijkt me dan weer wel een vrij dure speler.
Stond volgens Willem2-watcher daar op de loonlijst voor 500k, dus lijkt mij niet haalbaar.

el haj

Citaat van: Grijskijkert op juli 10, 2023, 21:14:14
Stond volgens Willem2-watcher daar op de loonlijst voor 500k, dus lijkt mij niet haalbaar.

Dan snap je ook meteen waarom W2 hem zo wanhopig probeert te dumpen; dat zou een kwart van ons hele spelersbudget zijn.  :_schater

sunderland

Citaat van: el haj op juli 10, 2023, 21:35:42
Dan snap je ook meteen waarom W2 hem zo wanhopig probeert te dumpen; dat zou een kwart van ons hele spelersbudget zijn.  :_schater
en dan weet je ook waarom Schouten die kant op wou. Die heeft een contract voor drie jaar dus waarschijnlijk miljonair daar.. ze betalen daar flink net als bij nac

poelie-lwd

Ik vind het altijd wonderlijk om te lezen hoe goed supporters zijn ingevoerd m.b.t. de de financi?le huishouding van betaald voetbalorganisaties en spelers  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

NRG

Als ik het zo lees moet eerst Bangura verkocht worden voor er een echte versterking komt. Spelersbudget is dus wel heel krap.

grijskijker

Citaat van: NRG op juli 11, 2023, 09:22:17
Als ik het zo lees moet eerst Bangura verkocht worden voor er een echte versterking komt. Spelersbudget is dus wel heel krap.
Balk, El Hilali en de Jong zijn gekocht dus dit eerste valt wel mee, en het tweede de bijna 2 miljoen spelersbegroting is puur voor salarissen van spelers. Wat wel zo is dat het geld uit transfers extra ruimte bied om te investeren.