Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
42 gasten, 3 leden
Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Specuveter

grijskijker

Citaat van: Geelblauwstiens op februari 05, 2024, 16:27:23
Vond reactie specuveter eigenlijk wel terecht
Alleen jammer dat het niet consequent wordt gedaan en van andere forumleden die nog grover gebekt zijn het wel wordt geaccepteerd of af en toe hier op het forum komen en alles en iedereen gaat beledigen die een andere mening heeft.

SCC

Citaat van: SaVaGe op februari 05, 2024, 14:24:01
Ben benieuwd. Hopelijk kan Sylla ook spelen woensdag, bedoel die liggen ook al uit de Africa cup. Kan polletje weer mooi banken.
Wat ik nu ga zeggen had ik een week terug niet verwacht, maar.....Als Sylla nog niet helemaal fit is (jetleg) na de Africa Cup, dan Poll laten staan. Die speelde (voor het eerst!) een prima wedstrijd.
Dus misschien kan hij dit nu blijven vasthouden, dan hoeven we geen risico te nemen met Sylla (indien vermoeid uiteraard). (ja, zo optimistisch en wisselvallig is het spelletje)

Vlampiep

Citaat van: SaVaGe op februari 05, 2024, 14:17:53
Ken m (uiteraard) niet.
Jonge gozer, zal wel weer rustig gebracht worden en moet 158 wedstrijden wennen.. al met al zitten we nog opgescheept met Tol en Drankorgel vd Meer.
Ist dei volledig in dien plassen slagen jonkje ?

Vlampiep

Citaat van: anderszchristian op februari 05, 2024, 14:35:04
Ik verwacht voor april niets van Wormgoor. Die beste jongen heeft al 2 maanden geen wedstrijd meer gespeeld.
Wormgoor kan ook nog zonder conditionele waarden Bergsma direct doen vergeten.

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op februari 05, 2024, 16:54:17
Alleen jammer dat het niet consequent wordt gedaan en van andere forumleden die nog grover gebekt zijn het wel wordt geaccepteerd of af en toe hier op het forum komen en alles en iedereen gaat beledigen die een andere mening heeft.

Dat moet je toch bekend in de oren klinken, lijkt mij.

grijskijker

Citaat van: Poetser op februari 05, 2024, 17:28:51
Dat moet je toch bekend in de oren klinken, lijkt mij.
Daar is de uitlokker weer, niks beters te doen zeker? Mensen als jij zijn door je zuigende opmerkingen ook vaak de oorzaak van het probleem.

SaVaGe

Citaat van: Vlampiep op februari 05, 2024, 17:12:21
Wormgoor kan ook nog zonder conditionele waarden Bergsma direct doen vergeten.

Denk alleen niet dat Bergsma het kind van de rekening gaat worden. Sinds HdJ weer aan het roer is, speelt hij altijd.. tol/smand is steeds stuiverke wisselen. Daarbij Wormgoor rechts centraal en onze Noor RB (nou zal die vast Engels spreken) maar Wormgoor natuurlijk ook een beetje Noors  verwacht ik, lijkt mij dat idealer  |:) maarja hef wel wat last van mien plasser

sunderland

Citaat van: SaVaGe op februari 05, 2024, 17:52:44
Denk alleen niet dat Bergsma het kind van de rekening gaat worden. Sinds HdJ weer aan het roer is, speelt hij altijd.. tol/smand is steeds stuiverke wisselen. Daarbij Wormgoor rechts centraal en onze Noor RB (nou zal die vast Engels spreken) maar Wormgoor natuurlijk ook een beetje Noors  verwacht ik, lijkt mij dat idealer  |:) maarja hef wel wat last van mien plasser
bergsma is voetballend ook de beste van die 3. Tis een suut in de duels maar dit kan wel eens goed voor hem uitpakken met Wormgoor naast hem. Sowieso een achterhoede met Sturla -Wormgoor-Bergsma-Sylla zie ik wel zitten. Ook omdat het lang geleden is dan ons achterhoede zo was.
Tis afwachten natuurlijk maar op papier lijkt het prima

SCC

Citaat van: sunderland op februari 06, 2024, 07:50:12
bergsma is voetballend ook de beste van die 3. Tis een suut in de duels maar dit kan wel eens goed voor hem uitpakken met Wormgoor naast hem. Sowieso een achterhoede met Sturla -Wormgoor-Bergsma-Sylla zie ik wel zitten. Ook omdat het lang geleden is dan ons achterhoede zo was.
Tis afwachten natuurlijk maar op papier lijkt het prima
Dat heb ik ook lang gedacht. Maar ik betwijfel inmiddels wel of Bergsma aan de bal beter is dan Smand. Ik vind dat Smand in ieder geval meer durf heeft aan de bal (sowieso in de duels, maar dat is bekend). Lijkt alsof Smand van Henk een duidelijke opdracht heeft meegekregen: lef aan de bal, indribbelen indien mogelijk en bij geen oplossing lang op Uldrikis. Dat patroon meen ik steeds vaker te herkennen bij hem en bij Bergsma blijf ik het wijfelend vinden.
Maar wellicht pakt hij zijn normale spel weer op met een ?chte verdediger naast hem. Laten we het hopen.

Bankzitter

Het is zonde met Bergsma... hij kan het wel maar het komt er te vaak niet uit.
In ieder geval is er nu iets te kiezen en kunnen we naar een vaste formatie werken richting PO's.

sunderland

Citaat van: SCC op februari 06, 2024, 09:27:40
Dat heb ik ook lang gedacht. Maar ik betwijfel inmiddels wel of Bergsma aan de bal beter is dan Smand. Ik vind dat Smand in ieder geval meer durf heeft aan de bal (sowieso in de duels, maar dat is bekend). Lijkt alsof Smand van Henk een duidelijke opdracht heeft meegekregen: lef aan de bal, indribbelen indien mogelijk en bij geen oplossing lang op Uldrikis. Dat patroon meen ik steeds vaker te herkennen bij hem en bij Bergsma blijf ik het wijfelend vinden.
Maar wellicht pakt hij zijn normale spel weer op met een ?chte verdediger naast hem. Laten we het hopen.
met jou eens wb Smand hoor. Maar ik denk ook te weten hoe Henk denkt en die zal Bergsma niet snel slachtofferen

michello

Citaat van: Bankzitter op februari 06, 2024, 09:34:48
Het is zonde met Bergsma... hij kan het wel maar het komt er te vaak niet uit.
In ieder geval is er nu iets te kiezen en kunnen we naar een vaste formatie werken richting PO's.

Bergsma zal ook niet meer beter worden, gezien z?n leeftijd. Helaas is dit z?n max. Kan een prima speler zijn voor in de KKD maar komt in de eredivisie (verdedigend) gewoon te kort.

YellowBlue

Ik vond Tol en Smand prima staan gisteren.
Voorlopig kun je dan Wormgoor brengen als extra of verse verdediger.
Wel vd Meer er rap uit en die Noor er in,