Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 3 leden
Noordcambuur, WouterZz, fred

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: YellowBlue op februari 08, 2024, 11:08:12
Ik vond Tol en Smand prima staan gisteren.
Voorlopig kun je dan Wormgoor brengen als extra of verse verdediger.
Wel vd Meer er rap uit en die Noor er in,
Smand doet het erg goed en verwacht ook dat daar belangstelling voor komt vanuit subtop. Als ik zie wat daar speelt is hij absoluut niet minder

papier

Citaat van: sunderland op februari 08, 2024, 11:36:11
Smand doet het erg goed en verwacht ook dat daar belangstelling voor komt vanuit subtop. Als ik zie wat daar speelt is hij absoluut niet minder

Altijd een voldoende. Daarnaast steeds beter in positie kiezen en het voetballende gedeelte. Een prima sobere verdediger die zich door kan ontwikkelen.

bommel

Citaat van: YellowBlue op februari 08, 2024, 11:08:12
Ik vond Tol en Smand prima staan gisteren.
Voorlopig kun je dan Wormgoor brengen als extra of verse verdediger.
Wel vd Meer er rap uit en die Noor er in,
Ja vd Meer is echt een schande op de rechtsback momenteel. Totaal geen enkele voorzet en verdedigend vond ik hem ook niet sterk. Is meer uit op het versieren van een corner wat tot 10 keer mis ging dan een fatsoenlijke voorzet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: bommel op februari 08, 2024, 18:25:30
Ja vd Meer is echt een schande op de rechtsback momenteel. Totaal geen enkele voorzet en verdedigend vond ik hem ook niet sterk. Is meer uit op het versieren van een corner wat tot 10 keer mis ging dan een fatsoenlijke voorzet.

Ik vond het zijn beste wedstrijd tot nu toe, ze hadden hem meer moeten gebruiken als hij buitenom komt. Als je hem nooit aanspeelt, weet de tegenstander het ook een keertje
Henk, held, bedankt

YellowBlue

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2024, 21:27:09
Ik vond het zijn beste wedstrijd tot nu toe, ze hadden hem meer moeten gebruiken als hij buitenom komt. Als je hem nooit aanspeelt, weet de tegenstander het ook een keertje
nou, hij verklote de meeste ballen, dan gaan teamgenoten een andere oplossing zoeken.

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2024, 21:27:09

Deed het niet onverdienstelijk. Grootste probleem is eigenlijk dat hij dit niveau om en nabij ook heeft laten zien in het seizoen dat hij debuteerde. Door de jaren eredivisie heeft hij veel te weinig vlieguren op niveau opgedaan waardoor hij eigenlijk niet echt is doorgegroeid. Wel jammer.

sunderland

Citaat van: papier op februari 09, 2024, 13:50:00
Deed het niet onverdienstelijk. Grootste probleem is eigenlijk dat hij dit niveau om en nabij ook heeft laten zien in het seizoen dat hij debuteerde. Door de jaren eredivisie heeft hij veel te weinig vlieguren op niveau opgedaan waardoor hij eigenlijk niet echt is doorgegroeid. Wel jammer.
dan liep ie keurig een gat dicht en daarna wou die opbouwen en schoot hij de bal weer over de zijlijn. Gebeurde zo vaak in de wedstrijd dat ie iets goed deed en daarna gelijk belabberd.

SCC

Keurige assist bij de 1-0. Nogmaals, hij zal niet onze 1e rb worden, maar je weet dat een speler ritme nodig heeft. Deed het ook nu niet onverdienstelijk, de linksbuiten kwam er niet aan te pas.
Zoals Papier ook zegt, zonde dat hij 2 jaar stil heeft gestaan in zijn ontwikkeling. Had een prima back up kunnen zijn.

sunderland

Joey M?ller zou ik hier wel willen zien

grijskijker

denistel

heeft nog contract tot 2026 bij roda

PePe

Omarsson van NAC heeft een aflopend contract.

Trainert!

Citaat van: PePe op maart 24, 2024, 23:08:13
Omarsson van NAC heeft een aflopend contract.

Kan er op 1 seizoen Excelsior echt niks van. En kan beter gaan werken in het spookhuis

zeewolde

Citaat van: Trainert! op maart 25, 2024, 06:54:20
Kan er op 1 seizoen Excelsior echt niks van. En kan beter gaan werken in het spookhuis
:_schater

Specuveter

Deze week zal bekend worden welke contracten wel of niet verlengd gaan worden.
Daarbij Woensdag de rechtszaak wat betreft onze eventuele nieuwe TD.
Word al met al een intressant weekje.
Ook wel even intressant om te zien welke contracten aflopen bij andere clubs.
Die clown van NAC hoeven we in ieder geval niet.