Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Ollie

Citaat van: sunderland op mei 29, 2024, 22:12:25
Druif , Muhren, Veerman , van Veen er word iig gesproken over een spits met kwaliteit.
Laat Poelie maar skuive  En Henk heeft met alle vier goed contact
Van dit rijtje zou Druijf echt wel geweldig zijn voor Cambuur, maar denk niet haalbaar...

Andy King

En hoe zou het zijn met de Engelse connectie?

grijskijker

Jamie Jacobs is bij Cambuur aangeboden...

oost

Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2024, 08:51:00

Na afgelopen seizoen zou ik dat Bijna toejuichen.
Echter viel die wel erg ver terug in het degradatie jaar.

Maar 1 jaar huren in de kkd gelijk doen, daar heeft die wel bewezen het niveau voor te te hebben. Eredivisie is net wat te hoog gegrepen voor hem

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2024, 08:51:00

Heeft in Denemarken een jaar stil gestaan, zou m lekker laten lopen

michello

Heb dan misschien liever nog Hilterman (transfervrij?) dan De Leeuw wat laatst genoemd werd in de LC. Armenteros vind ik ook een optie. Krijg ik een beetje een Mark de Vries vibe bij, Al zal die wel niet te betalen zijn en heeft nog een half jaar contract.

Stiens

Citaat van: justremco op mei 30, 2024, 09:05:38

+ bij Cambuur ook 1.5 jaar niet gepresteerd. Was een gouden duo met M?hren, daarna helaas z'n nivo niet meer gehaald.

michello

Jacobs niet meer aan beginnen. Wordt helaas niet beter en we hebben ook wel wat spelers voor zijn positie.

grijskijker

Citaat van: justremco op mei 30, 2024, 09:05:38
Was onder Henk altijd goed...

Bankzitter

Ik zie dan toch liever dat Narty, Schaapman of Mercera een kans krijgt dan dat we Jacobs weer een kans geven.
We hebben het eigenlijk al te lang geprobeerd in de hoop dat hij weer ging scoren.

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2024, 09:31:18
Was onder Henk altijd goed...

Dat is helaas alweer een tijdje geleden. En daarnaast zijn in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst :insane

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2024, 10:07:26
Ik zie dan toch liever dat Narty, Schaapman of Mercera een kans krijgt dan dat we Jacobs weer een kans geven.
We hebben het eigenlijk al te lang geprobeerd in de hoop dat hij weer ging scoren.
Jacobs is toch een totaal andere speler dan de jongens die jij noemt. Je vergeet waarschijnlijk dat we KKD spelen en dat Jacobs zich daar meer dan bewezen heeft...

grijskijker

Citaat van: justremco op mei 30, 2024, 10:12:45
Dat is helaas alweer een tijdje geleden. En daarnaast zijn in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst :insane
Dat geldt ook voor de negatieve resultaten :zweep

Stiens

Iets met appels en peren  8P

janou

En dan weer 13e eindigen? Jacobs heeft gewoon bewezen een prima speler te zijn voor Cambuur. Helemaal in de KKD en ook in eredivisie belangrijke goals gemaakt. Daarnaast een prima leeftijd.