Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

janou

Jammer overigens dat Robin Maulun al vastligt bij Volendam, vond ik een geweldenaar.

Bankzitter

Laat ik het anders zeggen dan... een huurspeler moet een zekerheidje zijn anders is het weggegooid geld.
Dan kun je beter kijken of er iets in de eigen jeugd rondloopt.

Voor de positie van diepgaande / scorende middenvelder moet er een nieuwe speler komen na het vertrek van Breij.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2024, 11:04:39
Laat ik het anders zeggen dan... een huurspeler moet een zekerheidje zijn anders is het weggegooid geld.
Dan kun je beter kijken of er iets in de eigen jeugd rondloopt.

Voor de positie van diepgaande / scorende middenvelder moet er een nieuwe speler komen na het vertrek van Breij.
Wie heeft er over dat Jacobs wordt gehuurd? En wie was de speler die de rol had voor Breij en Breij veelal op de bank hield?

grijskijker

Lambooij met?

Stiens

Staast de hele dag te posten bij de McDonalds?  :_schater

Specuveter

Volgens kenners vandaag leuk nieuws

grijskijker

Citaat van: Stiens op mei 30, 2024, 11:24:28
Staast de hele dag te posten bij de McDonalds?  :_schater
Ik zit zelfs in de bosjes als het mut 8P

poelie-lwd

Citaat van: denistel op mei 30, 2024, 08:25:30
v veen niet doen hest bij groningen wel zien,,muhren 10 jaar contract in volendam
veerman niet te betalen,Druijf zou ik niet weten maar wel een spits met potentie.

Toch denk ik dat ze met heel andere spelers bezig zijn en ben zeer benieuwd wie
er komen.

Wat hewwe bij Groningen wel zien dan? Ik zag een etter/enfant terrible die volledig verkeerd werd benut. Die vent heeft alles wat wij missen. Muhren  kon er ook niks van bij NAC. Werd notabene compleet uitgefloten door het hele stadion daar. Het vervolg is bekend.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op mei 30, 2024, 11:34:55
Wat hewwe bij Groningen wel zien dan? Ik zag een etter/enfant terrible die volledig verkeerd werd benut. Die vent heeft alles wat wij missen. Muhren  kon er ook niks van bij NAC. Werd notabene compleet uitgefloten door het hele stadion daar. Het vervolg is bekend.
Je haalt de woorden uit m'n mond... :thumbsup

poelie-lwd

Moet ik me zorgen gaan maken? :zweep

Specuveter

grijskijker

poelie-lwd

Dat van Veen niet zou slagen bij die sicco's kon Stevie Wonder nog zien aankomen. Dat volk daar gedijt beter bij scandinaviers zoals Berg en/of Nevland. Prima spelers maar ideale schoonzonen.

Van Veen is rauw. Net als wij (althans een groot deel ervan Andere discussie) Die kun je probleemloos plaatsen in het rijtje cultspitsen zoals vd Ark, De Gier, Meijer, Bruin, de Vries, de Freitas, vd Laan en Muhren. Benut hem goed en hij levert. 100 %.

Specuveter

Zou het Van Veen zijn op de foto?

SaVaGe