Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
26 gasten, 4 leden
mindra, Galdiano, Thijs09876, Bankzitter

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Bernardo

De Vries van de LC heeft het ook weer over een 2de doelman. Hebben ze geen vertrouwen in Minnema?

sunderland

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2023, 14:03:02
De Vries van de LC heeft het ook weer over een 2de doelman. Hebben ze geen vertrouwen in Minnema?
daar lijkt het wel op. Dan kunnen ze die net zo goed wegdoen. Jammer voor die jongen

V-man

Belachelijk weer een doelman. Minnema is echt niet veel minder dan van Osch. Neem aan dat dit een hersenspinsel is van die de Vries

Mike SCC

Voor 2e keeper zou ik zeggen Indy Groothuizen mooi transfervrij vastleggen. Paar keer zien keepen (tijdje terug) en lijkt me een prima stand in.

Edit: never mind, hij speelt gewoon wedstrijden voor zijn huidige club. Dus niet clubloos (zoals TM deed geloven)

Stiens

Ben benieuwd wat er eventueel nog komen gaat. Reijnen moet het nu gaan waarmaken nu Bangura is verkocht.

Bernardo

Volgens Andor Faber wil Cambuur een doelman, linksback en een multifunctionele aanvaller.

Ik snap er echt niks van, waarom een doelman? En waarom in godsnaam geen 6? :X

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2023, 15:04:34
een multifunctionele aanvaller.
Heeft Muhren vaak op inks of rechts gespeeld?  8)
Henk, held, bedankt

grijskijker

AL

sunderland

Volgens Andor Faber wil Cambuur een doelman, linksback en een multifunctionele aanvaller.

de linksback is rond en keeper ook.

Beul B

niet te rond hoop ik......

SCC

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2023, 15:21:55
de linksback is rond en keeper ook.
We zijn een BVO, dat weet ik wel. Maar zo'n Minnema is 21 jaar en (begint mijn stokpaardje te lijken) eigen jeugd. Die moet je toch de kans als 2de keeper geven.
Die kan nu door zijn leeftijd al niet op de goal bij Jong. Hoe moet die nu aan minuten (lees: ervaring) komen. Dit wordt gevalletje Johndly dan > stilstaan in de ontwikkeling.

Mike SCC

Onbegrijpelijk inderdaad. Maar zul je ineens zien dat er toch een 6 komt, net zoals dat Bangura nu vertrekt waar Reijnen ook al niet van uit ging.