Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
102 gasten, 7 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Benniepos

Citaat van: HansKazan op augustus 31, 2023, 17:59:56
Die lange Let die schiet er straks flink wat ballen in. Ben ik van overtuigd.

Klopt helemaal, straks wat meer ballen van de zijkant, en het komt goed !!!

Destroyer

Citaat van: Beul B op augustus 31, 2023, 15:22:47
niet te rond hoop ik......

Voel een Volendamse pizza aankomen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

anderszchristian

Citaat van: Benniepos op augustus 31, 2023, 18:21:03
Klopt helemaal, straks wat meer ballen van de zijkant, en het komt goed !!!
Ik snap niet zo goed waar het vertrouwen in Uldrikis vandaan komt. Maakte in zijn eerste seizoen maar een doelpunt meer dan Boere en het afgelopen seizoen geen bal geraakt. Ook in zijn eerste drie wedstrijden in de KKD lijkt hij deze lijn door te trekken. Ik zie dit niet meer goed komen om eerlijk te zijn

Noordcambuur

Nou waar blijven onze versterkingen  :0=

Specuveter

Word morgen nog een intressante dag!
Thomas poll voor Alex Bangura
Een keeper....wie????
En een multifunctionele aanvaller.
Toch Manu?

Vlampiep

Onze 1e keeper ( dwerg) is op voorspraak van Ultee aangetrokken. Als hij niet goed genoeg blijkt te zijn en er geen vertrouwen in onze 2e keeper is, is er dan nog voldoende vertrouwen in Ultee?

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op augustus 31, 2023, 20:24:33
Onze 1e keeper ( dwerg) is op voorspraak van Ultee aangetrokken. Als hij niet goed genoeg blijkt te zijn en er geen vertrouwen in onze 2e keeper is, is er dan nog voldoende vertrouwen in Ultee?
Er komt een 3e keeper meer ist niet, Renkel en Bodak kunnen zich volledig richten op O21 :thumbsup

HansKazan

Citaat van: anderszchristian op augustus 31, 2023, 19:58:31
Ik snap niet zo goed waar het vertrouwen in Uldrikis vandaan komt. Maakte in zijn eerste seizoen maar een doelpunt meer dan Boere en het afgelopen seizoen geen bal geraakt. Ook in zijn eerste drie wedstrijden in de KKD lijkt hij deze lijn door te trekken. Ik zie dit niet meer goed komen om eerlijk te zijn

Heb je zijn goals in het eerste seizoen bij Cambuur gezien? Zaten geen intikkertjes bij. Waren een aantal prachtige doelpunten. En zodra hij een interland speelt met Letland doet hij nog exact hetzelfde. Ook ben ik het niet met je eens dat hij geen bal geraakt heeft. Viel de laatste wedstrijd sterk in en liet zien hoe sterk hij aan de bal kan zijn. Die bal die hij op Kooistra gaf en vervolgens terug had moeten krijgen voor open goal had zijn vertrouwen weer kunnen opkrikken. Hij heeft er gewoon eentje nodig. En bovendien als je hem vergelijkt met Smit is hij gewoon een klasse beter op dit moment.

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 31, 2023, 20:29:05
Er komt een 3e keeper meer ist niet, Renkel en Bodak kunnen zich volledig richten op O21 :thumbsup
klopt helemaal Grijskijkert en o21 zijn gepromoveerd en ze willen goed voor de dag komen in de competitie.

R058

Citaat van: anderszchristian op augustus 31, 2023, 19:58:31
Het waren ook niet alleen zn doelpunten die goed waren, hij liet ons beter spelen. Op een gegeven moment had iedereen onze opbouw wel door, maar door Uldrikis konden we de bal lang spelen. Hij won veel duels en kon de bal goed vasthouden. Hij loopt alleen sinds vorig seizoen echt veel slapper te spelen. Waar die goal van Emmen uitkwam dit seizoen laat dat ook wel zien. Veel te makkelijk, maar ik hoop dat hij t nog om kan draaien. Het zit er denk ik nog wel in.

Stanley

Citaat van: Vlampiep op augustus 31, 2023, 20:24:33
Wat is nou weer een denigrerende opmerking. Heeft fouten gemaakt maar ook hele goede reddingen verricht. Volgens mij heb je de laatse wedstrijd niet gezien.

Destroyer

Citaat van: R058 op augustus 31, 2023, 20:55:24
Het waren ook niet alleen zn doelpunten die goed waren, hij liet ons beter spelen. Op een gegeven moment had iedereen onze opbouw wel door, maar door Uldrikis konden we de bal lang spelen. Hij won veel duels en kon de bal goed vasthouden. Hij loopt alleen sinds vorig seizoen echt veel slapper te spelen. Waar die goal van Emmen uitkwam dit seizoen laat dat ook wel zien. Veel te makkelijk, maar ik hoop dat hij t nog om kan draaien. Het zit er denk ik nog wel in.

Het ging mis toen hij de de tondeuse ging gebruiken. Zonde.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

HansKazan

Citaat van: Destroyer op augustus 31, 2023, 20:57:18
Het ging mis toen hij de de tondeuse ging gebruiken. Zonde.

Hahaha. Of toen hij een Leeuwarder meiske tegenkwam. Die vrouwen ook altijd?

Vlampiep

Citaat van: Stanley op augustus 31, 2023, 20:56:36
Wat is nou weer een denigrerende opmerking. Heeft fouten gemaakt maar ook hele goede reddingen verricht. Volgens mij heb je de laatse wedstrijd niet gezien.
Je hoort mij niet zeggen dat er een andere keeper moet komen en dat hij niet goed genoeg zou zijn. Wel dat hij misschien lengte te kort komt. Dus waarom nog een keeper aantrekken.